Amazon charakteryzuje się jako jedna z największych firm pod względem sprzedaży, więc ludzie mają do niego dostęp, aby wirtualnie dokonywać zakupów. To z tego powodu obsługa klienta jest skuteczna i obejmują różne obszary. Z kolei zapewniają różne sposoby kontaktu, dzięki czemu mogą zajmować się Tobą w sposób, w jaki wolisz.
Kanały kontaktu można znaleźć wchodząc na platformę. Ze swojej strony internetowej umożliwiają czat, dzięki czemu możesz zadać pytanie. Jeśli zapytanie dotyczy zamówienia, musisz dostęp do platformy Amazon, konkretnie do strony kontaktowej. Następnie wybierz swoje zamówienie, a pojawią się różne opcje, które mogą Ci się przydać.
Wśród opcji dotyczących tego, co chcesz skonsultować, możesz poinformuj o lokalizacji Twojego zamówienia, możesz zgłosić, jeśli masz problem z zakupionym przedmiotem lub chcesz wprowadzić zmiany. Możesz również poprosić o zwrot lub zgłosić coś, co wydaje Ci się podejrzane.
Jak mogę zaktualizować mój e-mail Amazon?
W celu zaktualizuj e-mail, musisz uzyskać dostęp do konta Amazon. Tam musisz wybrać „logowanie i bezpieczeństwo”. W ustawieniach znajdziesz opcję „edytuj”, którą musisz kliknąć. Aby zaktualizować pocztę e-mail i zapisać zmiany, należy wykonać kilka czynności. Na koniec kliknij „Zakończono” i to wszystko.
Jaka jest procedura zmiany hasła Amazon?
Procedurę zmiany hasła Amazon można bez problemu wykonać ze strony internetowej lub z aplikacji mobilnej. Oznacza to, że możesz uruchamiać kroki z dowolnego urządzenia.
Z PC
Aby zmienić hasło Amazon z komputera, musisz najpierw wejść na stronę internetową. Istnieje opcja o nazwie „Pomoc dotycząca hasła„W którym zapewnią ci środki, abyś mógł je przywrócić.
We wskazanym polu musisz napisz swój adres e-mail lub numer telefonu powiązany z kontem Amazon. W ten sposób możesz otrzymać e-mail lub sms z hasłem tymczasowym lub jednorazowym.
Musisz podać hasło, kliknij przycisk „kontynuuj” i przejdź do utworzenia hasła dostępu do swojego konta. Proces aktywacji zostanie wykonany automatycznie i natychmiast.
Z aplikacji mobilnej
Jeśli nie masz aplikacji Amazon na swoim urządzeniu, możesz ją pobrać z Google Play lub iOS. Gdy już masz aplikację, musisz ją wprowadzić i zalogować się na swoje konto. Następnie w lewej górnej części pojawi się pasek menu i wybierzesz „Moje konto”. Znajdziesz w nim opcję „logowanie i bezpieczeństwo”.
W sekcji, która mówi „Hasło”Musisz nacisnąć przycisk, aby edytować i wprowadzić aktualny kod dostępu. Na koniec wpisz nowe hasło i naciśnij opcję „Zapisz zmiany” do końca.
Jak mogę odzyskać moje konto Amazon, jeśli zostało zablokowane?
Jeśli Amazon zablokował Twoje konto, najprawdopodobniej ze względów bezpieczeństwaAlbo wprowadzając błędne dane dotyczące Twoich kart, wysyłając produkty, które kupujesz na wiele adresów, a nawet kupując produkty bardzo często.
Jeśli to się wydarzy, Amazon wyśle Ci wiadomość e-mail z informacjami, abyś mógł odzyskać swoje konto. W tym celu należy wysłać faks z żądanymi danymi osobowymi. Dane te to imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, ostatnie ruchy karty kredytowej lub debetowej, między innymi, o które proszą.
Czy istnieje inny sposób na odzyskanie mojego konta Amazon?
Amazon zapewnia inne opcje umożliwiające odzyskanie konta. Możesz skontaktować się z Amazon za pośrednictwem numeru telefonu obsługi klienta lub czatu w witrynie, do którego uzyskujesz dostęp za pośrednictwem poczty e-mail.
Będą oni odpowiedzialni za zadanie szeregu pytań i zażądanie danych w celu przeprowadzenia procesu odzyskiwania i uzyskania dostępu do konta.