Skip to content

Jakie zalety, wady i zalety zewnętrznych billboardów?

30 de styczeń de 2021

Billboardy to reklama, która znajdują się na określonej płaszczyźnie. Te reklamy lub plakaty zawierają krótkie wiadomości lub zdjęcia, które odnoszą się do czegoś, do czego są przeznaczone przyciągnąć uwagę dużych grup ludzi. Stawiane są w różnych miejscach, takich jak budynki, place, obiekty sportowe, szkoły, środki transportu, a przede wszystkim na drogach publicznych.

Są strukturą, która wychodzi poza miejsce, musi mieć bardzo dużą kreatywność Jeśli chcesz zwrócić na siebie uwagę, im większa i bardziej kolorowa zawartość, tym atrakcyjniejsza będzie dla oka. Zazwyczaj służą do promocji artykułów na sprzedaż, do wyświetlania kampanii reklamowych i jest obecnie używany do wyświetlania napojów alkoholowych, chociaż to drugie użycie jest zabronione w różnych częściach świata.

nierówny billboard

Funkcje billboardów

Billboardy mogą być wykonane w dowolny sposób, jaki może sobie wyobrazić twórca, jednak istnieją pewne cechy, którymi należy się kierować:

  • Powinny to być proste projektyDzieje się tak, ponieważ widok osoby będzie przechwytywany przez około 4 do 8 sekund, więc muszą to być krótkie, przyciągające wzrok wiadomości, które promują wszystko, co jest pożądane w tym krótkim czasie.
  • Miękkie kolory i proste pisanie, zalecane są jasne, ale delikatne kolory, bez ponurych rzeczy, typ pisma powinien być taki, który jest przechwycone w krótkich wiadomościach iw dużym rozmiarze, to znaczy, że można go oglądać ze znacznej odległości.
  • Używaj obrazów o wysokiej rozdzielczości.
  • Oryginalność, najważniejszą rzeczą w billboardach jest sposób, w jaki przekazują one przesłanie, ponieważ im bardziej jest on uderzający, tym bardziej się spodoba.
  • Są firmy, które się tym zajmują zrób swoje ogrodzeniaWśród nich jest JMR Publicidad.

Rodzaje billboardów

Kiedy myślimy lub oglądamy billboardy, myślimy przynajmniej o dużej liczbie typów, każdy ma określoną funkcję i różni się konstrukcjąjego typy to:

  • Osiem ogrodzenia drukowego: To ogrodzenie składa się z 8 wydruków umieszczonych na billboardzie aby utworzyć tylko wiadomość.
  • Oświetlony billboard: ten typ billboardu jest podobny do tradycyjnych billboardów, ale oświetlenie tego samego przechodzi przez wnętrzeten typ jest bardzo przydatny w bardzo ciemnych miejscach, ponieważ można go rozróżnić również w nocy.
  • Ogrodzenie słupowe: Jest to rodzaj ogrodzenia wspartego na pojedynczej kolumnie wsporczej, ten typ ogrodzenia ma tę szczególną cechę może być bardzo wysoki w przeciwieństwie do innych.
  • Ogrodzenie dwubiegunowe: Jest to rodzaj ogrodzenia wspartego na dwóch słupkach wsporczych, stosowany jest w miejscach o bardzo dużej powierzchni.
  • Cyfrowe ogrodzenie: To ogrodzenie stworzone za pomocą programów komputerowych, jest obecnie jednym z najczęściej stosowanych ogrodzeń w naszej technologii.
  • Płot niski: możemy go spotkać na stadionach sportowych, ten rodzaj ogrodzenia można również łączyć z płotami cyfrowymi, ponieważ wyświetlają więcej niż jedną reklamę.

słupek ręczny billboardu

Zalety i wady billboardów

Ogrodzenia są świetnym narzędziem marketingowym, ale jak wszystko, są chwile, kiedy nie działają. Jego zalety i wady są następujące:

Zalety

  • Może być całkiem widoczne: Ogrodzenia rozmieszczone są w strategicznych miejscach i jest więcej niż udowodnione, że ludzie zobaczą promowany przez Ciebie produkt.
  • Uniwersytety mogą ich używać do promowania własnego produktu, takiego jak stypendia, stanowiska itp.
  • Pożądana lokalizacja: możesz mieć moc, aby umieścić ogrodzenie tam, gdzie uznasz to za stosowne, to znaczy w gdzie Twoim zdaniem będzie to miało największy wpływ w perspektywie krótko- i długoterminowej.
  • Firmy często używają go jako strategii biznesowej.

Niedogodności

  • Błąd strategii: Może się zdarzyć, że rozstawimy te billboardy myśląc, że pomogą naszemu produktowi, jednak zdarzają się sytuacje, gdy nie dostaną nawet jednej osoby za to, co jest promowane, więc kończy się to stratą pieniędzy.
  • Komunikaty muszą być krótkie: jeśli promowany jest nowy produkt, z którego musisz wszystko wyjaśnić, nie powinieneś używać billboardu, ponieważ komunikaty, które chcesz wyeksponować, są bardzo krótkie.