Skip to content

Mój Samsung Galaxy A51 i A71 zawiesza się na logo i uruchamia się ponownie – rozwiązanie

14 de kwiecień de 2021

Samsung to znana na całym świecie firma z Korei Południowej, wielu z nas zna go ze swojego smartfona lub telewizora Smart TV. Pracował dogłębnie nad jego estetycznym i technologicznym wyglądem, urzekając w ten sposób niezliczone rzesze ludzi. Jednak dzisiaj porozmawiamy o ich telefonach, a konkretnie o Samsungach Galaxy A51 i A71, będących kolejnym ich wielkim sukcesem.

To jest jeden nowa i ulepszona wersja Galaxy A50, z aparatem i ekranem w centrum uwagi. Z tego i wielu innych powodów wielu chce go zdobyć, dzięki czemu odniósł sukces w sprzedaży na całym świecie.

Samsung już od jakiegoś czasu pracuje z Androidem, ten system operacyjny pozwala na maksymalne wykorzystanie możliwości urządzenia. Nie oznacza to, że jest wolny od błędów, tak jak problem przy starcie. Może być spowodowane różnymi przyczynami, o których będziemy mówić w tym artykule i jak to naprawić.

Dlaczego mój Samsung Galaxy A51 lub A71 pozostaje na logo startowym?

Ten problem może być spowodowany awarią sprzętu lub oprogramowania, jest mało prawdopodobne, że jest to spowodowane uszkodzeniem komponentu. 99% z nich to oprogramowanie, może się zdarzyć, że jakiś plik Androida jest uszkodzony, co spowalnia pracę. Tak też może być spowodowane złymi aktualizacjami, awarie aplikacji, niestandardowe pamięci ROM lub aplikacje root zmieniające system.

Ta awaria uruchamiania jest znana jako Bootloop i ma rozwiązanie, więc nie rezygnuj z telefonu. Wtedy ty podamy kilka metod oraz kroki, które należy wykonać, aby łatwo i szybko rozwiązać problem.

Jak naprawić błąd Bootloopa na moim Samsungu Galaxy A51 lub A71?

Teraz pokażemy Ci procedury dla Twojego Samsunga Galaxy, porozmawiajmy różne rozwiązania które znajdujemy dla tych przypadków w prosty sposób.

Wykonaj miękki reset

Jest to miękki reset, który może naprawić drobne problemy bez uszkadzania danych na urządzeniu. Wschód symuluje, że wyjęliśmy baterię co jest praktyczne w przypadku telefonów z niewymiennymi bateriami. Możesz to zrobić, przytrzymując klawisz zasilania i klawisz zmniejszania głośności przez co najmniej 12 sekund. Następnie zobaczysz na ekranie „Tryb konserwacji uruchamiania”, a klawiszem „zmniejszanie głośności” będziesz mógł zwiększać i zmniejszać głośność. Wybierz opcję „Wyłącz” klawiszem „Zasilanie”, po czym telefon uruchomi się ponownie, pamiętaj, aby najpierw naładować telefon.

Zacznij od trybu awaryjnego

Jeśli niedawno zainstalowałeś aplikację innej firmy, ta metoda będzie dla Ciebie zasadniczo skuteczna. Możesz dezaktywować aplikacje innych firm i powrócić do ustalonych ustawień, to Problem może być spowodowany przez złośliwe oprogramowanie.

menu trybu awaryjnego na smartfonie Samsung

Przytrzymaj klawisz zasilania, aż pojawi się logo startowe, przestaniesz go naciskać, gdy się pojawi. Natychmiast przytrzymaj klawisz „Zmniejsz głośność”, aż do ponownego uruchomienia Tryb awaryjny po lewej stronie ekranu. Przejdź do ustawień”, „Aplikacje”, odinstaluj ostatnie lub nieznane aplikacje, uruchom ponownie telefon i wyjdź z trybu awaryjnego.

Korzystanie z trybu odzyskiwania

Jeśli powyższe procedury nie działają, będziesz musiał użyć trybu odzyskiwania, aby rozwiązać problem. Musisz pamiętać, że w tym trybie istnieje kilka opcji, które mogą usunąć wszystkie dane z Twojego urządzenia. Dlatego zalecamy to zrobić kopię zapasową na komputerze i unikaj problemów.

FonePaw Odzyskiwanie danych Androida

Umożliwi to tworzenie kopii zapasowych zdjęć, wiadomości, filmów, muzyki i kontaktów na komputerze. Aby przejść do trybu odzyskiwania, naciśnij klawisz zasilania i zmniejszania głośności, aż pojawi się tryb odzyskiwania. Za pomocą klawiszy zmniejszania głośności wybierz opcję Wyczyść partycję pamięci podręcznej za pomocą klawisza zasilania, aby potwierdzić wybór. wiem usunąć wszystkie pliki pamięci podręcznej i aplikacje z systemu, ale nie będzie to miało wpływu na Twoje dane osobowe.

Na koniec wybierz „Uruchom ponownie” i sprawdź, czy problem z urządzeniem został poprawnie rozwiązany. Jeśli problem będzie się powtarzał, ponownie przejdź do trybu odzyskiwania, ale tym razem wybierz Usuń dane / przywróć ustawienia fabryczne.

Jednak ta opcja spowoduje usunięcie wszystkich wprowadzonych danych i ustawień i powrót do trybu fabrycznego. Następnie wybierz „Uruchom ponownie” i zamknij Tryb odzyskiwania, aby zakończyć całą procedurę, utracisz dane, ale odzyskasz telefon komórkowy.

dołącz do naszego kanału telegram