Skip to content

Jaki jest najlepszy czas na publikowanie w TikTok i powiększanie grona odbiorców?

10 de luty de 2022

TikTok stał się jednym z portali społecznościowych z największą liczbą użytkowników na całym świecie, tylko w Sklepie Play jego aplikacja ma ponad 1 miliard pobrań. Dlatego platforma jest uważana za ważny środek dotarcia do ludzi, promowania marek i produktów.

Niezależnie od tego, jaki jest Twój cel podczas tworzenia krótkich filmów i udostępniania ich w TikTok, ilość odbiorców, którymi zarządzasz, będzie miała decydujące znaczenie dla osiągnięcia tego celu. Zatem Ważne jest, aby Twoje treści były wysokiej jakościale możesz też obmyślić plan skutecznego osiągnięcia tego celu.

Chociaż istnieją różne strategie zwiększania liczby odbiorców w TikTok, takie jak korzystanie z popularnych hashtagów. Kluczowym aspektem zwiększania „wyświetleń” Twoich publikacji jest moment, w którym zdecydujesz się udostępnić swoje filmy. Ale jaki jest najlepszy czas na publikowanie w TikTok?

Jaki jest najbardziej odpowiedni czas na publikowanie w TikTok?

Prawdą jest, że ze względu na liczbę użytkowników korzystających z aplikacji, do Twoich treści mogą dotrzeć odbiorcy z całego świata o każdej porze dnia. Jednak badania statystyczne wykazały, że różne sieci społecznościowe mają najwyższy szczyt użytkowania od 11:00 do 17:00więc najwłaściwszą rzeczą byłoby udostępnienie swoich publikacji w TikTok w tej chwili, aby Twoje filmy osiągnęły dużą liczbę wyświetleń.

Jak zwiększyć widownię swoich filmów?

Aby powiększyć widownię swoich filmów, musisz mieć plan, który pozwoli Ci to osiągnąć w krótkim czasie krótki okres czasu. Jeśli zastanawiasz się, jak to zrobić, nie martw się, w tym poście przedstawiamy kilka kluczowych elementów, które musisz wprowadzić w życie, aby osiągnąć swój cel.

spotkać publiczność

Ważne jest, abyś określił kraje, do których chcesz, aby Twoje treści docierały, aby poznać język, w którym powinieneś tworzyć swoje filmy i najodpowiedniejszy czas na ich publikację. Ponadto TikTok rozważa, które są najczęściej obserwowane kategorie przez użytkowników z danego kraju, aby podpowiedzieli im filmy, które mogą zobaczyć.

Teraz, aby wiedzieć, czy prawidłowo używasz tych informacji, a Twoje cele są osiągane, możesz użyć konta TikTok Pro, które przedstawia Ci statystyki z odsetkiem publiczności kto widzi Twoje treści i w jakim kraju świata się znajdują.

Ciągłe przesyłanie treści

Każdego dnia użytkownicy TikTok żądają dużej ilości treści, więc zaleca się, abyś to zrobił co najmniej jeden post dziennie jeśli chcesz osiągnąć dobrą pozycję w sieci społecznościowej i ją utrzymać. Jeśli chodzi o maksymalną liczbę publikacji, sugerujemy, aby nie było więcej niż 3 filmy dziennie, aby uniknąć nasycenia odbiorców.

Bierz udział w wyzwaniach lub sam je proponuj

Wyzwania na TikTok są tak popularne na platformie, że podobają się nawet celebrytom J Balvin i Eminem uczestniczyli w różnych wyzwaniach a nawet je stworzyli. Ale przy odrobinie kreatywności możesz zrobić to samo i dzięki temu przyciągnąć publiczność.

konto tiktok

Twórz filmy z innymi tiktokerami

Ty też możesz robić filmy, w których uczestniczą inni tiktokerzy że mają dobrą popularność na swoim koncie, co sprawi, że ich obserwujący Cię poznają i mogą zainteresować się Twoimi treściami. Aby to zrobić, możesz skorzystać z opcji duetu TikTok lub nagrywać bezpośrednio z innymi osobami.

Śledź obserwujących Twoją konkurencję

Ta technika jest bardzo skuteczna, ponieważ dba o wystawiać swój profil bezpośrednio na ludzi Interesują ich treści podobne do tych, które udostępniasz, więc jest prawdopodobne, że po zapoznaniu się z opisem Twojego konta lub obejrzeniu udostępnionych przez Ciebie filmów wideo zdecydują się za Tobą śledzić.

Udostępniaj swoje filmy TikTok w innych sieciach społecznościowych

Jeśli masz większy zasięg w innych sieciach społecznościowych, możesz to wykorzystać na swoją korzyść: udostępniaj fragmenty swoich filmów na różnych platformach i bezpośrednio zaproś swoich obserwujących do przeglądania Twoich treści w TikTok. Ale to tylko zaleta, jeśli korzystają z sieci społecznościowej, chociaż jeśli są wierni Twoim treściom, z pewnością zaczną używać jej tylko do oglądania Twoich filmów.