Instagram to bez wątpienia jedna z głównych sieci społecznościowych na świecie, jeśli nie najważniejsza w dzisiejszych czasach, a prawda jest taka, że jest wielu użytkowników, którzy w miarę możliwości stawiają nie tylko na przesyłanie zdjęć, ale także filmów. Oczywiście to, czego wszyscy chcemy, kiedy wrzucamy treści na Instagram, to jak największa widoczność, co w przypadku filmów w zasadzie przekłada się na liczbę ich wyświetleń. Dlatego w kolejnych wierszach chcemy Ci pokazać co zrobić, jeśli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na Instagramie.
Jak generować wyświetlenia filmów na Instagramie
W pierwszej kolejności tak, trzeba wziąć pod uwagę, że liczba reprodukcji filmy nie zależą od liczby osób, które je widziały. Jednocześnie brana jest pod uwagę liczba przypadków, w których osoby, które je widziały, faktycznie je odtworzyły, biorąc również pod uwagę naszą liczbę obserwujących, którzy prawdopodobnie obejrzeli wideo i mają interakcję z naszymi treściami.
Z tego powodu, aby liczba reprodukcji filmów, które przesyłasz na Instagram, była większa, najlepszą radą, jaką możemy Ci dać, jest przede wszystkim generowanie dobrych treści, ponieważ zachęci to do ich powielania.
Zwiększ oglądalność filmów na Instagramie
Poza tym jasne jest, że istnieją pewne sztuczki, nawet uważane przez niektórych za oszustwo, które mogą być naprawdę przydatne w takich przypadkach, na przykład w przypadku mieć pod ręką inne konto na Instagramie.
Jeśli masz dostęp do innego profilu na Instagramie, pytanie jest jasne i oznacza to, że wszystko, co musisz zrobić, to wpisać go, a następnie wyszukać treści, które przesłałeś za pomocą pierwszego konta, i graj tyle razy, ile to konieczne dopóki nie osiągniesz liczby wyświetleń, których szukasz.
Ta sztuczka nie ma żadnych ograniczeń, więc możesz ją zastosować, gdy potrzebujesz więcej wyświetleń swoich filmów.
Jest to mechanizm równie prosty, co szybki i skuteczny, w taki sposób, że nie poda informacji, że to ta sama osoba, która tyle razy zdecydowała się na powielanie treści, znacznie mniej będzie wskazywać, że chodzi o ciebie.
Oczywiście, o wiele bardziej skomplikowane jest zdobycie większej liczby lajków lub lajkówponieważ w tych przypadkach jest to tylko jeden na osobę lub konto.
Zrób hashtag na Instagramie z długim ogonem
Etykiety z długim ogonem lub lepiej znane jako długi ogon są specyficzne i szczegółowe. Jeśli chodzi o twoją orientację zdeterminowany do podejścia rynkowego lub bezpośrednio do potencjalnych klientów. Oznacza to, że mogą dokładniej odzwierciedlać tło Twoich postów.
Wyobraź sobie, że zamieściłeś zdjęcie wegańskiej pizzerii, które przykuło twoją uwagę. Możesz użyć hashtagu #pizzavegana. Chociaż wskazane jest, aby skupić się jeszcze bardziej na sektorze, idealnym przykładem za pizzerią byłoby #pizzaveganasevilla.
Dzięki temu jest bardziej szczegółowy, ponieważ ma mniejszy zakres pod względem ilości, jest znacznie bardziej skuteczny, jeśli chodzi o interakcję z Twoim profilem. Załóżmy, że większość osób szukających #pizzaveganasevilla będzie chciała wejść w interakcję z Twoim produktem lub usługą. Jest Technika SEO lub optymalizacja pod kątem wyszukiwarek stosowane zarówno na stronach internetowych, jak i na dowolnej platformie internetowej.
Co znacznie zwiększy zarówno interakcję z Twoją stroną, jak i będzie o wiele bardziej precyzyjne, ponieważ już wiesz, jak kierować swój rodzaj biznesu. Oznacza to, że Twoi potencjalni klienci mogą Cię skuteczniej znaleźć.
Znajdź najlepszy czas na publikowanie i zwiększ liczbę wyświetleń na Instagramie
Aby uzyskać większą widoczność na Instagramie, musisz określić najlepszy czas na publikowanie. To determinuje czas, w którym więcej osób, z którymi wchodzisz w interakcję, jest w tym momencie połączonych. Powinieneś wiedzieć, że masz wyjątkowy harmonogram.
W związku z tym, nie powinieneś polegać na czasie postu z innych kont. W idealnym przypadku możesz przeglądać statystyki profilu i obserwować swoich odbiorców. Wreszcie statystyki przemówią same za siebie, aby wiedzieć, ile godzin jesteś najbardziej aktywny i jakie dni tygodnia są najlepsze.