Oznaczając lokalizację swoich filmów w formacie youtube lub transmisji na żywo, użytkownicy będą mogli oglądać Twoje filmy, wyszukując je według lokalizacji.
Możliwe, że mówiąc o oznaczaniu lokalizacji, pamiętasz różne procesy Google Maps, takie jak umieszczanie etykiet na adresach miejsc. Lub nawet odnieś problem do umieszczenia współrzędnych GPS, ale nie martw się, to nic takiego.
Poza tym daje możliwość bycia w stanie obejrzyj wszystkie swoje filmy, lub mieć większą możliwość odwiedzenia, oprócz tego, że użytkownik będzie mógł obserwować filmy nakręcone w tej lokalizacji.
Aby zmodyfikować Lokalizacja Musisz po prostu przejść do sekcji swoich filmów, w której znajdują się wszystkie opublikowane przez Ciebie filmy.
Użytkownicy będą mieli możliwość oglądania wszystkich publicznych filmów, w których skonfigurowałeś lokalizacja geograficzna, a także prywatne czy te, których nie ma na liście.
Ale w tym drugim przypadku wideo należy udostępnić danej osobie. Czytaj dalej, w tej sekcji nauczę Cię oznaczać lokalizację swoich filmów w YouTube.
Oznacz lokalizację filmów
Dodając swoją lokalizację do swoich filmów w YouTube, pliki można przeszukiwać geograficznie, co może pomóc w uzyskaniu lepszej jakości wyświetleń. Lepiej skupić się na uzyskaniu 100 wysokiej jakości wyświetleń zamiast 10 000, ponieważ może to pomóc w generowaniu lepszych potencjalnych klientów i rozwoju firmy.
Tutaj zobaczysz, jak w naprawdę prosty sposób możesz oznaczyć lokalizację swoich filmów na Youtube:
- Najpierw zaloguj się na swoje konto YouTube.
- Po umieszczeniu danych należy kliknąć opcję „Mój kanał„A potem w”Menedżer filmów”.
- Teraz musisz wybrać wideo, które chcesz oznaczyć.
- Wybierz opcję „Zaawansowane ustawienia”Znalezione poniżej wideo.
- Teraz musisz wpisać adres w polu zatytułowanym „Lokalizacja wideo„I kliknij”Szukaj”. Adres pojawi się na mapie pod polem.
- Jeśli jesteś zadowolony z prawidłowej lokalizacji, kliknij niebieski „Zapisz zmiany”Na dole ekranu.
Następnym razem, gdy wrócisz do «Zaawansowane ustawienia»Na tym filmie powinieneś zauważyć, że adres został przekonwertowany na liczbową długość i szerokość geograficzną tego konkretnego adresu.
Geotagowanie filmów można wykonać szybko, więc jeśli korzystasz z marketingu wideo i chcesz zwiększyć swoją lokalną widoczność, warto to zrobić.
Zoptymalizuj tytuły i opisy, aby zwiększyć liczbę wizyt
Aby zoptymalizować swoje filmy w YouTube, upewnij się, że tytuły i opisy filmów są zgodne z Twoimi celami.
YouTube umożliwia dodanie tytułu o długości do 100 znaków, ale zostanie on obcięty po 70 znakach. Jako ogólną zasadę napisz a chwytliwy nagłówek o długości około 50 znaków.
Oto kilka innych wskazówek dotyczących pisania tytułów filmów na YouTube, aby uzyskać więcej wyświetleń:
- Uwzględnij długotrwałe słowa kluczowe.
- Podaj tytuł jako pytanie.
- Skoncentruj się na rozwiązaniu.
- Przedstaw tytuł jako studium przypadku.
- Uwzględnij liczby.
Opis filmów
Traktuj opisy filmów jako okazję do zwiększenia liczby wyświetleń, jakie mogą uzyskać filmy na Twoim kanale.
Wyszukiwarka YouTube sprawdza tytuł i opis filmu wideo, aby wyświetlić najbardziej trafne terminy i wykorzystać te informacje do uszeregowania filmu w wynikach wyszukiwania.
Możesz dodać więcej niż 1000 znaków do opisu filmu, ale widoczne będą tylko pierwsze dwie linie aby pokazać widzom, o czym jest film.
Dlatego ważne jest, aby zawrzeć ważne propozycje wartości w pierwszych dwóch wierszach opis wykorzystać innych użytkowników.