Jedną z najpopularniejszych obecnie form rozrywki są podcasty. Chociaż są w Internecie od kilku lat, to w ostatnich miesiącach ich popularność gwałtownie wzrosła. Sieci społecznościowe ewoluują z roku na rok, a co za tym idzie, pojawiają się nowe formy i sposoby rozrywki.
Niektóre z nich to programy, takie jak podcasty przyciągnąć liczną publiczność. Z tego powodu jednym z pytań, jakie zadają sobie twórcy treści, jest liczba subskrybentów ich podcastów i ich lokalizacja na świecie. Dlatego w tym artykule zobacz, jak to się robi, nauczymy Cię wszystkiego na ten temat.
Jak sprawdzić liczbę subskrybentów mojego programu?
Jeśli masz podcast i chcesz zobaczyć liczbę swoich obserwujących w programie, będzie to zależeć od używanej aplikacji. Dzieje się tak dlatego, że w jednym z nich jest zwykle bardziej popularny. Możesz więc uzyskać wyższe statystyki w podkaście opublikowanym na platformie Spotify niż na platformie Apple lub odwrotnie.
Z tego powodu, ważne jest, aby naprawdę przeanalizować aktywność na różnych kontach aby dowiedzieć się, jaka jest popularność i do ilu ludzi dociera. Tylko w ten sposób uzyskasz globalny pogląd na jego popularność.
nowi subskrybenci
Nowi abonenci mogą być odzwierciedleni na różnych platformach, nie są one związane z popularnością programu, ponieważ jest ona zwykle nierówna. Możesz jednak zobaczyć aktywność na każdym ze swoich kont i poznać liczbę subskrybentów, których aktualnie masz, na przykład w YouTube.
Z drugiej strony, liczba subskrybentów będzie wyższa na platformie, im twórca treści zapewni Ci większy rozgłos. Albo dlatego, że ci się podoba, albo bo masz z nim jakąś umowę. Dlatego liczba nowych abonentów będzie się różnić w zależności od platformy, a nie od jej popularności.
Jak analizować dane, aby zyskać perspektywę popularności podcastu?
Ponieważ dane, które dostarczają nam platformy, nie są całkowicie wiarygodne, musimy przeanalizować, co jest w naszych rękach. W ten sposób będziemy mieć jak najbliższą perspektywę popularności naszego podcastu.
Zwykle popularność tego będzie opierać się na ruchu kont w różnych aplikacjach gdzie jest pokazywany nasz podcast. Ponieważ naprawdę pokaże nam ruch, który mamy podczas przesyłania nowego odcinka.
Media społecznościowe
Media społecznościowe to dobry sposób na analizę jego popularności. Dzieje się tak, ponieważ będą obejmować więcej aplikacji, wchodząc w interakcje z osobami, które lubią program w różnych sieciach społecznościowych.
Pomoże to zwiększyć popularność podcastu i połączyć właścicieli podcastów z odbiorcami. W ten sposób osiągniesz nawiązać przyjemniejszą i bliższą relację z publicznością.
pliki do pobrania i gry
To kolejny sposób na analizę popularności, ponieważ ogólnie platformy pokazują kilka razy, że program został pobrany. Należy jednak wziąć pod uwagę, że aby dokładniej przyjrzeć się dokładnej liczbie, należy obserwować ostatnio wgrane odcinki.
Odbywa się to w celu unikaj analizowania odcinków, które mają długi czas na platformie. Ponieważ liczba wyświetleń będzie się kumulować w czasie, dokładne jest analizowanie bieżących statystyk.
Całkowita liczba subskrybentów
Jak już widzieliśmy, abonenci nie są sposobem na poznanie całkowitej popularności podcastu. To nie jedyny środek, którego należy przestrzegać, ponieważ są przypadkowe wizyty. Te na ogół pochodzą z rozgłosu tego samego, co nie oznacza, że są częstymi słuchaczami, ale okazjonalnymi.
W ten sposób tego typu subskrybenci nie będzie aktywny we wszystkich postach z konta. Dlatego całkowita liczba subskrybentów nie przesądza tak naprawdę o jego popularności.
Jakie są kroki, aby uzyskać dostęp do statystyk w Spotify?
Jeśli chcesz wiedzieć, jakie są Twoje statystyki Spotify, musisz wykonać kilka prostych kroków. Są one wyświetlane jako podsumowanie aktywności osiągniętej w czasie przesyłania odcinków podcastów na platformę strumieniową.
Znaleziono statystyki
Aby zobaczyć odcinki statystyk przesłane na konto Spotify, musisz przejść do opcji podcastów w Spotify. Gdy znajdziesz się w środku, po prawej stronie strony, zobacz wszystkie przesłane odcinki.
W tej części musisz wybrać odcinek spośród tych, które opublikowałeś na swoim koncie i z których chcesz przeanalizować, aby zobaczyć statystyki. Jeden z nich to liczba użytkowników słuchających twoich odcinków, tych, którzy słuchali dłużej niż minutę i tych, którzy słuchali tylko jednego odcinka. W ten sposób możesz zobaczyć popularność swojego podcastu na podstawie jego statystyk.