Skip to content

Jak dokonać zgłoszenia w Amazon, jeśli moja paczka zaginęła lub nie dotarła?

12 de styczeń de 2022

Zakupy elektroniczne są dziś bardzo poszukiwane, a istnieje wiele sklepów internetowych, w których można składać zamówienia, a Amazon jest najbardziej polecany. Ale jeśli Twoja paczka zaginie i nigdy jej nie otrzymasz, możesz dokonać zgłoszenia na Amazon. Dowiedz się, jak to zrobić w poniższym artykule.

Jakie są powody, dla których paczka Amazon dociera powoli lub ginie?

Ekspansja Internetu sprzyjała handlowi online, tak że obecnie istnieje wiele firm zajmujących się sprzedażą i marketingiem swoich produktów za pośrednictwem stron internetowych, na których można uzyskać różnorodne produkty i za pomocą zaledwie kilku kliknięć zamówić zamówienie w zaciszu własnego Dom. W tym środowisku możemy mówić o serwisie Amazon, renomowanej firmie, sklepie internetowym i preferowanym przez miliony użytkowników. Ale jak w każdej firmie, W zamówieniach mogą pojawić się problemy, które mogą potrwać dłużej niż ustalono lub nigdy nie dotrą ponieważ zostały utracone, a Amazon nie jest wyjątkiem. Może się tak zdarzyć z wielu powodów.

Zły adres

Jednym z powodów, dla których zamówienie może nie dotrzeć, jest to, że prawdopodobnie podałeś zły adres i dlatego być może Twoja przesyłka została zwrócona do centrum dystrybucji od firmy Amazon lub została dostarczona w inne miejsce przez pominięcie niektórych danych w adresie. Dlatego zaleca się, abyś w momencie składania zamówienia upewnił się, że wprowadzone dane dotyczące adresu dostawy są poprawne. Możesz łatwo zmienić adres wysyłki dla zamówień na Amazon.

Zamówienia z różnych sklepów

Dokonując zakupów online w sklepie Amazon musisz upewnić się, że sprzedawca ma wsparcie firmy Amazon. Bo mogłeś zamówić w sklepach innych niż Amazon ze stronami trzecimi, które oferują produkty firmy, ale nie są powiązane z polityką firmy, ale są niezależne. Może to stanowić problem i przerodzić się w ból głowy. Dlatego musisz upewnić się, że produkt oferowany przez zewnętrznego sprzedawcę w sieci ma etykietę Fulfilled by Amazon, która wskazuje, że Amazon będzie odpowiedzialny za wysyłkę i dostawę zamówienia.

mężczyzna kupuje na amazon ze swojego laptopa

Kradzież paczki

Twoje paczki mogą zostać skradzione przez fałszywych sprzedawców, którzy poproszą Cię o pieniądze za zamówienie, a następnie ich nie wyślą. Musisz być bardzo ostrożny i zweryfikować kupującego. Dzieje się tak ze względu na zapotrzebowanie na zamówienia i zakupy online, które sprawiają, że wiele fałszywi sprzedawcy składają wprowadzające w błąd oferty, zabierają pieniądze i kradną paczkę. Co spowoduje, że zamówienie złożone przez Amazon go nie otrzyma.

Jak zgłosić utratę paczki na Amazon?

Ogólnie rzecz biorąc, robiąc zakupy na Amazon, możesz śledzić swoje zamówienie i wiedzieć, czy dostawa jest blisko. Ale może się zdarzyć, że ustalony czas, w którym powinieneś był otrzymać przesyłkę, minął i nadal nic. Być może zweryfikowałeś również swoje konto i wygląda na to, że zostało dostarczone, ale jeszcze go nie otrzymałeś, co może oznaczać, że zamówienie zostało utracone. To jest problem, który ma rozwiązanie, ponieważ możesz zgłosić incydent.

skontaktuj się z obsługą klienta amazon

Teraz przed zgłoszeniem przesyłki do Amazon należy wykonać następujące czynności: zalogować się na swoje konto Amazon, przejść na dół strony i znaleźć sekcję Pozwól nam Ci pomóc i kliknij opcję Pomoc. Klikasz Znajdź tematy pomocy i wybierz Potrzebujesz więcej pomocy, a następnie Skontaktuj się z nami. Z tej opcji możesz zweryfikować swoje zamówienia, wybrać zagubione zamówienie i z rozwijanego menu wybrać Powiedz nam więcej.

Klikasz Gdzie są moje rzeczy? Następnie w oknie należy wybrać opcję Śledzenie, pokazuje ona przesyłkę dostarczoną, ale nie odebraną. Będziesz mógł nawiązać kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu na żywo, w każdym przypadku wybierzesz sposób, który najbardziej Ci odpowiada. Ogólnie rzecz biorąc, gdy okaże się, że paczka została zagubiona, koszt towaru jest zwracany.

Jak poprosić Amazon o zwrot pieniędzy za zagubioną paczkę?

Jeśli Twoje utracone lub uszkodzone zamówienie złożone na Amazon jest zabezpieczone i gwarantowane od A do Z, możesz bezpiecznie zażądać zwrotu pieniędzy. Sposób wykonania tej czynności jest następujący: Najpierw musisz wpisać swój Konto Amazon i znajdź Cię w swoich zamówieniach. Znajdź zamówienie i kliknij Problem z zamówieniem. Następnie z wyświetlonej listy musisz wybrać tę, która opisuje Twoją.

poproś o zwrot pieniędzy na amazon

Następnie kliknij Poproś o zwrot pieniędzy, a w polu tekstowym opisz swój problem i kliknij Wyślij. Ze względu na zapotrzebowanie na sprzedaż i raporty, które mogą być w firmie, na odpowiedź trzeba poczekać rozsądny czas. Możesz jednak sprawdzić prośbę o zwrot pieniędzy na swoim koncie i wchodząc w sekcję Twoje zamówienia, Znajdź swoje zamówienie i wybierz opcję Problemy z zamówieniem. I będziesz mógł poznać status swojej prośby.

Jak zastosować gwarancję Amazon „A do Z” na utracone produkty?

Na szczęście, aby uchronić się przed tyloma zagubionymi lub skradzionymi przesyłkami, które są zgłaszane, Amazon ma gwarancję od A do Z. która gwarantuje zamówienie i dostawę, a jeśli chcesz zastosować tę gwarancję do zagubionych produktów, są to: kroki. Powinieneś złożyć reklamację w ciągu 15 do 90 dni liczone od daty złożenia zamówienia. Wejdź na swoje konto, przejdź do zakładki Twoje zamówienia, wejdź na swoją listę i wybierz opcję Wyświetl lub Złóż reklamację, wybierz powód reklamacji i postępuj zgodnie z instrukcjami. Nie powinieneś tego robić przed skontaktowaniem się ze sprzedawcą. W przypadku wszystkich powyższych, bardzo ważne jest, aby przed zakupem online sprawdzić, czy dana strona internetowa jest bezpieczna w zakupie.