Skip to content

Jak ubiegać się o gwarancję na Amazon, jeśli zamówienie nie dotrze lub jest w złym stanie?

15 de marzec de 2022

Przede wszystkim trzeba nauczyć się odseparowywać, a to znaczy, że oczywiście produkty, które sprzedaje sam Amazon posiadają oficjalną gwarancję danego producenta. W ten sposób możesz bez problemu ubiegać się o gwarancję na Amazon. W niektórych przypadkach mogą istnieć nawet usługi techniczne osób trzecich, które są autoryzowane przez danego producenta, stanowiące część gwarancji.

W przypadku zakupu produktu, który spełnia jeden z dwóch powyższych warunków, co należy zrobić w przypadku konieczności naprawy urządzenia lub złożyć jakieś roszczenie jest podążanie za krokami, które zamierzam zostawić trochę dalej.

W ten sposób możesz skorzystać z gwarancji Amazon

Pierwszą rzeczą jest posiadanie konta Amazon, a następnie udanie się do centrum zwroty online, raz powinieneś przejść do opcji, aby zobaczyć najnowsze artykuły. Teraz masz zamiar wybrać przedmiot(y), które chcesz zwrócić.

To, co będziesz musiał zrobić, to część ¿dlaczego to zwraca?? Wybierzemy opcję, która najlepiej pasuje do Twojej sytuacji, w przypadku, gdy zakupiony przedmiot można naprawić lub gwarancja obejmuje dokładnie to, pojawi się opcja. W przeciwnym razie oczywiście nie.

w części komentarzy wystarczy przesłać opis działania produktuktóry nie działa tak, jak powinien, postaraj się podać jak najwięcej szczegółów w tej sekcji, aby zaoszczędzić czas.

Zwróć uwagę, że w przypadku Brak opcji usługi naprawyoznacza to, że ta usługa jest niedostępna dla danego przedmiotu, nie byłby to błąd formularza.

Przed wysłaniem urządzenia objętego gwarancją Amazon

Jest więcej niż jasne, że przed wysłaniem urządzenia należy wykonać kopię zapasową wszystkiego, co posiadasz, i usunąć ją, nawet hasła itp. To oczywiście ze względów bezpieczeństwa, pamiętaj też o tym w każdym serwisie technicznym. Jeśli to konieczne, usuń wszystkie informacje i nie będą cię o to prosić ani tworzyć dla ciebie kopii zapasowych.

W momencie wysłania artykułu, upewnij się, że jest dobrze zapakowany i jak najbardziej bezpieczny. Jeśli zepsuje się na środku drogi, powiedzmy, że to twoja wina i nie jest to coś, co konkretnie obejmuje gwarancja.

Ogólne warunki dochodzenia gwarancji na Amazon

Przede wszystkim musimy podkreślić, że te warunki są szczególnie zorientowane na Amazon.es. Chociaż ogólne warunki są praktycznie takie same, jak Amazon jest również tym, który ustala zasady.

W tym przypadku mówimy konkretnie o produktach, które są marką należącą do Amazona. Ponieważ produkty innych firm ustanawiają swoje własne szczególne warunki. Zgodnie ze statutem gwarancji prawnej Amazon ma okres 2 lat od dostarczenia produktów.

Bez wchodzenia w szczegóły prawne, gwarancja prawna to nic innego jak warunek chroniący konsumenta. Dlatego przedmiot, który został zakupiony za pośrednictwem platformy zakupów i sprzedaży Amazon, jest zgodny z tak zwanym „gwarancja zgodności”.

Oznacza to, że jeśli produkt po dotarciu do rąk kupującego nie odpowiada opisowi produktu, który jest wyświetlany na platformie, niniejsza gwarancja będzie obowiązywać. Będzie również obowiązywać, jeśli produkt dotrze wadliwy lub nie ma zapewnionych cech, w skrócie to sposób na uniknięcie kradzieży.

zwrot pieniędzy na amazon za gwarancję

Kiedy mogę ubiegać się o prawo do ubiegania się o gwarancję Amazon?

Przede wszystkim jest to gwarancja, która dotyczy tylko kupujących. Zostanie to wzięte pod uwagę, jeśli Twoja sprawa jest zakup produktu w Twoim imieniu, a nie w imieniu jakiejkolwiek firmy. Możesz żądać prawa gwarancji prawnej wobec osoby, która sprzedała Ci produkt, innej niż ta, która produkt wyprodukowała.

Gwarancja trwa 2 lata po dostarczeniu produktu. Jednakże to musi powiadomić sprzedawcę o wadzie w ciągu 2 miesięcy po wykryciu wady.

dołącz do naszego kanału telegram