Skip to content

Jak używać TikTok do prowadzenia kampanii marketingowych i promowania swojej marki lub firmy

17 de Maj de 2021

Tiktok to portal społecznościowy, który stał się trendem w bardzo krótkim czasie od jego uruchomienia w 2016 roku, powstający w azjatyckim kraju o największej potędze na świecie (Chiny), platforma zaprojektowana w okresie niespełna roku, ale odniosło to godny pozazdroszczenia sukces, skoro różne źródła podały, że do 2021 r posiada rejestr ponad 800 milionów użytkowników dookoła świata.

Z drugiej strony warto wspomnieć, że ta aplikacja jest dostępna na urządzeniach z systemem iOS i ANDROID, Służy do tworzenia i filmowania krótkich teledysków ta średnio jedna minuta dla każdego.

Oprócz tego dodaje się, że służy do odtwarzania muzyki bez potrzeby wideo (wystarczy jeden obraz); Ta aplikacja ma również system domyślne filmy wykonane przez samych użytkowników i stają się trendem w świecie sieci.

Tiktok dla biznesu

Ta sieć społecznościowa pozwala na duży zasięg w odniesieniu do produktów lub usług, które organizacja może zaoferować, umożliwiając jej poznanie i dotarcie do docelowych odbiorców dzięki tej strategii i szczególnemu sposobowi tworzenia filmów promujących różne marki.

To z kolei daje możliwość zwiększyć liczbę sprzedaży dzięki reklamie To generuje promocję i publikację w tej aplikacji oraz docieranie do nowych klientów, gdzie jest wykorzystywana przestrzeń i jednocześnie dostępne zasoby. Dla wielu startupów bardzo przydatne jest promowanie biznesu w tym cyfrowym narzędziu.

Kampanie marketingowe TikTok

Obecnie aplikacja jest charakteryzuje się głównie jowialną publicznościąZ tego powodu firmy często nie sprzedają bezpośrednio tym nowym odbiorcom, ale raczej tworzą zabawne lub rozrywkowe strategie, aby dotrzeć do tych konsumentów; Jest bardzo rzadko używany przez firmy, ponieważ nie ma rzeczywistego zakresu ze względu na przestrzeń, którą im oferuje, ponieważ jest to narzędzie tylko dla przyjemności.

Są jednak różne marki promować i oferować różnorodne produkty i usługi za pośrednictwem tej sieci społecznościowej, generowanie wartościowych treści, które są przydatne dla „przyszłych klientów”, ponieważ jest to ślepy zakład, ponieważ nie ma gwarancji, że ci, którzy przeglądają treść, są konsumentami marki, ale wykorzystują zasięg, jaki ma firma. platforma przyciągająca prawdziwych obserwujących.

Ponieważ tiktok ma młodzieżową widownię, firmy stosują strategię rozrywkową i treści organiczne, aby oferować w ten sposób urzekające filmy poprzez tańce wyzwań, kampania reklamowa w kompletny sposób, abyś mógł pośrednio oferować produkt lub usługę bez sprzedaży produktu bezpośrednio tym młodym konsumentom, którzy korzystają z Tik Tok

Reklama marki TikTok

Jak już wspomniano, ta platforma nie gwarantuje bezpośredniej sprzedaży tego, co promujemy, dlatego powtarzamy to tylko reklama jest oferowana w tej przestrzeni, gdzie istnieje możliwość stworzenia strategii z wirusowym, świeżym, autentycznym, młodzieńczym materiałem, który odnosi się do celu, do którego chcesz dotrzeć, i jest powiązany z celami firmy.

W tym miejscu podamy kilka sugestii, jak uczynić ją bardziej użyteczną i jak najlepiej wykorzystać tę aplikację w prosty i przyjemny sposób dla użytkowników i potencjalnych konsumentów:

pomysły na zawartość tiktok

1. Utwórz treść

Po zainstalowaniu aplikacji najważniejsza dla sieci społecznościowych jest udostępniana zawartość, aby narzędzie to było innowacyjne, przyciągające wzrok i przyciągające prawdziwych obserwujących; także, że jest dynamiczny, inkluzywny, zyskujący na popularności i partycypacyjny (np. filmy z innymi głosami, naśladowanie artystów, wykorzystywanie popularnej muzyki w filmach itp.). Bądź kreatywny!

2. Bądź na bieżąco z nowymi trendami

Ta część jest kluczem do tego, aby zawsze lub przez większość czasu zadowolić swoich obserwujących i przyciągnąć nowych. To, co staje się wirusowe, jest niezwykłe i zasługuje na to, abyś się nim podzielił.

3. Opublikuj treść

Za każdym razem, gdy publikujesz nowy materiał, musisz skonsultować się z publicznością aby wydali ci swoją opinię; Mogą również zasugerować nowe pomysły, które mogą być bardzo przydatne w promocji marki.