Skip to content

Jak zaplanować posty na Instagramie i Facebooku za pomocą Studia twórców (przykład)

5 de marzec de 2021

Kiedy zarządzasz profilem zawodowym lub firmowym, zawartość tego konta jest bardzo ważnym aspektem wyróżniać się na rynkuDlatego planowanie publikacji jest ułatwiającym i wykonalnym narzędziem do osiągnięcia tego celu.

Spośród sieci społecznościowych najbardziej przydatne do uzyskania większej odpowiedzi od społeczności są Instagram i Facebook. Niestety, osoby pracujące jako firma nie mają czasu, aby poświęcić się redagowaniu i publikowaniu treści profilu.

Dlatego narzędzia takie jak Studio twórców Facebooka zostały zaprojektowane. I zaskakująco przez jedną z największych i wiodących firm, jeśli chodzi o sieci społecznościowe.

Dziś nauczysz się obsługi tego niesamowitego programu, który pomoże Ci nie zaniedbać profilu Twojej firmy, a jednocześnie zaoszczędzisz czas na dalszą pracę.

Czy Studio twórców jest oprogramowaniem do planowania postów?

Odpowiedź brzmi tak. Różni programiści zaprojektowali to narzędzie, które pozwala zarządzać treścią, która ma być obsługiwana z komputera. W ramach kont firmowych na Facebooku i Instagramie.

Taka treść obejmuje posty w kanale. Telewizor, który tworzy sieci społecznościowe, takie jak Instagram, i wiadomości, które są przez nie przetwarzane.

Podobnie, na podstawie zachodzącej w nich interakcji, generuje statystyki dotyczące stopnia odpowiedzi społeczności związane z kontem, co jest bardzo przydatne dla tych, którzy pracują w ten sposób.

Zacznij korzystać ze Studia twórców na Facebooku

Zanim zaczniesz planować publikacje, upewnij się, że masz profile, które chcesz powiązać konta biznesowe, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Ten aspekt jest niezbędnym wymaganiem, ponieważ sama sieć działa tylko dla tych profili, które uzyskują ten styl konfiguracji.

Ponieważ sieć jest bezpośrednio połączona z Facebookiem (i została przez nich stworzona). Musisz zsynchronizować konto, którym zarządzasz przez Instagram, aby rozpocząć stosowanie ustawień. Możesz zrobić wszystko w Studiu twórców, które powinieneś mieć dostęp tylko z komputera.

Zaplanuj posty ze Studia twórców na Facebooku

Po pomyślnym zsynchronizowaniu konta na Instagramie. Pojawi się automatycznie obok profilu biznesowego na Facebooku na stronie głównej narzędzia.

Przechodząc od razu do rzeczy, aby zacząć publikować treści na jednym lub obu kontach. Wystarczy wejść do aplikacji i kliknąć niebieski przycisk „Utwórz publikację”.

Przed dokonaniem regulacji musisz wybierz, czy chcesz publikować za pośrednictwem sekcji telewizyjnej sieci, takich jak Instagram, czy po prostu w kanale. W przypadku planowania publikacji dla obu programów, automatycznie pojawi się nowy ekran. W ramach którego pozwoli Ci to na dokonanie następujących korekt:

Zaplanuj posty ze Studia twórców na Facebooku

Przede wszystkim na to pozwoli zdecyduj, jakie treści multimedialne chcesz udostępnić. Zdjęcie lub wideo z tekstem, który posłuży jako stopka publikacji.

Ponadto wiadomość może mieć do 2200 znaków. Uwzględnij swoją lokalizację i dołącz trzydzieści hashtagów lub wzmianek na innych kontach.

Na koniec pojawia się funkcja, która Cię interesuje, mając możliwość wybrania publikacji w danym momencie lub zaplanowania jej realizacji w określonym czasie i terminie.

Sprawdź dzień przewidziany w Twoim harmonogramie i czy publikacja została wykonana poprawnie. Podczas potwierdzania upewnij się, że kupiłeś narzędzie, które pracuj ramię w ramię z Twoimi potrzebami.

Obecnie ta aplikacja jest uważana za trochę nieznaną dla tych, którzy pracują w środowisku biznesowym w sieciach społecznościowych.

Jednak z biegiem czasu stał się rozpoznawany, co jest naprawdę przydatne dla tych, którzy zarządzają tymi kontami. Cóż, pozwala im zaoszczędzić sporo czasu na poświęcenie się ważniejszym aspektom firmy.

W końcu nauczyłeś się, jak korzystać ze Studia twórców, niezbędnego narzędzia dla tych, którzy chcą planować publikacje na swoich kontach firmowych.

dołącz do naszego kanału telegram