Skip to content

Jak skonfigurować i zsynchronizować Amazfit Band 5? | Dostosuj inteligentną bransoletkę

24 de październik de 2021

Na rynku pojawia się coraz więcej akcesoriów, które uzupełniają lub zwiększają funkcjonalność innych urządzeń. Tak jest w przypadku Amazfit Band 5, który służy jako rozszerzenie niektórych funkcji urządzenia; a także samodzielnie oferuje szereg innych funkcji.

W ten sposób użytkownik będzie mógł wykonywać swoje zadania w prostszy i wygodniejszy sposób. Po prostu uzyskując dostęp do urządzenia na nadgarstku, po skonfigurowaniu i zsynchronizowaniu go zgodnie z własnymi preferencjami.

Jakie wymagania potrzebujesz, aby zsynchronizować i dostosować Amazfit Band 5?

Gdy już masz inteligentną opaskę, proces jej synchronizacji i łączenia z urządzeniem mobilnym jest dość prosty i punktualny. Ponieważ wystarczy pobrać odpowiednią aplikację i zastosuj odpowiednią procedurę.

Pobierz aplikację Zeep na swoje urządzenie mobilne

Ta aplikacja, wcześniej znana jako Amazfit, umożliwia połączenie telefonu z inteligentną opaską. Zepp to platforma, która pozwala zsynchronizuj dowolny model inteligentnej bransoletki; lub inteligentna opaska z urządzeniem mobilnym; w tym model Amazfit Band 5.

Aby pobrać aplikację, musisz przejść do odpowiedniego sklepu z aplikacjami, w zależności od systemu operacyjnego urządzenia. Oznacza to, że musisz uzyskać dostęp do Sklepu Play, jeśli jesteś użytkownikiem Androida i Apple App Store; w przypadku korzystania z urządzenia z systemem iOS.

Ponadto aplikacja Zepp jest całkowicie darmowy i kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami. Wystarczy więc znaleźć go w wyszukiwarce aplikacji w sklepie, aby bez problemu pobrać i zainstalować.

zsynchronizowany amazfit

Utwórz konto na „Zepp”

Po pobraniu aplikacji Zepp na telefon komórkowy następną rzeczą, którą musisz zrobić, to zarejestrować się na platformie tej usługi. W tym celu należy wejść do aplikacji i zaznaczyć pole oznaczone jako „Zaloguj się do Zeppa”.

Zostaniesz przekierowany do nowego okna w aplikacji, a kolejnym krokiem jest: wypełnij odpowiednie pola z żądanymi danymi. Ogólnie rzecz biorąc, musisz zarejestrować adres e-mail, do którego masz dostęp; a także imię i nazwisko, a następnie utworzenie hasła zgodnego ze standardami bezpieczeństwa Zepp.

Po wprowadzeniu danych rejestracja na platformie Zepp zostanie zakończona. Teraz, po zalogowaniu, będziesz musiał wprowadzić szereg danych osobowych, takich jak płeć i wiek; a także wzrost i waga, ponieważ niektóre funkcje Zeppa są powiązane ze zdrowiem. Gdy rejestracja zostanie sformalizowana, możesz połączyć inteligentną opaskę!.

Aktywuj Bluetooth w telefonie

Aby móc połączyć swoją markę Amazfit 5, wcześniej musisz aktywować Bluetooth swojego urządzenia. Możesz to zrobić z paska powiadomień, wybierając odpowiednią ikonę; lub też z aplikacji „Ustawienia”, wybierając pole Bluetooth. Ważne jest, aby sprawdzić, czy Bluetooth Twojego telefonu komórkowego jest widoczny dla innych urządzeń; w przeciwnym razie będziesz musiał aktywować tę funkcję.

inny zespół amazfit

Jakie są kroki, aby sparować i skonfigurować Amazfit Band 5?

Najpierw musisz wejść do aplikacji „Zepp” na swoim urządzeniu mobilnym i przejść do sekcji „Profil”. Po uzyskaniu dostępu do tej opcji musisz wybierz sekcję „Moje urządzenie” w wyświetlonym menu; następnie należy wpisać pole oznaczone jako „Dodaj”.

Zauważysz, że istnieją różne elementy, z którymi można nawiązać połączenie, zaznacz pole o nazwie „Bransoletka” lub „Opaska”. Domyślnie po wybraniu tej opcji aplikacja użyje Bluetooth do wyszukania kompatybilnego urządzenia. Tak więc najlepszą opcją przyspieszenia procesu jest zbliżenie bransoletki do telefonu, gdy jest on włączony.

Gdy urządzenie zidentyfikuje Twoją markę Amazfit 5, wyślij prośbę o synchronizację do bransoletki lub oglądać; Musisz zaakceptować to żądanie, wybierając odpowiednią ikonę na ekranie inteligentnej opaski. Po nawiązaniu połączenia Twoja marka Amazfit 5 użyje połączenia, aby zaktualizować swoje funkcje. Staraj się nie nosić bransoletki, gdy proces jest zakończony.

Po zakończeniu aktualizacji proces parowania Amazfit Band 5 i urządzenia zakończył się pomyślnie. Dlatego będziesz musiał tylko przeprowadzić odpowiednią konfigurację do każdej z funkcji Twojej inteligentnej opaski; za pomocą telefonu komórkowego z aplikacji Zepp:

Połączenia przychodzące: Domyślnie funkcja odbierania połączeń z marki Amazfit 5 jest wyłączona. Aby aktywować tę funkcję, musisz wejść do opcji „Moje urządzenia” w swoim „Profilu” w aplikacji Zepp. Tam musisz wybrać Amazfit Band 5, a następnie opcję „Połączenia przychodzące”; Będziesz musiał tylko przyznać odpowiednie uprawnienia, aby móc odbierać połączenia z inteligentnej opaski.

bransoletka amazfit

Powiadomienia telefoniczne: Po wybraniu marki Amazfit 5 należy przejść do sekcji o nazwie „Powiadomienie o aplikacji”; w polu „Moje urządzenia” w „Profilu” Zeppa. Domyślnie możesz połączyć powiadomienia otrzymywane z platform takich jak Telegram, WhatsApp i Gmail; a także sieci społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Aby połączyć powiadomienia z innej platformy, musisz wpisz opcję 'inne’ na końcu tej listy; tam będziesz musiał wybrać konkretną aplikację.

Aktywuj markę Amazfit, podnosząc nadgarstek: Ta konfiguracja jest wykonywana w menu „Profil”; konkretnie w opcji „Podnieś nadgarstek, aby zobaczyć informacje”. Zaznaczenie tego pola pozwoli Twojej Amazfit Brand 5 wyłączyć ekran, gdy go nie używasz; kiedy trzymasz rękę w spoczynku. Dodatkowo w tym panelu możesz skonfigurować okres godzin, w którym chcesz, aby funkcja była aktywna.

Znajdź swoją markę Amazfit: Z menu „Profil” w Zepp masz opcję „Znajdź zegar”; To sprawi, że marka Amazfit będzie wibrować, aby ułatwić wyszukiwanie. Dość skuteczna opcja w przypadku, gdy zapomniałeś miejsca, w którym zostawiłeś bransoletkę i jej nie zlokalizowałeś.

Znajdź swój telefon: Ta opcja jest odwrotnością tej, o której mowa powyżej, to znaczy, że pozwoli Ci łatwiej znaleźć urządzenie mobilne; funkcja zaimplementowana na innych platformach, takich jak Mi Band. Aby aktywować tę funkcję, musisz użyć jednej z wewnętrznych funkcji swojej marki Amazfit; będziesz musiał przesunąć menu bransoletki i wybrać pole „więcej”.

Gdy tam będziesz, możesz zlokalizować i wybrać opcję ’Znajdź telefon lub znajdź urządzenie’; telefon, o którym mowa, zacznie wibrować i hałasować.

Zmierz tętno i głębokość snu: W sekcji „Profil” możesz dokonać odpowiednich ustawień w polu „Wykrywanie tętna”. Z kolei sekcja ta posiada różne funkcje takie jak: automatyczne wykrywanie tętna, asystent snu.

W zależności od funkcji, którą zdecydujesz się użyć, czujniki Twojej opaski Amazfit zostaną aktywowane; będziesz mógł zobaczyć zapis każdej funkcji w sekcja „Aktywność” aplikacji Zepp.

użyj opaski amazfit

Spraw, aby pomiar tętna był dokładniejszy: W tej samej sekcji, w której dokonuje się ustawień pomiaru tętna; możesz dostosować ustawienia, aby były bardziej precyzyjne. Opcja „Wykrywanie aktywności” umożliwia powiązanie pomiaru tętna z wykonywanymi czynnościami; aby dane, które pokazuje, były bardziej szczegółowe.

Funkcja „Alerty tętna” sprawia, że ​​urządzenie wibruje, gdy pulsacje są zerowe lub osiągają określoną wartość.

Wykrywanie braku aktywności: Tę funkcję można skonfigurować z menu w „Profilu” Zeppa; aby zdefiniować okres, w którym będzie aktywny. Ten proces pozwoli ci aktywować czujniki opaski Amazfit Band, aby wykryć, kiedy leżysz, siedzisz lub stoisz. Więc Twoja inteligentna opaska wysłała Ci powiadomienie, aby wykonać jakąś aktywność fizyczną, gdy spędzasz pewien czas nieaktywny.

Aktywuj alarmy w Amazfit Band 5: Możesz dodać alarmy do inteligentnej opaski z aplikacji na swoim urządzeniu; wybierając opcję „Clock alarms” w „Profilu” Zeppa. W tej sekcji możesz skonfigurować alarmy, które chcesz w odpowiednim czasie; te wskazane w aplikacji zostaną dodane do Amazfit Band 5.

Przypisz przypomnienia o wydarzeniach: Ta funkcja umożliwia Amazfit Band 5 wysłanie powiadomienia przypominającego o konkretnym wydarzeniu. Będziesz musiał wybrać pole odpowiadające „Tworzenie wydarzenia” w swoim „Profilu” Zeppa. Każde zdarzenie można skonfigurować z datą i godziną, o której zostanie wysłane powiadomienie o zdarzeniu; Możesz również spersonalizować go za pomocą tekstu przypomnienia, który będzie wyświetlany w Twojej Marce Amazfit 5.

ustaw amazfit na nowym urządzeniu

Dostosuj swoją inteligentną opaskę: Możesz zmienić wygląd interfejsu Amazfit Band 5 w sekcji „Ustawienia wyglądu zegarka”; to w Twoim „Profilu” aplikacji Zepp. Będziesz musiał tylko wybrać preferowany wygląd spośród tych, które są dostępne w bibliotece tej sekcji.

Z drugiej strony możesz pomyśleć, że im więcej funkcji Amazfit Smart Band 5 aktywowałeś, tym większe zużycie baterii. Jednak nie będzie to tak bardzo różniło się od zużycia, jakie miałby twój Smart Band, mając tylko kilka funkcji. Więc możesz w pełni wykorzystaj swoje urządzenie bez obaw o pobór mocy urządzenia.

Gdzie sprawdzasz, czy Twoja opaska Smart Band została już prawidłowo podłączona?

Jeśli podczas parowania Amazfit Band 5 z urządzeniem mobilnym otrzymałeś powiadomienie o zaakceptowaniu synchronizacji; to było prawidłowo podłączone. Możesz jednak ponownie ocenić, czy oba urządzenia zostały prawidłowo podłączone, wprowadzając swój „Profil” w aplikacji Zepp. Powinieneś przejdź do sekcji „Moje urządzenie”, gdzie zostanie pokazane, czy połączenie z twoją opaską Amazfit 5 zostało ustanowione.

Innym sposobem oceny, czy urządzenia zostały prawidłowo podłączone, jest: wejście do sekcji „Bluetooth”; w menu „Ustawienia” urządzenia mobilnego. W ten sposób należy podłączyć Smart Band Amazfit do urządzenia.

użyj inteligentnej bransoletki

Dlaczego Twoja opaska Smart Band nie synchronizuje się z telefonem komórkowym?

Niektórzy użytkownicy mogą mieć problemy z połączeniem Amazfit Smart Brand 5 z urządzeniem mobilnym. Jednak każdy możliwy problem można rozwiązać w prosty sposób. W pierwszym przypadku musisz wykluczyć, że Twoje urządzenie mobilne ma awarie funkcji Bluetooth, aby połączyć się z innymi urządzeniami, ponieważ synchronizacja z Smart Band użyj tego medium jako stałego linku.

W przypadku, gdy Bluetooth urządzenia mobilnego działa poprawnie; Możliwe, że awaria podczas synchronizacji jest spowodowana przestarzałą platformą aplikacji Zepp. Aby to ocenić, musisz przejdź do sekcji „Sprawdź aktualizacje”, w polu „Amazfit” w Twoim „Profilu” Zepp.

Tak więc, jeśli dostępne są aktualizacje, konieczne będzie pobranie ich przed sparowaniem telefonu z Amazfit Band 5. Podobnie musisz upewnić się, że zarówno telefon, jak i Amazfit Band 5; być znalezionym powyżej 20% pojemności baterii. Ponadto, próbując ustanowić synchronizację, upewnij się, że oba urządzenia są oddalone od siebie o kilka cali.

Z drugiej strony, jeśli problem będzie się powtarzał, będziesz musiał ponownie uruchomić telefon w konwencjonalny sposób. Chociaż musisz dostosować swoją inteligentną opaskę do ustawień fabrycznych, wchodząc do opaski Amazfit; wybranie opcji 'Przywracanie ustawień fabrycznych’ w sekcji „System” w menu „Ustawienia”.

Jeśli żadna z wyżej wymienionych alternatyw nie zdoła rozwiązać problemu z synchronizacją; Będziesz musiał skontaktuj się z serwisem technicznym. Jeśli nie możesz uzyskać pozytywnej odpowiedzi, musisz skontaktować się z dostawcą swojej opaski Amazfit.