Skip to content

Kto pokrywa koszty wysyłki Vinted? Rozwiąż swoje wątpliwości

31 de styczeń de 2021

Od czasu pojawienia się Vinted na rynku, sprzedaż używanych rzeczy była doskonałą opcją na zwiększenie dochodów, ponieważ ta aplikacja została zaprojektowana, aby pomóc użytkownikom dać drugie życie swoim ubraniom, jednocześnie zarabiając pieniądze; Jednak wielu sprzedawców obawia się kosztów wysyłki w Vinted. Ten post wyjaśni Kto pokrywa koszty wysyłki Vinted? Rozwiąż swoje wątpliwości.

Kto pokrywa koszty wysyłki Vinted?

Koszty wysyłki zawsze kupujący je płaci; kwota wysyłki jest automatycznie dodawana do całości zakupu, niezależnie od używanej metody płatności. Musisz pamiętać, że jeśli wysyłka odbywa się za pośrednictwem La Poste, Paq 24, Colissimo, Bpost, Correos International, PostNL lub wykonujesz przesyłki spersonalizowane, koszt musi pokryć sprzedawca, ale pieniądze te są następnie zwracane.

Sprzedawca odzyskuje koszty wysyłki, gdy Vinted zaksięguje je na swoim saldzie w Vinted, a nastąpi to po potwierdzeniu przez kupującego dostawy zakupu (w przybliżeniu od 2 do 4 dni). Aby odzyskać pieniądze za przesyłkę bez zwrotów, upewnij się, że przesyłka została prawidłowo zapakowana w ciągu 5 dni roboczych od zakupu.

Weź pod uwagę, że koszty wysyłki są różne w zależności od wybranego sposobu dostawy – rozmiaru i wagi paczki; Z tego powodu ważne jest, aby podczas przesyłania zdjęcia artykułu do swojego profilu wpisać rozmiar produktu (mały, średni, duży lub niestandardowy).

W Vinted za sprzedaż przedmiotów nie jest pobierana prowizja; jednak kupujący musi zapłacić 5% ceny przedmiotu za „opłatę za ochronę kupującego” plus stałą opłatę w wysokości 0,70 euro za każdy dokonany zakup.

Wątpliwości, które pojawiają się podczas sprzedaży na Vinted

Czy produkt można dostarczyć bezpośrednio do kupującego?

Możesz umówić dostawę z kupującym, aby zrobić to osobiście, ta alternatywa pozwoli ci wygodniej dostarczać duże przedmioty i zaoszczędzić koszty wysyłki do kupującego.

Niemniej jednak Vinted nie ponosi odpowiedzialności za problemy które mogą wystąpić w przypadku produktu lub dostawy, ponieważ ten rodzaj dostawy nie jest objęty polityką ochrony kupujących firmy Vinted.

Jak odebrać pieniądze?

Po potwierdzeniu przez kupującego na platformie Vinted, że otrzymał paczkę w optymalnym stanie, system Wypłata pieniędzy w Vinted zajmie od 2 do 4 dni zakup i wysyłkę na saldo Vinted. Gdy pieniądze znajdą się w Twoim profilu, możesz od razu przelać je na swoje konto bankowe, które zarejestrowałeś podczas tworzenia profilu Vinted.

Jeśli kupujący nie potwierdzi zakupu po kilku dniach od otrzymania paczki, platforma Vinted automatycznie przeleje pieniądze na Twoje saldo Vinted.

Czy kupujący może zwrócić produkt?

Vinted pozwala kupującemu zwrócić przedmiot w celu uzyskania zwrotu pieniędzy, jeśli przedmiot przybywa uszkodzony lub nie jest przedmiotem, za który zapłaciłem.

pudełka z używanymi przedmiotami do wysyłki

Jeśli kupujący chce zwrócić przedmiot, ponieważ mu się nie podoba lub nie jest to twój rozmiar, kupujący może uzgodnić ze sprzedawcą zwrot odzieży, jednak sprzedawca nie jest zobowiązany do przyjęcia zwrotu lub zmiany produktu. Jeśli kupujący otrzyma odzież w złym stanie, musi rozpocząć proces zwrotu.

Co się stanie, jeśli kupujący nie odbierze przesyłki?

Jeśli minęło więcej niż 15 dni, a kupujący nie odebrał paczki w uzgodnionej przez obie strony firmie spedycyjnej, jest to konieczne zostaną zwrócone do domu lub biura sprzedawcy a pieniądze wrócą na konto klienta.

Sprzedając na Vinted, nie będziesz musiał się martwić o inwestowanie pieniędzy w aplikację, ponieważ sprzedawca nie musi płacić prowizji, podobnie jak dostawy produktów; możesz również uzyskać dodatkowe pieniądze w zaciszu własnego domu z przedmiotami, których już nie używasz i zajmują tylko miejsce w pokojach. Śmiało i zacznij korzystać z aplikacji Vinted!