Skip to content

Słynne frazy Federico Luppi w filmie „Martín Hache”

14 de grudzień de 2021

Na cześć słynnego argentyńskiego aktora Federico Luppi, który niewątpliwie ma godną podziwu biografię. Bez wątpienia Martín Hache został wyróżniony w swoim roku kilkoma nagrodami, które wyróżniły go jako jeden z najlepszych filmów tamtych czasów. Jeśli chcesz wiedzieć słynne frazy Martína Hache Musisz tylko czytać dalej, aby zrozumieć jeden z powodów ich nagród.

Chociaż najsłynniejsze frazy Martína Hache nie są uznawane za najlepsze frazy wyznania miłości, bez wątpienia mogą być dobry początek rozmowy między przyjaciółmi kinomanów. A ten film, oprócz swoich nagród, poruszył też taki czy inny temat, który był niewątpliwie delikatny dla pewnej ówczesnej publiczności.

Film Martín Hache

Niezależnie od tego, czy znalazłeś się w tym artykule z ciekawości, rekomendacji, czy z powodu jakiegoś zadania, które przysłał Ci Twój nauczyciel. Ważne jest, aby pamiętać, że nie możemy o tym rozmawiać najsłynniejsze frazy Martína Hache bez mówienia o samym filmie. I jest możliwe, że dla niektórych ich frazy nie są jednym z 50 fraz, które możesz umieścić w swoich historiach na Instagramie.

Ale wyraźnie ten film i jego linie świecą same w sobie. Ten film został wydany w 1997 roku. Był koprodukowany przez Argentynę i Hiszpanię, a wyreżyserował reżyser Adolfo Aristarain. Zdobył wiele nagród dla reżysera i jego bohaterów, w tym Federico Luppi.

Najbardziej znane zwroty Martína Hache

  1. „Nie mówi nic o bólu, nie mówi, że są rzeczy, które bolą tak bardzo, że tysiąc razy lepiej jest umrzeć. Taki jest: nie wchodzi w nic głęboko, nic nie mówi, ale jest miły. Nie mogę znieść bólu i temu zaprzeczyć. Zdecyduj, że nie istnieje”.
  2. „Zawsze musisz podążać, choćby z ciekawości.
  3. „Szukanie powodów do życia jest dobrym powodem, aby dalej żyć, a jeśli nie, musisz je wymyślić”.
  4. „Nie jestem ani twardy, ani gówniany. Staram się nie karmić fantazjami, aby uniknąć nieprzyjemnych chwil.”
  5. „Problem nie ma znaczenia; rozwiązanie ma znaczenie”.
  6. „Dlaczego zawsze spotykam się z bardziej skomplikowanymi facetami? Dlaczego nie jestem rozsądny i wysyłam to do piekła? I szukam chłopaka w moim wieku, prostego, bez zakrętów i który umrze z miłości do mnie.”
  7. „Teraz jestem bardziej rozważny i odmawiam bycia częścią intymności tych, których kocham. Nikt nie toleruje świadka ich ukrytych nieszczęść.”
  8. „Staram się myśleć, że tego nie chcę, żeby mnie to nie obchodziło, żeby to nie bolało”.
  9. „Powinieneś pozbyć się tej tendencji do tragicznego myślenia, która cię dominuje. Jest lato kochanie, w lecie nic się nie dzieje i nic się nigdy nie dzieje.”
  10. „Jesteś tak samo amoralny jak ja, ale nie ćwiczysz”.
  11. „Są ludzie, którzy mogą być szczęśliwi z bardzo małą ilością”.
  12. „- Czas nie ma znaczenia, wręcz przeciwnie, im więcej czasu mija, tym więcej narasta uraza, nikt nie wybacza powiedzenia prawdy, nie tylko José, nikt. Możesz wybaczyć obrazę, ale hej, nie obraziłem Jose.
    – Nie obraziłeś go, dzięki Bogu.
    – Nie obraziłem go, zdjąłem mu maskę i pokazałem, co widziałem, nawet nie nazwałem go świnią, sam mu powiedział, widział to, tak wyglądał, To jest obrzydliwe.
    – Pieprzony nawyk wychodzenia z ust.
    – Nie opuszczam ust, do cholery. Spędzam życie kłamiąc i pozwalając ludziom okłamywać mnie, oczywiście, kiedy są to ludzie, którzy nikogo nie pieprzą, ale są tacy ludzie jak twój przyjaciel producent, którzy są tak obrzydliwi, że wzbudzają we mnie instynkt zabójcy.
  13. „Moje umysły mnie uwodzą, inteligencja mnie uwodzi, Uwodzi mnie twarz i ciało, gdy widzę, że istnieje umysł, który nimi porusza, który warto poznać, posiadać, dominować, podziwiać.”
  14. „- Alicia: Kiedy jesteś chory, musisz dać sobie czas, niech minie czas, a wyzdrowiejesz. Tak mówią.
    – Martín: Musisz wykorzystać czas, rzeczy nie przychodzą same, będziesz lepszy, jeśli zrobisz coś, aby być lepszym.

stara czarna maszyna do pisania

To prawda, że ​​wiele z nich zdania są długie I nie działają dla krótkich statusów WhatsApp, ale z pewnością wpłynęły na zmianę dla zainteresowanych odbiorców.