W miarę upływu czasu nabywamy coraz więcej zobowiązań i odpowiedzialności, jeśli nie mamy bardzo zorganizowanego programu, nie może to być przytłaczające. Jednak fizyczne listy stały się przestarzałe, ponieważ nie zawsze można je mieć pod ręką, zamiast tego bardziej odpowiednie są programy elektroniczne, które mamy w naszych telefonach komórkowych lub komputerach. Jeśli chcesz dowiedz się, jak włączyć przypomnienia w Outlooku, to jest właściwa witryna.
Jak skonfigurować alerty i przypomnienia w programie Outlook?
Kiedy słyszymy o Outlooku, aplikacji pocztowej, która ogranicza się do wysyłania i odbierania wiadomości, to prawda jest taka, że ta aplikacja to znacznie więcej. Jeśli chodzi o otrzymywane przez nas wiadomości, w skrzynce odbiorczej możesz uporządkować e-maile według folderów, usuń te, które nie są już potrzebne i zablokuj te, które Ci przeszkadzają.
Wcześniej, jeśli chciałeś wysłać wiadomość z plikiem multimedialnym, takim jak obraz, musiałeś dołączyć plik, aby go wysłać. Zamiast tego możesz teraz dodać obraz do wiadomości i wysłać go bezpośrednio bez dodatkowego przetwarzania.
Kolejną funkcją, która okazała się bardzo interesująca dla wszystkich korzystających z tej aplikacji, są notatki głosowe, które można wysyłać pocztą, jako załącznik, udostępniając dźwięk lub tworząc dyktando, które przekłada się na czytanie do wysłania.
Z drugiej strony, Outlook był w stanie włączyć innowacyjne funkcje, które pozwalają użytkownikom osiągnąć największą możliwą wygodę. Na przykład możesz zaplanować automatyczne wysyłanie wiadomości, po prostu dostosowując kilka szczegółów.
Teraz w Outlooku możesz też używaj alertów i przypomnień Jakby to była agenda, w ten sposób platforma wskazywałaby, kiedy musisz wziąć udział w spotkaniu lub wykonać określoną czynność, zapewniając, że nie zawiedziesz swoich zobowiązań.
Stwórz swoje przypomnienie
Większość ludzi muszą mieć asystenta aby przypomnieć im o rzeczach, które muszą zrobić w ciągu dnia lub tygodnia. Ponieważ wielu z nas nie ma środków na opłacenie osobistej sekretarki, możemy korzystać z różnych narzędzi, które mamy w naszych telefonach.
W Outlooku mamy funkcję, która pozwala nam utworzyć przypomnienie, aby powiedzieć nam, kiedy powinniśmy wykonać czynność lub wykonać oczekujące. Nawet te przypomnienia pomagają nam organizować nasz harmonogram i ustalać priorytety ważnych rzeczy.
Aby utworzyć przypomnienie, musisz kliknąć ikonę zadania na dole ekranu i utworzyć przypomnienie, wybierając opcję uwaga. W tej części musisz ustawić datę, godzinę, dzień i rodzaj priorytetu że ta aktywność ma dla Ciebie.
Dzięki temu, gdy nadejdzie ustalony przez Ciebie czas, otrzymasz powiadomienie o utworzonym przypomnieniu, abyś odłożył to, co robisz, aby wykonać wcześniej zaplanowaną czynność.
Zaplanować spotkanie
Tak jak mamy zajęcia z rodziną, przyjaciółmi, sąsiadami czy współpracownikami, musimy również uczestniczyć w spotkaniach o najwyższej wadze. Mogą to być między innymi religijne, pracownicze, polityczne.
Prawda jest taka, że bez względu na to, jak ważne może to być, jeśli nie mamy asystenta do łatwo powiadom o spotkaniu możemy o tym zapomnieć i przegapić nasze zaangażowanie. To tutaj stworzenie ogłoszenia o spotkaniu może być decydujące o dostosowaniu naszych zajęć na dany dzień i możliwości uczestniczenia w tej ważnej okazji.
Aby ustawić przypomnienie o przyszłym spotkaniu lub spotkaniu, musisz przejść do kalendarza Outlooka i naciśnij przycisk start i znajdź sekcję Organizuj. Znajdziesz tam strzałkę, którą musisz kliknąć, aby przejść do pola, w którym będą opcje kalendarza.
Musisz aktywować domyślną budkę zawiadomień i wpisać w polu niezbędne dane, takie jak przewidywany czas nadejścia zawiadomienia. Tym razem z wyprzedzeniem pozwoli Ci dokonać niezbędnych przygotowań przed planowanym spotkaniem.
Jak dostosować przypomnienia programu Outlook za pomocą etykiet i innych narzędzi?
Jeśli jesteś jednym z tych, którzy lubią planować każde ze swoich działań i masz ich wiele, a oryginalny i praktyczny sposób ich organizacji i nadaj każdej kategorii szczególny akcent. W tym celu możesz pogrupować zajęcia według linii, takie jak: duchowe, rodzinne, naukowe, praca, spędzanie wolnego czasu, między innymi.
Możesz dostosować każdą z tych kategorii, przypisując kolor, dzięki czemu będziesz wiedział ogólnie, gdy zobaczysz kalendarz, ile czynności związanych z pracą będziesz mieć w ciągu tygodnia zgodnie z kolorem przypomnienia;. W tym celu musisz przejść na początek i wejść do sekcji kategorii.
Po wejściu do środka możesz przypisać nazwę i kolor do każdej kategorii i nacisnąć Enter, aby zapisać zmianę. Jeśli wybrana nazwa nie jest najwłaściwsza, możesz ją zmienić, aż znajdziesz tę, która najlepiej pasuje do tej grupy.
Jaka jest procedura odrzucania powiadomienia z konta w Outlooku?
Powiadomienia, które zaplanujesz w Outlooku, można odrzucić, co może być bardzo przydatne, jeśli chcesz zachować czysty i uporządkowany program. Z drugiej strony, jeśli masz zaplanowane spotkania lub terminy, które już wygasły i nie musisz zachowywać tej pamięci, możesz go również usunąć, aby nie zajmował niepotrzebnego miejsca.
Innym sposobem, w jaki odrzucenie powiadomienia może ci pomóc, jest anulowanie spotkania i nie musisz już czekać na to powiadomienie. We wszystkich tych przypadkach opcja usuwania jest nie tylko najwygodniejsza, ale także najbardziej potrzebna.
Aby odrzucić powiadomienie lub przypomnienie, musisz poszukać sekcji opcji i kliknąć zakładkę pliku. Dzięki temu zobaczysz sekcję zaawansowaną, a w zakładce powiadomień musisz wybierz automatyczne odrzucanie zawiadomienia o poprzednich wydarzeniach. Spowoduje to usunięcie wszystkich starych spotkań. Jeśli chcesz usunąć kilka spotkań lub przyszłych przypomnień, musisz to zrobić ręcznie jeden po drugim.