Jedną z rzeczy, które stały się dobrym biznesem, jest tworzenie stron internetowych. Kiedy jesteś stają się nieco popularne lub zaczynają mieć wiele wizyt, obiecują dzięki treściom, które te strony oferują publicznie.
Z tego powodu konieczne jest, aby znać informacje, które oferuje ta strona, ponieważ musisz upewnić się, że kupujesz coś co nie generuje strat. Tutaj pokażemy Ci trzy narzędzia, które będą bardzo przydatne do poznania informacji o stronie, niezależnie od tego, czy zamierzasz ją kupić, czy jest to Twoja konkurencja.
Jakie narzędzia online są używane do sprawdzania liczby wizyt na stronie internetowej innej firmy?
Jeśli jesteś jedną z osób, które mają strony internetowe i myślisz o powiększeniu tej strony, możesz chcieć wiesz ile wizyt ma stronę, na której stajesz się konkurencją. W ten sposób dowiesz się, jakie zmiany będziesz w stanie wprowadzić na swojej stronie i w ten sposób uzyskasz więcej odwiedzin niż konkurencja.
Z tego powodu pokażemy Ci trzy narzędzia, które pomogą Ci poznać liczbę odwiedzin strony internetowej.
Google Analytics
To najlepsze narzędzie, jakie znajdziesz, aby wiedzieć, jaki jest przepływ odwiedzin w witrynie, której jesteś właścicielem, ponieważ Google jest najczęściej używane narzędzie wyszukiwania na świecie. Dlatego będziesz mógł zobaczyć najdokładniejsze wyniki, jeśli porównasz je z innymi narzędziami do analizy widoku na stronach internetowych.
Ale to narzędzie będzie działać tylko ze stronami internetowymi, które należą do Ciebie, aby zobaczyć wizyty. Google Analytics nie poinformuje Cię o liczbie odwiedzin w cudzej witrynie. Więc w tym przypadku będziesz musiał poszukać innego narzędzia analitycznego, aby poznać te informacje.
PodobneWeb
To będzie dobre narzędzie do poznania opinii, które otrzymujesz strona internetowa, której nie jesteś właścicielem. SimilarWeb umożliwia przeszukiwanie wszystkich danych dotyczących odwiedzin Twojej konkurencji. W ten sposób będziesz mógł wiedzieć, w jaki sposób możesz ulepszyć swoją stronę, aby przewyższyła inne.
Tutaj zobaczysz statystyki odwiedzin, które dana strona otrzymuje w ciągu 6 miesięcy. Jeśli uważnie przeglądasz treści, które aktualizują lub przesyłają tę stronę, będziesz mógł wiedz, gdzie twoja strona się zawodzi a tym samym ulepszyć go, aby nie tracić wizyt.
MuStat
To kolejne narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł poznać informacje o odwiedzinach interesującej Cię strony internetowej. Jest to używane głównie przez osoby, które chcą poznać cenę strony internetowej, którą zamierzają kupić. Ta strona internetowa daje szczegółowy raport wszystkiego, co musisz wiedzieć o tej witrynie.
MuStat działa w bardzo prosty sposób, wystarczy wpisać adres strony internetowej strona, którą chcesz zbadać. Wtedy zobaczysz dane, takie jak liczba odwiedzin, które otrzymuje dziennie, jak długo średni czas przebywa na tej stronie, między innymi, które będą dla Ciebie ważne.
Jak sprawdzić, jaki jest maksymalny ranking odwiedzających witrynę Twojej konkurencji?
Po tym, jak znajdziesz się w jednym z tych narzędzi, o których przed chwilą wspomnieliśmy, pokażemy Ci, co będziesz musiał zrobić, abyś wiedział, co to jest. największa liczba odwiedzin na tej stronie oraz w jakim miesiącu lub tygodniu wzrosła liczba wizyt.
Te strony zapytań mają przy sobie wyszukiwarkęW nim będziesz mógł wpisać nazwę strony, o której chcesz poznać określone informacje. W wynikach wyszukiwania będziesz mógł zobaczyć strony, które są nazwane jako te, których szukasz i wprowadzić tę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
Później będziesz mógł zobaczyć ilość odwiedzin kto otrzymuje tę stronę, w jaki sposób otrzymuje ją bezpośrednio przez wyszukiwarkę lub z reklam w sieciach społecznościowych. Będziesz także mógł zaobserwować, w jakich krajach otrzymuje najwięcej wizyt oraz jaki procent ma ten kraj w odniesieniu do wizyt.
Dlaczego nie widzisz, ile odwiedzin ma strona Twojej konkurencji?
Może się zdarzyć, że nie będziesz w stanie poznać liczby odwiedzin, które otrzymuje witryna, ponieważ stara się ona ukryć te informacje lub zachować ich prywatność, aby nikt nie znał liczby odwiedzin, które otrzymuje każdego dnia. Z tego powodu nie będziesz mógł zobaczyć wizyty ze stron internetowych osób trzecich, więc nie będziesz mieć dostępu do żądanych informacji.