Jakie są czynniki wpływające na żywotność broni w Nowym Świecie?
Wytrzymałość
- 50: Zwiększa o 5℅ obrażenia od lekkich trafień, zwiększa o 10℅ prędkość wydobycia.
- 100: Zwiększa 10℅ na Ciężkie Uderzenia, a także +20℅ na umiejętność.
- 150: Obrażenia wytrzymałościowe przy trafieniu są zwiększone o 50℅ i zmniejszone o 10℅ w przypadku przedmiotów takich jak wydobywanie przedmiotów.
- 200: Na ogłuszonych wrogach ma + 10℅ obrażeń i 10℅ zwiększoną prędkość wydobycia.
- 250: Zwiększa pojemność podczas kopania o 10℅, powoduje większą wytrzymałość.
- 300: Grit Prize, uderza zarówno lekko, jak i mocno, i zwiększa 25℅ wydobycia jednym uderzeniem.
Umiejętność
- 50: Zwiększa prognozę trafienia krytycznego o 5%, a jego prędkość zostanie zwiększona o + 10℅.
- 100: Zwiększa przebicie obrażeń o 5℅.
- 150: Zmniejsza wytrzymałość o 10 i minus 10% na przedmiotach ze skórkami.
- 200: Premia za obrażenia od dźgnięcia w plecy wzrastające o 10% i + 10% do szybkości skórowania.
- 250: premia do obrażeń od trafień krytycznych + 10%, wzrost skórowania o 10%.
- 300: Mutacja + 15% zwrócone, ekstremalne trafienie po uniku.
Inteligencja
- 50: Pogorszenie w atakach magicznych, zarówno lekkich, jak i ciężkich, zwiększa się w tym o 10%, zwiększa prędkość zbiorów o 10%.
- 100: Utrata trafień krytycznych + 10%, ma 5% szans na zdobycie 1 Merkurego podczas zbierania.
- 150: Elemental Deterioration + 15%, zmniejsza 10% przedmiotów w twoich zbiorach.
- 200: Mana przy uniku o 10%, prędkość żniw o 10%.
- 250: Zwiększa zaklęcie zanikania czasu o 30%, zwiększa plony o 10%.
- 300: W przypadku pełnego zdrowia przedmiotu otrzymasz pierwsze obrażenia + 10%, koszt podróży do Azotha zostanie zmniejszony o 10%.
Centrum
- 50: Odnów manę w tempie 10%, żyłka wzrośnie o 10%.
- 100: Zwiększenie many o 20%, + 10% oszczędności wydajności.
- 150: Leczy cię o 20%, mniejszy ciężar na przedmiotach wędkarskich 10%.
- 200: rzucanie buffów plus czas trwania o 20%, napięcie żyłki o 10%.
- 250: w mana 30% za twoją śmierć, zwiększa rozmiar otrzymywanych ryb o 10%.
- 300: Jeśli masz 0% many, zyskasz 200%, regenerując je przez 10 sekund, dadzą ci 10% czasu odnowienia na wycieczki do karczm.
Konstytucja
- 50: Zdrowie 20% silniejsze, prędkość zwiększona o 10%.
- 100: Zdrowie w zbroi fizycznej 10%.
- 150: Zmniejsza otrzymywane pogorszenie o 10%, minimalizuje wagę obiektów ścinających o 10%.
- 200: Zwiększa o 20% twój pancerz, prędkość w slashach 10%.
- 250: Redukcja obrażeń zmniejszona o 80%, jeśli twoje zdrowie jest nienaruszone, 10% dodaje wydajność wycinania.
- 300: + 20% w czasie zaklęcia, ścinasz drzewo jednym trafieniem, szansa 25%.
Jakie atrybuty i bronie posiadasz w każdej z rang w New World?
Do czołgów
- Tarcza i miecz: Obsługuje różnorodne ataki, dlatego jest zalecana jako najbardziej potrzebna broń dla czołgu, jest bronią o cichych zdolnościach, przywraca życie, gdy jest używana z przeciwnikami.
- Młotek: Ma tę zaletę, że gdy masz przed sobą więcej przeciwników, jego siła będzie maksymalna, a dzięki temu będziesz miał możliwość wygrania jokera, aby leczyć atak. Zaleca się użycie drugiego do zbiornika.
Magiczny DPS
-
Ognisty Kostur: Posiada potężny atak, który można wyprowadzić ze średniego i dalekiego dystansu, normalnie jest używany jako broń do bezpośredniego ataku.
Fizyczny DPS w zwarciu
- Topór: Broń uważana za brutalną i szybką, uderza z bliskiej odległości, ale z ulepszonym atakiem będzie odnosić duże obrażenia. Ma taktykę straszenia przeciwników.
- Wielki Topór: Z pewnością tą bronią pokonasz kilku wrogów do przodu, ma ona cel obronny i może wytrzymać dłużej niż twój przeciwnik.
Uzdrowiciel
- Kostur Życia: Daje grupie lekarstwa na życie i stany zaskoczenia. Dzięki tej broni możesz zdobyć manę.
- Lodowa Rękawiczka: Możesz zamrozić przeciwnika, pozwala również na regenerację many, chroni cię i może wyleczyć cię ze stanów zaskoczenia.
Jaki jest najszybszy i najskuteczniejszy sposób na awans w New World?
- Przyjmuj misje zarówno podstawowe, jak i drugorzędne: Wykonując te misje, łatwo awansujesz, chodzi o historię gry. Staraj się nie podejmować bardzo zaawansowanych misji, jeśli zaczynasz i nie wiesz zbyt wiele o grze, wykonanie tych misji będzie cię kosztować więcej, więc najpierw spróbuj więcej praktyki.
- Misja miasta: Bardzo dobre źródło do skalowania poziomów, można je powtarzać, chociaż jest ich wiele. Misje te polegają na zrobieniu celu lub stworzeniu pozycji, polegają one również na zabijaniu zwierząt. Jeśli spróbujesz zrobić to szybciej, będziesz w stanie szybko przejść poziom.
- Bonusy za odpoczynek: Pod koniec dnia w grze postaraj się odpocząć w jednym z miast. Dzięki temu będziesz mieć bonusy doświadczenia po ponownym wejściu do gry.
- Chwytaj umiejętności: Gathering zwiększy twoje umiejętności zbierackie i da ci więcej doświadczenia, opiera się to na łowieniu ryb i rzemiośle. Wykonując misje, możesz zdobywać zasoby w okolicy.
- Ulepszone uzbrojenie do poziomu: New World pozwala łączyć uzbrojenie lub styl gry, na przykład topór z łukiem, dzięki czemu będziesz mieć więcej doświadczenia i szybciej awansować.
- Szybkość będzie twoim sprzymierzeńcem w twojej grze, dzięki czemu szybciej awansujesz na kolejne poziomy, więc nie zabieraj zbyt dużo czasu na wykonywanie misji, ponieważ wpłynie to na twoją wydajność.
- Inną opcją zdobycia większego doświadczenia jest mielenie rudy minerałów, zabijanie stworzeń, wycinanie lasów, praca przy uprawach i inne dodatkowe rzeczy, które pojawią się w twojej grze.