Dzisiaj porozmawiamy o najlepszych pytaniach i ankietach, które należy zadać na Instagramie. Instagram to amerykańska sieć społecznościowa dostępna na urządzenia z systemem Android, IOS i Windows.
Ta aplikacja istnieje od ponad 10 lat. Na przestrzeni lat przeszedł kilka zmian i ulepszeń, zmieniając swój wizerunek, dodawanie historii i dodawanie funkcji pytania. Pytania pojawiły się między 2015 a 2016 rokiem dla wszystkich urządzeń.
Przez cały czas, jaki miała aplikacja, konieczne były zmiany w jej celach, a więc na początku aplikacja przeznaczona do udostępniania zdjęć. Chociaż jego główna funkcja jest nadal wykonywana, teraz ma różne metody wykonywania tej funkcji, takie jak historie na Instagramie.
Pytania na Instagramie to wielka zmiana dla aplikacji, dzięki temu, że teraz te pytania są fundamentalną częścią proponowanych przez nas celów wchodzić w interakcje z opinią publiczną osoby lub firmy.
Dzięki tej funkcji pytania użytkownicy tej sieci społecznościowej mają więcej narzędzi do zabawy, aw przypadku firm lub kogoś, kto szuka pozycji w sieci społecznościowej, to ważne narzędzie pojawiające się jako konto.
Po zakończeniu tej małej kontekstualizacji zobaczymy, jaki jest cel pytań na Instagramie? i jakie jest dobre pytanie na Instagramie? wyjaśniając każdy z tych punktów, mając na celu lepsze poznanie tych punktów na końcu artykułu.
Jaki jest cel pytań na Instagramie?
Pytania na Instagram to wyjątkowa cecha Instagram Stories, gdzie pozwala, w pudełku, tym, którzy przeglądają historię, napisz coś z ograniczeniem liczby znaków. To jest najbardziej podstawowe zagadnienie, czym jest historia na Instagramie, ale w tym miejscu porozmawiamy o celach, jakie mają historie na Instagramie. Aby potraktować go szerzej, podzielimy go na 2 punkty widzenia.
Te dwa punkty widzenia będą dotyczyły marketingu i personelu. To z powodu oba punkty widzenia mają różne podejścia że musimy wiedzieć. Poniżej wyjaśnimy oba punkty widzenia.
Cel pytań na Instagramie do użytku osobistego
Jeśli jesteś osobą, która chce poeksperymentować z tymi opcjami, historie na Instagramie staraj się łączyć ze swoimi obserwatorami, czy są przyjaciółmi, rodziną, znajomymi itp.
Jeśli chcesz otrzymać nową muzykę, od końca 2018 roku dostępna jest opcja wstawiania muzyki do pytania na Instagramie, możesz również wykonać zabawne wyzwanie, takie jak narysowanie osoby, która pyta, możesz odpowiadaj na to, co ci wysyłają, gdy czekaszitp.
To niektóre z pytań, które możesz zadać na Instagramie, biorąc pod uwagę, że masz go z bardziej osobistego punktu widzenia, czerpanie radości z tego przydatnego narzędzia.
Cel pytań na Instagramie do strategii marketingowej
W pierwszym punkcie widzieliśmy podejście do użytku osobistego, ale teraz musimy spojrzeć na bardziej skoncentrowany punkt widzenia na marketing. Chociaż cel pozostaje ten sam, aby połączyć się bardziej osobiście z obserwującymi, kiedy chcemy wykorzystać to jako część naszego biznesplanu, musimy podjąć różne działania. Szukasz osobistej interakcji, ale w celu sprzedawać lub promować usługę.
Osiągamy to za pomocą dobrego pola pytań, o którym porozmawiamy później, ponieważ dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu pola pytań odniesiemy większy sukces w interakcji, której szukamy.
Możemy zadawać pytania dotyczące naszych produktów, prośba o opinię na temat działania lub produktu, odpowiadaj na najczęstsze pytania dotyczące naszego konta itp. Oto kilka pomysłów na pytania, które należy zadać, jeśli szukamy dobrego marketingu.
Co znajduje się w dobrym polu pytań na Instagramie?
Ogólnie rzecz biorąc, dobre skrzynki z pytaniami powinny być zrozumiałe dla czytelnika, powinny być dostępne do otwarcia, a odpowiedź na nie powinna być dobra dla obserwującego.
W przypadku strategii marketingowej musi mieć wartościowe treści humanizujące markę, wiedząc, że obserwujący generują lojalność wobec firmy, generowanie zdrowej interakcji z naszym kontem.