Jedną z najskuteczniejszych platform pocztowych jest Outlook i jest to jedna z tych, które działają najlepiej, dlatego wiele osób nadal korzysta z tej usługi. Jednak jak zwykle platformy te mają błędy i błędy, które utrudniają wysłanie wiadomości e-mail.
Dokładnie, częstym błędem na tej platformie jest błąd, który nie pozwala na odbieranie ani wysyłanie e-maili. Oczywiście jest to problem, który można rozwiązać niektórymi opcjami, wtedy ci pokażemy dlaczego tak się dzieje i jak możesz to naprawić.
Co może spowodować, że Twoje konto Outlook nie będzie odbierać ani wysyłać wiadomości?
W szczególności istnieje kilka powodów, dla których Twoje konto e-mail programu Outlook może ulegać awarii i dlatego nie możesz wysyłać ani odbierać wiadomości. Na przykład częstym zjawiskiem jest to, że jakaś wtyczka nie działa poprawnie, jest błędna konfiguracja lub blokada bezpieczeństwa na koncie.
Twoje wtyczki nie działają poprawnie
Kiedy mówimy o dodatkach do Outlooka, mamy na myśli to, że seria programów została dodana do podstawowe oprogramowanie platformy. Zadaniem tych wtyczek jest zapewnienie prawidłowego dostępu podczas tworzenia wiadomości e-mail, z dobrą automatyzacją lub dodatkowymi narzędziami.
Gdy jeden lub więcej z tych dodatków nie powiedzie się, wpływa to na wszystkie normalne działanie programu Outlook i przestaje on odpowiadać. Dlatego powinieneś je przejrzeć, aby dowiedzieć się, dlaczego wystąpiła usterka i dzięki temu móc ją naprawić, a później wyjaśnimy, jak to zrobić.
Błędna konfiguracja Twojego konta
Podobnie jak wszystkie platformy, Outlook jest dostarczany z kompletną konfiguracją generowaną przez system, aby działał efektywnie. Jest to jednak konfiguracja, która może być zmienione na preferencje użytkownika konta i jest to coś, co zwykle pozostaje niezauważone.
Gdy nastąpi zmiana w tej konfiguracji, prawdopodobnie wystąpi poważny problem, który generuje awarię. W takim przypadku znacząco wpłynie to na możliwość odbierania lub wysyłania wiadomości z konta.
blokada bezpieczeństwa
Kolejny możliwy powód niepowodzenia poczty programu Outlook i nie zezwalaj na wysyłanie ani odbieranie e-maili jest to, że na tym samym koncie jest blokada bezpieczeństwa. Ten błąd występuje, gdy dodane oprogramowanie zabezpieczające ma nieprawidłową konfigurację, co wpływa na konfigurację funkcji poczty.
Spowodowałoby to, że program Outlook pogorszyłby się do punktu, w którym aplikacja nawet nie chce się otwierać.
Jak sprawdzić, czy konto e-mail programu Outlook jest uszkodzone?
W wielu przypadkach, aby sprawdzić, czy konto e-mail programu Outlook jest uszkodzone, wystarczy aby zobaczyć jego rozwój od momentu zalogowania się na nasze konto. Na przykład, gdy wystąpi w nim awaria, awarie takie jak te, które omówiliśmy powyżej, należy szukać możliwego rozwiązania.
W takich przypadkach programista Microsoft, twórca programu Outlook, zaleca teraz pobranie i zainstalowanie „Asystent pomocy technicznej i odzyskiwania firmy Microsoft”. Dzięki temu dostępnemu narzędziu będziesz mógł w prosty sposób naprawić profil Outlooka, czekając, aż zakończy naprawę problemu.
Jak rozwiązać problemy z wysyłaniem i odbieraniem wiadomości?
Jeśli chcesz naprawić problemy, które pojawiają się, gdy chcesz wysłać wiadomość lub zauważysz, że nie otrzymujesz żadnej wiadomości, to co powinieneś zrobić, jest proste. W tym przypadku to, co tutaj wyjaśnimy, ma związek z problemami, które pokazaliśmy wcześniej; Zacznijmy od naprawy wtyczki Outlook.
Łatwo napraw swoją wtyczkę
Aby naprawić dodatki do Outlooka, musisz je wyłączyć, aby mogły aktywować podczas normalnej pracy. Aby to zrobić, musisz uruchomić Outlooka w trybie awaryjnym, naciskając „Windows + R” i w wyświetlonym oknie wpisz „outlook.exe/safe”, a następnie kliknij „OK”.
W ten sposób Outlook otworzy się z włączonym trybem awaryjnym, a następnie, aby naprawić dodatki, musisz przejść do zakładki „Plik”, aby uzyskać dostęp do „Opcji”. Zobaczysz tam opcję „Uzupełnienia”, w której musisz wpisać; teraz usuń jednym kliknięciem znaki znajdujące się w polach, aby zostały dezaktywowane.
Następnie możesz wejść na swoje konto Outlook bez aktywowanego trybu awaryjnego i na pewno będziesz mógł przetestować wysyłanie wiadomości bez problemów.
Skonfiguruj swoją aplikację ręcznie
Ręczne rozwiązywanie problemów i konfigurowanie aplikacji jest bardzo proste; Najpierw kliknij zakładkę „Wyślij i odbierz”. Później, wybierz opcję „Pracuj offline”, aby móc wejść do skrzynki nadawczej, ponieważ musisz usunąć pocztę, która nie została wysłana.
Teraz usuń wiadomość, aby pojawiła się karta informująca, że poczta programu Outlook przesyła wiadomość. W tym czasie musisz zamknąć platformę, aby móc ponownie wejść i ponownie usunąć wiadomość.
Kiedy to skończysz, musisz wrócić do „Wyślij i odbierz”, aby wyłączyć funkcję „Pracuj w trybie offline” i mieć połączenie z Outlookiem.
Sprawdź swoje połączenie z internetem
Jak w wielu przypadkach ten błąd Jest to spowodowane awarią sieci., powinieneś sprawdzić, czy Twój komputer ma stabilne połączenie. Jeśli nie, możesz uzyskać dostęp do opcji systemu Windows, aby dowiedzieć się, jakie problemy ma połączenie z komputerem.