Skip to content

Jak dodać kontakt do mojej wiadomości e-mail programu Outlook – Hotmail (przykład)

21 de luty de 2021

Edytuj, wyświetl lub Dodaj kontakt A nawet tworzenie list kontaktów to usługa, którą Outlook oferuje nam w różnych przeglądarkach internetowych. Tak więc z naszego Poczta e-mail programu Outlook – Hotmail możemy zrobić wiele rzeczy; Możemy również szybko i łatwo dodać osobę z tylko jedną wiadomością w e-mailu.

Nasza poczta pomaga nam porządkować i gromadzić informacje o tym, kogo chcemy dodaj do naszej książki kontaktowej. Za pomocą tego narzędzia możemy tworzyć elektroniczne karty, które pozwalają nam zapisywać takie informacje jak m.in. zdjęcie profilowe, numery telefonów, kod pocztowy.

Utwórz lub dodaj nowy kontakt

Łączność są zapisywane domyślnie w folderach kontaktów. Aby dodać nowy, przejdź do paska w lewym dolnym rogu i wybierz Łączność. Wybierz sekcję Dodaj nowy kontakt.

Wpisz dane kontaktowe, kliknij, abyDodaj więcej aby określić informacje (data urodzenia i adres kontaktu), kliknij Stwórz i gotowy.

Jeśli po tym okaże się, że masz już wcześniej zapisany kontakt, pamiętaj, że możesz łatwo usunąć lub połączyć zduplikowane kontakty w Outlooku.

Nawiąż kontakt z wiadomości e-mail

Po wybraniu wybranej przeglądarki wejdź do Outlooka

  1. Wybierać Poczta
  2. W wiadomości e-mail otwórz wiadomość i kliknij nazwę kontaktu, aby dodaj go do kontaktów.
  3. Następnie pojawi się karta profilu, tam kliknij ikonę z trzema kropkami.
  4. Wybierz opcję dodawania do kontaktów.

UWAGA: Kontakty będą dodane w folderze kontaktów automatycznie.

Utwórz listę kontaktów

Lista kontaktów jest przydatna, jeśli chodzi o Wyślij e-mail do określonej grupy osób. Przykładem może być utworzenie grupy kontaktów lub listy dystrybucyjnej wiadomości w Outlooku i nadanie jej nazwy; wiadomość zostanie wysłana tylko do członków tej listy.

Jeśli zdecydujesz się wysłać wiadomość do członków grupy, musisz tylko dodać nazwę grupy w sekcji „dla” nowej wiadomości e-mail. Jeśli chcesz zapisać swoją listę kontaktów w specjalnym folderze, po prostu wybierz folder lub możesz go utworzyć.

zrzut ekranu, aby utworzyć kontakt

Dodaj kontakty w pakiecie Office 2010

  1. W menu archiwum, Wybierać Nowy i kliknij sekcję Kontakt.
  2. Napisz Nazwa Kontaktu.
  3. Następnie wpisz żądane informacje o kontakcie.

Możesz określić alias dla kontaktu, po prostu wpisz go w polu Pokaż jako. W ten sposób w sekcji «dla” wiadomości, plik alias lub nazwa. Aby umieścić inne specyfikacje, kliknij strzałkę w dół.

Dodaj drugie adresy e-mail, adres fizyczny lub numery telefonów

Outlook na to pozwoli dodaj więcej niż jeden adres e-mail i więcej niż jeden numer telefonu.

  1. Jeśli już utworzyłeś kontakt i chcesz tylko dodać informacje, otwórz istniejący kontakt.
  2. W strzałce w dół obok wiadomości e-mail wybierz jedną z opcji, które chcesz dodać; w tym przypadku będzie to e-mail 2.
  3. Na koniec kliknij zapisać.

Edytuj wizytówkę

Jeśli tylko chcesz edytować konkretny kontakt, Wykonaj następujące czynności:

  1. Na karcie Początek, włączyć Szukaj i wybierz książka adresowa.
  2. Wybierz opcję Łączność co pokaże okno dialogowe i wybierz książkę adresową, w której kontakt do zmiany.
  3. Wybierz osobę, którą chcesz zmodyfikować, lewym przyciskiem myszy wybierz Uaktualnij informacje.
  4. naciśnij zapisz i anuluj.

W ten sposób możesz zapisz swoje kontakty w e-mailu bezproblemowo, więc jeśli chcesz wysłać wiadomość e-mail do różnych kontaktów w grupie, będziesz mieć ją pod ręką.

Jeśli nie masz jeszcze konta lub chcesz mieć dodatkowe w innym celu; Zawsze możesz utworzyć nowe konto e-mail Outlook – Hotmail, aby zobaczyć aktualizacje wprowadzone przez program Outlook. Nie martw się, posiadanie więcej niż jednego konta będzie w porządku, dopóki ich potrzebujesz; w ten sam sposób zawsze możesz odłączyć lub usunąć swoje konto Hotmail lub Outlook.

Jeśli spodobały Ci się te informacje, zapraszamy do podzielenia się nimi i zostaw komentarz.

dołącz do naszego kanału telegram