Skip to content

Jak uporządkować skrzynkę odbiorczą programu Outlook w folderach krok po kroku

23 de lipiec de 2021

Przejście z Hotmail do Outlooka przyniosło kilka korzyści, wśród tych korzyści mamy miejsce, dzięki prostemu wyglądowi pozwala zobaczyć więcej wiadomości niż hotmail, jeśli chcesz uporządkować skrzynkę odbiorczą programu Outlook, czytaj dalej, a zobaczysz, jak łatwo to zrobić.

Jak uporządkować skrzynkę odbiorczą, aby widzieć tylko te e-maile, które chcesz?

Wyczyść skrzynkę odbiorczą i utrzymanie porządku może być łatwe Aby to osiągnąć, masz narzędzia, które, jeśli ich użyjesz, sprawią, że wyszukiwanie e-maili będzie szybkie i łatwe, narzędzia takie jak: filtr, pasek poleceń, reguły skrzynki odbiorczej.

Jednym ze sposobów jest użycie opcji „Wyczyść”, aby móc usuń cały spam w skrzynce odbiorczej. Ta opcja pozwoli na trwałe usunięcie wiadomości pochodzących od określonej osoby lub jeśli wolisz zachować nowe lub czyste wiadomości e-mail sprzed kilku dni.

Pamiętaj, że skrzynkę odbiorczą wypełniają wiadomości-śmieci lub spam, te Wiadomości spamowe mogą być blokowane dzięki czemu bardziej zwolnisz skrzynkę odbiorczą.

Innym sposobem jest archiwizacja, dzięki czemu możesz zapisywać wiadomości przychodzące w odpowiednich folderach, w tym celu wybierasz tylko te wiadomości, które chcesz zapisać i wybierasz plik, a jeśli chcesz uzyskać dostęp do folderu po prostu idziesz do folderów i schodzisz do opcja pliku a znajdziesz wszystko.

Przez filtr możesz posortuj e-maile Według daty, nadawcy lub rozmiaru możesz wybrać kategorię, która jest dla Ciebie najłatwiejsza. Reguły skrzynki odbiorczej pozwalają, w zależności od wersji wiadomości e-mail z programu Outlook, tworzyć takie, które automatycznie przenosić e-maile z jednego folderu do drugiego i możesz je nawet usunąć zgodnie z wprowadzonymi opcjami.

Jeśli zastosujesz te kroki w praktyce, będziesz mógł znaleźć żądane wiadomości e-mail, odważ się łatwo zmienić i uporządkować listę folderów programu Outlook

Metody sortowania wiadomości e-mail programu Outlook

Aby skrzynka odbiorcza Outlooka była zorganizowana, konta z kilkoma formularzami, jednym z nich są foldery i kategorie, zobaczmy najpierw opcję ”Spoiwo” W ten sposób znajdziesz dwa rodzaje: foldery domyślne, zawsze będą się pojawiać na panelu.

korzystaj z folderów programu Outlook i utrzymuj porządek w swojej poczcie

Podobnie możemy znaleźć foldery osobisteSą to foldery utworzone przez użytkownika, które pomogą nam uporządkować skrzynkę odbiorczą, czyli jeśli musisz z nich korzystać z umiarem. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to zlokalizować w panelu nawigacyjnym po lewej stronie ekranu, gdy tam zobaczysz menu, wybierzesz utwórz folder.

Następnie wstawiasz nazwę, która go identyfikuje, podajesz i to wszystko, masz już nowy folder do zapisywania e-maili, które chcesz. Jeśli chcesz zmienić nazwę, po prostu kliknij folder, którego nazwę chcesz zmienić lub jeśli chcesz go usunąć.

Możesz utworzyć nową kategorię, klikając pole, które znajdziesz w kolumnie Kategorie, wybierz ”Wszystko” menu, które się otworzy. Znajdź kategorie kolorów, kliknij nowy, wpisz nazwę, którą chcesz dla kategorii. Następnie na strzałce w dół nadaj jej dotknięcie i możesz wybrać żądany kolor.

W jaki sposób foldery są używane z moimi e-mailami w Outlooku?

Utwórz folder

Możesz także tworzyć podfoldery, oznaczyć jako przeczytane, zmienić nazwę, usunąć folder, usunąć wszystko, wybrać potrzebne polecenie, to możesz zrobić jeśli klikniesz prawy przycisk na folderze.

Mprzez e-maile z jednego folderu do drugiego

Ta opcja pozwala zamówić tacę zgodnie z wagą e-maili, dzięki czemu łatwiej będzie je zlokalizować.

Dodaj folder do ulubionych

Prawym przyciskiem, jeśli chcesz go przenieść, dodać lub skopiować, możesz to zrobić, na przykład jeśli chcesz przenieść wszystkie e-maile kogoś w szczególności ze skrzynki odbiorczej, musisz wybrać osobę, która wysyła Ci e-maile, wybierz ”przenieś się do” i wybierz opcję ”przenieś wszystkie e-maile z (Imię osoby)”

Następnie wybierasz folder, w którym chcesz umieścić informacje, po upewnieniu się, że podajesz poprawność ”akceptować” i będziesz miał wszystkie informacje w folderze.