Skip to content

Dlaczego Walmart zawiódł w Chinach i Niemczech i dlaczego nie dotarł do Kolumbii?

3 de kwiecień de 2021

Obecnie rynek charakteryzuje się różnymi firmami handlowymi, takimi jak Walmart, które starają się sprostać potrzebom konsumentów. Twoim celem jest posiadanie sklepów dyskontowych, niskie ceny, jakość produktów i łatwość dostępu do nich.

Handlowa firma handlowa Walmart jest jedną z nich i zdołała pozycjonować się na pierwszych miejscach na rynku międzynarodowym. Ta firma świadczy usługi i odpowiada na potrzeby Dzięki swoim 11 000 sklepów stacjonarnych, w których oferuje wiele produktów i 2 miliony pracowników, jest doskonałym źródłem miejsc pracy.

Istnieje wiele powodów, dla których Walmart stał się gigantem w branży merchandisingu produktów. Wśród głównych powodów mamy ich zaangażowanie na rzecz społeczności tam, gdzie są ich sklepy, gdzie realizują duże projekty społeczne, promują też nowych przedsiębiorców i wspierają ich.

Walmart oferuje swoim stałym klientom ogromne możliwości uzyskania rabatów, a nawet udostępnia linia kredytowa. Tak chcą klienci Walmart, mogą poprosić o kartę kredytową, aby dokonać zakupów przy wsparciu tej samej firmy. Wszystko to umożliwiło firmie Walmart ekspansję na całym świecie, pozycjonując się na najbardziej konkurencyjnych rynkach.

Powstała firma Walmart w Chile, Argentynie, Kostaryce, Kanadzie, Meksyku, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Portoryko, Gwatemali, Hondurasie, Nikaragui, Chinach i Niemczech. W przypadku tych dwóch ostatnich krajów, w związku z niepowodzeniem przejęcia, pojawiły się również pogłoski o możliwym wejściu na rynek kolumbijski.

Przyczyny niepowodzenia Walmart w Niemczech

Dzięki swojej sile nabywczej i światowej sławie dużej firmy detalicznej udało jej się pozyskać sieci supermarketów. Niestety lokalizacje sklepów są utrudnione dla generującej niemiecką klientelę duże straty milionera dla Walmart.

awaria Walmarta w Niemczech

Skuteczne strategie sprzedaży w Stanach Zjednoczonych nie sprawdziły się w przypadku konsumentów w Niemczech. Głównym powodem jest to, że niemieccy konsumenci są przyzwyczajeni do stylu sprzedaży swojego kraju.

Kolejny powód dla twojego porażka była reakcją robotników do systemu pracy narzuconego przez amerykańską firmę. Zaczynając od złego tłumaczenia tekstu informacyjnego wymagań dla pracowników i nierozważnego kodeksu postępowania. To wszystko było powodem niezadowolenia i spowodowało problemy prawne z pracownikami.

Są to kontrowersyjne wydarzenia, które nigdy wcześniej nie miały miejsca w Walmart w innych krajach. Z takich powodów możemy tak powiedzieć Walmart miał poważną porażkę na rynku niemieckim z powodu tych ważnych czynników.

Ale także ten globalny gigant sprzedaży nie radzi sobie zbyt dobrze na rynku chińskim. Dołącz do nas, aby dowiedzieć się więcej o przyczynach, które to spowodowały sytuacja firmy Walmart w Chinach.

Przyczyny niepowodzenia Walmart w Chinach

Wchodząc na rynek chiński z dużymi oczekiwaniami w latach 90-tych, Walmart przyznaje, że nie odniósł sukcesu w tym kraju. Wśród powodów, dla których towarzyszyć tej porażce Walmart w Chinach istnieje wiele czynników kulturowych, prawnych i wewnętrznych.

Głównym powodem spadków sprzedaży w tym kraju jest ten sam powód, co w Niemczech. Metody marketingowe wdrożone przez różne sklepy Walmart nie podobają się konsumentom azjatyckim. Chińscy konsumenci są przyzwyczajeni do jego stylu komercyjnego, pomijając ofertę supermarketów Walmart.

Spółka popełnił ten sam błąd, co w Niemczech, nie dostosowując się do kultury sprzedaży konsumentów. Co w konsekwencji przełożyło się na bardzo niski poziom sprzedaży jej supermarketów na terenie całego kraju. Z drugiej strony zajmowała się również różnymi problemami prawnymi z zagranicą i ze Stanami Zjednoczonymi. Musiał również podjąć działania z powodu problemów wewnętrznych, które wystąpiły, zwalniając nawet sporą liczbę menedżerów.

Czynniki te niewątpliwie znacząco wpłynęły na sukces Walmartu w Chinach, a także w Niemczech. Odnośnie tematu jego przybycia o godz Rynek w Kolumbii był najwyraźniej tylko spekulacjami niektórych mediów. Cóż, firma nie zdradziła, czy ma na razie realne zamiary wejścia na ten rynek.

dołącz do naszego kanału telegram