W przeszłości istniała opcja wysyłania i odbierania wiadomości w serwisie YouTube, która łączyła się z subskrybentem kanału, ale niestety przestała istnieć w 2018 roku.
Nadal jednak masz możliwość komunikowania się ze swoimi ulubionymi kanałami lub, jeśli taki masz, z subskrybentami. Podobnie, YouTube obecnie umożliwia zapoznanie się ze statystykami i subskrybentami Twojego kanału, a także subskrybentami. Ale dzisiaj wyjaśnimy jak wysyłać i odbierać prywatne wiadomości w YouTube w bardzo łatwy sposób.
Jak szybko i łatwo wysyłać i odbierać prywatne wiadomości na YouTube
Pozostań w kontakcie ze swoimi subskrybentami niezwykle ważne jeśli masz kanał YouTube. Jeśli jesteś subskrybentem kanałów na tej platformie, ważne jest również, abyś mógł pozostawać z nimi w kontakcie, aby wyrazić swoją opinię i dać się odczuć. Ważne jest również, aby wiedzieć, jak poprawnie odpowiadać na komentarze obserwujących.
Aby prowadzić tego typu komunikację z subskrybentami kanału lub odwrotnie, musisz wiedzieć, jak wysyłać i odbierać prywatne wiadomości na YouTube, więc najpierw dowiedz się, jak to zrobić Wysłać wspomniane wiadomości:
Jak wysyłać wiadomości
Aby zacząć wysyłać wiadomości na swoje ulubione kanały już teraz, powinieneś wiedzieć, że jedyną dostępną obecnie opcją wysyłania prywatnych wiadomości na YouTube jest poczta e-mail. Aby dostać się do tej funkcji, musisz uzyskać dostęp do YouTube ze swojego komputera, aw pasku wyszukiwania wpisz nazwę kanału, do którego chcesz napisać wiadomość, i kliknij.
Po zlokalizowaniu kanału kliknij na niego, a pojawi się główne okno kanału, w którym znajdują się sekcje o nazwach takich jak między innymi „Strona główna”, „Filmy”, „Lista odtwarzania”.
Wśród tych opcji powinieneś poszukać tej zatytułowanej „Więcej informacji”. Kliknij na nią, a pojawi się okno, w którym znajdziesz opis kanału oraz interesującą Cię część, zatytułowaną „Szczegóły”.
W tej części znajduje się stwierdzenie „Do zapytań handlowych”, po którym następuje przycisk zatytułowany „Wyświetl adres e-mail”. Kliknij tam, a powinien pojawić się przycisk „Nie jestem robotem”, w którym należy kliknąć pole, a pojawi się wyskakujące okienko z prostymi testami, aby stwierdzić, że rzeczywiście nie jesteś robotem.
Zakończ testy, po zakończeniu testu naciśnij „Weryfikuj” ⇾ „Wyślij” a następnie zobaczysz e-mail kanału, na który możesz wysyłać wiadomości.
Musisz pamiętać, że jeśli twórca kanału nie ma dodanego adresu e-mail, nie będziesz mógł wysyłać wiadomości. Dlatego ważne jest, aby w przypadku posiadania kanałów YouTube dodać adres e-mail, aby subskrybenci mogli się z Tobą skontaktować. Możesz także poprawnie usunąć kanał YouTube z komputera.
Jak odbierać wiadomości
Dodanie e-maila do Twojego kanału, aby subskrybenci mogli napisać do Ciebie prywatnie, jest łatwe. Najpierw wejdź na YouTube, kliknij swoje zdjęcie profilowe i przejdź do sekcji „Mój kanał”. Następnie należy kliknąć opcję „Dostosuj kanał”, a następnie wybrać zakładkę „Informacje”.
W sekcji „Detale” Pojawi się pole, w którym możesz wpisać wybrany przez siebie adres e-mail i to wszystko! Będziesz mieć dostęp do wysyłania i odbierania prywatnych wiadomości na YouTube.
Dlaczego wysyłanie i odbieranie prywatnych wiadomości w YouTube jest ważne
Choć wspominaliśmy o nich już kilkakrotnie w poprzednich częściach artykułu, warto podkreślić ten aspekt. Wysyłanie i odbieranie prywatnych wiadomości na YouTube pozwala na stworzenie mocnego i niezniszczalnego relacja kanał-subskrybent.
Dodatkowo w przypadku subskrybentów możesz wyrażać opinie, niezadowolenie i inne osoby z szacunkiem i prywatnością poprzez e-mail. Pozwoli ci to mieć większą akceptację ze strony użytkowników, a dzięki temu wzrośnie liczba wizyt, a także będziesz mógł je monitorować.
Ponadto, jeśli masz kanał YouTube, bardzo łatwo będzie Ci poznać potrzeby, obawy i irytacje swoich subskrybentów. Ponadto ma to znaczenie komercyjne, ponieważ głównym celem umieszczenia wiadomości e-mail jest wykonanie zapytania biznesowe.
Korzyści i znaczenie wysyłania i odbierania prywatnych wiadomości na YouTube jest wiele, ale wszystkie pozwolą Ci zobaczyć, że jeśli nie próbowałeś lub nawet nie aktywowałeś tej funkcji, powinieneś zrobić to teraz.