Skip to content

Jak wyświetlić statystyki mojego e-maila programu Outlook? – Poznaj je dokładnie

4 de luty de 2022

Czy pamiętasz dzień, w którym po raz pierwszy usłyszałeś o niezwykłej wiadomości e-mail programu Outlook, która oferuje doskonałą metodę komunikacji? Jeśli miałeś już innego e-maila, jak się czułeś, gdy wyjaśniono Ci zalety programu Outlook lub wyjaśniono, o co chodzi? Być może zdał sobie sprawę, że musi udowodnić, jaki jest dobry, ale jak bardzo się cieszył, że otrzymał mądre oświecenie! teraz możesz wiedzieć jak wyświetlić statystyki poczty e-mail programu Outlook.

Wiele osób z Twoich kontaktów powiedziało Ci, że uwielbiają pocztę e-mail programu Outlook, ale kiedy czas chcieć wiedzieć o statystykachMogą stracić zainteresowanie. W związku z tym w tym artykule zobaczymy, jakie dane są przechowywane w statystykach programu Outlook? Ponadto jakich narzędzi możesz użyć do sprawdzenia statystyk programu Outlook?

Jakie dane są przechowywane w statystykach programu Outlook?

Następnie przedstawimy Ci różnorodność przechowywanych danych w statystykach Outlooka, takich jak: współczynnik odrzuceń i współczynnik otwarć. Znajdziesz również wskaźnik kliknięć, wskaźnik reaktywności, wskaźnik anulowania i wskaźnik skarg na spam; Zobaczmy.

Współczynnik odrzuceń

Te dane do przechowywania, znane jako współczynnik odrzuceń, dotyczą wszystkich wiadomości e-mail, które zostały do ​​Ciebie wysłane, ale że nigdy nie były obecne w skrzynce odbiorczej. Wiele razy ten problem pojawia się z powodu problemów z siecią internetową lub z powodu filtrów, które zostały uruchomione przez otrzymane konto e-mail.

Jeśli chcesz rozwiązać ten problem „współczynnika odrzuceń”, po prostu upewnij się, że korzystasz z taktyki i umiejętności Dostawa najdoskonalszy urząd pocztowy. Dzięki temu zmniejszysz ten „współczynnik odrzuceń” tak bardzo, jak to możliwe, dzięki czemu możesz odbierać wiadomości bez żadnych niedogodności.

otwarte ocenianie

Inną z przechowywanych danych jest wskaźnik otwarcia, czyli te e-maile, które dotarły i zostały otwarte, w porównaniu z zestawem e-maili, które zostały „wysłane”. Podobnie oblicza połączenie z odbiornikami; coś innego niż współczynnik odrzuceń, że im „wyższy współczynnik otwarć”, tym lepsza praca zastosowanej metody. Podsumowując, jeśli kurs otwarcia ma być postrzegany jako możliwy do zrealizowania, powinien być na mniejszą skalę, 20%.

Kliknij ocenę

Współczynnik klikalności jest jednym z najbardziej aktualnych danych wykorzystywanych do badania skuteczności Twojej taktyki. To ten, który jest odpowiedzialny za bardzo zdeterminowany sposób, aby zobaczyć jaka jest ciekawość użytkowników którzy wymieniają e-maile na jakąś wysłaną wiadomość. ten Click rate to jedna z danych przechowywanych w statystykach Outlooka, w bardziej graficzny i charakterystyczny sposób. Dzieje się tak, ponieważ ściśle współgra ze „współczynnikiem dostawy i wskaźnikiem otwarcia”, pozostawiając w rezultacie, że jeśli jest wyższy, jeszcze lepiej podkreśli nałożoną taktykę.

Mężczyzna używający swojego laptopa, aby uzyskać dostęp do perspektywy

Wskaźnik reaktywności

Współczynnik reaktywności można również zdefiniować jako współczynnik aktywnej komunikacji użytkowników z właśnie otrzymaną wiadomością e-mail.

Aby obliczyć tę stawkę, musisz wziąć pod uwagę otwarte e-maile, które już zostały kliknięte. Należy zauważyć, że ta stawka jest bardzo potrzebna, bardziej niż cokolwiek, aby obliczyć immunitet i gwarancja wezwania do operacji Twojego e-maila. Jeśli wzrasta, symbolizuje to, że twoje zrozumienie jest bardzo korzystne dla kontaktu, który je otrzymuje.

Opłata za umorzenie

Opłata za anulowanie, jak sama nazwa wskazuje, jest odpowiedzialna za określenie zbiór razy, kiedy członkowie zrezygnowali z subskrypcji na Twój e-mail. Wskazuje to powód, dla którego nie będziesz w stanie wysyłać więcej e-maili do tych członków; dzieje się tak po prostu dlatego, że te kontakty nie chcą już dłużej oglądać Twoich treści. Jednym z powodów, dla których członkowie podejmują decyzję o rezygnacji z subskrypcji, jest to, że nie są już zainteresowani przesłanym przez Ciebie porozumieniem. Jeśli więc zauważysz, że wskaźnik rezygnacji jest bardzo wysoki, najlepiej wymyśl nową taktykę.

Wskaźnik skarg na spam

Przy takim wskaźniku skarg dotyczących spamu będziesz mógł zobaczyć wszystkie raporty, które Twoje kontakty złożyły dla Twoich e-maili ze spamem. Dzieje się tak, gdy z jakiegoś powodu wysyłasz wiele e-maili, aż nadejdzie czas, w którym niektóre z Twoich kontaktów nie będą już chciały ich otrzymywać.

hands-mobile-mail-outlook

Dlatego zaleca się utrzymywanie jak najniższego współczynnika skarg dotyczących spamu, ponieważ może on zaszkodzić współczynnikowi dostarczania. Dlatego jeśli jest kilka twoich kontaktów, które zapieczętuj swoje e-maile jako spam, twoja transcendencja będzie poważnie ograniczona.

Jakich narzędzi możesz użyć do sprawdzenia statystyk programu Outlook?

Następnie przedstawimy Ci narzędzia, których możesz użyć do weryfikacji statystyk Outlooka, takie jak: Korzystanie ze Statview i generatora raportów wydajności programu Outlook; Zobaczmy.

Korzystanie ze statystyk

Statview to proste i użyteczne narzędzie, które wykorzystuje „szczegóły Twojego konta Outlook” do twórz wiadomości o ruchu ze wszystkich e-maili. Należy zauważyć, że nie ma znaczenia, w którym folderze chcesz to osiągnąć, ponieważ to narzędzie jest tak proste, a wynika to z „podstawowego projektu w formacie HTML”. wschód wyświetla członkom listę Statystyka bardzo dokładnie, poprzez prostą procedurę ratyfikacji dokumentów.

Korzystanie z generatora raportów wydajności programu Outlook

Generator raportów wydajności programu Outlook jest rozszerzeniem badań, które: uzyskaj dostęp do swoich członków uzyskaj bardzo szczegółowe statystyki o użyteczności programu Outlook.

Słuchawki z klawiaturą i telefonem komórkowym w Outlooku

To narzędzie znajduje się na komputerze i działa jednocześnie z 'Windows 95 i nowszymi’, jest przeznaczone do pracy 'z programem Outlook od wersji 2003′.