Skip to content

Jak zrobić firmową wiadomość e-mail na SiteGround – przewodnik krok po kroku

1 de kwiecień de 2022

SiteGround jest obecnie jednym z najlepszych hostingów, oferującym wiele usług i funkcji, które pomagają użytkownikom mieć dobre wrażenia na platformie.

Jedną z rzeczy, które możesz zrobić na tej platformie, jest utwórz firmową wiadomość e-mail na SiteGround, który jest podstawową częścią strony internetowej. Dzieje się tak, ponieważ korporacyjne e-maile zapewniają potencjalnym klientom większą wiarygodność. To, co jest uważane za ważną część Twojej witryny, oprócz wiadomości e-mail z własną domeną, generuje wiele wielu korzyści.

Jakie są korzyści z posiadania adresu e-mail z własną domeną?

Kupując domenę, dwie rzeczy, które musisz zrobić, to stworzyć stronę internetową i stworzyć własny adres e-mail z własną domeną. Ta ostatnia jest fundamentalna, ponieważ to ona uwiarygadnia Twoją firmę, firmę lub markę.

Generując adres e-mail z własną domeną otrzymujesz korzyści takie jak: poprawić wizerunek markico jest bardzo przydatne, aby Twoi potencjalni klienci mogli zapamiętać nazwę Twojej firmy, co pozwoli Ci mieć większą widoczność Twoich produktów lub usług.

E-mail firmowy pozwoli Ci przejść na wyższy poziom komunikacji i marketingu, jest sposobem na pewniejsze dotarcie do potencjalnych klientów, ponieważ dzięki niemu będziesz mógł kontrolować i organizować komunikację wewnętrzną firmy,, firma lub marka. Dzięki firmowej wiadomości e-mail możesz zacząć generować kampanie e-mail marketingowe, które pozwolą Ci kontrolować każdy etap procesu handlowego, aż do zakończenia sprzedaży lub wygenerowania lojalności klientów.

Procedura zakładania konta firmowego

  1. Przejdź do witryny SiteGround.
  2. Uzyskaj dostęp do swojego konta SiteGround za pomocą swojej nazwy użytkownika i hasła.
  3. Przejdź do menu u góry i wybierz opcję strony internetowej.
  4. Następnie musisz kliknąć przycisk „Narzędzia witryny”.
  5. Przejdź do menu po lewej stronie strony i kliknij opcję „E-mail”.
  6. Następnie należy kliknąć opcję „Konta”.
  7. W sekcji „Utwórz nowe konto Gmail”musisz wpisać nazwę, którą chcesz nosić poczta.
  8. W sekcji „Hasło” musisz przypisać hasło do e-maila, który chcesz utworzyć.
  9. Następnie kliknij przycisk „Utwórz”i gotowe tak łatwo, że wygenerujesz swoją firmową pocztę e-mail.

Jak skonfigurować moje firmowe konto e-mail w SiteGround?

  1. Wejdz do Witryna SiteGround.
  2. Zaloguj się na swoje konto SiteGround.
  3. Wybierz opcję „Witryny” z górnego menu, a następnie kliknij przycisk „Narzędzia witryny”.
  4. Kliknij opcję „E-mail” w menu po lewej stronie, a następnie Kliknij opcję „Konta”.
  5. Na dole znajdziesz konta utworzone w tej domenie.
  6. Znajdź konto, które chcesz skonfigurować, a następnie kliknij ikonę trzech pionowych kropek znajdującą się w kolumnie działań, a następnie otworzy się menu rozwijane.
  7. W rozwijanym menu znajdziesz opcje „Dostęp do webmaila”, „Zmień hasło”, „Zmień limit miejsca”, „Konfiguracja poczty internetowej” i „Usuń”.
  8. Kliknij opcję „Konfiguracja poczty internetowej”i otworzy się okno dialogowe.
  9. Następnie kliknij zakładkę „Konfiguracja ręczna”, a wyświetli się lista wszystkich konfiguracji poczty, które musimy wykonać na naszym koncie e-mail.

mężczyzna używający laptopa

Jakie inne działania mogę wykonać na moim koncie SiteGround?

Oprócz konfigurowania firmowej poczty e-mail możesz również uzyskaj dostęp do swojej firmowej skrzynki e-mail, gdzie możesz wysyłać i odbierać e-maile. Aby to zrobić w konfiguracji poczty e-mail musisz wybrać opcję „Dostęp do poczty internetowej”, wybierając tę ​​opcję zostaniesz przekierowany do skrzynki odbiorczej Twojej poczty firmowej.

Gdy znajdziesz się w swojej firmowej skrzynce e-mail, będziesz mógł kliknąć „Nowy e-mail” i będziesz mógł napisać wiadomość e-mail dla dowolnego klienta.

Alternatywne platformy do posiadania konta e-mail z własną domeną

Mimo że załóż konto firmowe z twojego konta SiteGround może to być naprawdę łatwe. Niektórzy użytkownicy mogą preferować korzystanie z innych platform, które oferują tę samą usługę, ale z innymi narzędziami lub funkcjami.

Istnieją inne platformy, których możesz użyć jako alternatywy dla SiteGround, aby mieć konto e-mail z własną domeną. Najlepsze platformy, jeśli chodzi o obsługę poczty e-mail, to Gmail, Outlook i Yahoo!.

osoba pisze na laptopie

gmail

Jedną z najczęściej wykorzystywanych aplikacji kampanii Google jest usługa kont e-mail, której popularność z biegiem czasu wzrosła. Platforma oferuje wiele narzędzi i funkcji które poprawiają wrażenia użytkownika.

Ponadto stale wprowadzają innowacje, aby zoptymalizować każdy rodzaj zadania, więc ta platforma staje się bardzo atrakcyjną opcją. Na tej platformie możemy korzystać ze wszystkich oferowanych przez nią narzędzi, takich jak G Suite dla firm, w którym możemy korzystać m.in. z kalendarza Google, Dysku Google.

Perspektywy

Jest to platforma, która z biegiem czasu była odnawiana, zanim była rozpoznawana jako hotmail. Outlook to dobra opcja do stworzenia firmowej poczty e-mail, ponieważ jest to platforma firmy Microsoft, tworząc konto w Outlooku, będziemy mogli uzyskać dostęp do wszystkich oferowanych przez nich usług, takich jak Bezpłatny dostęp do narzędzi Microsoft Office OnlineKalendarz i dostęp do konta Skype.

Wieśniak!

W porównaniu do dwóch poprzednich platform jest to najmniej popularna, mimo to ta platforma nadal jest zakładem na utworzenie firmowego konta e-mail. To niezawodna platforma i oferuje swoim użytkownikom różne funkcje i narzędzia.

Co więcej, oferuje 1 TB pamięci, która jest jedną z największych w porównaniu z poprzednimi dwiema platformami. Platforma ta ma również wiele dodatkowych funkcji, takich jak zaawansowane wyszukiwanie zarchiwizowanych wiadomości, kalendarz, notatnik i inne.

dołącz do naszego kanału telegram