Skip to content

Jak utworzyć okładkę lub banery dla LinkedIn, korzystając z bezpłatnego serwisu Canva

12 de luty de 2021

Czasami pozory są wszystkim. I mogą być, jeśli chodzi o biznes. Dzieje się tak, ponieważ świat biznesu w dużym stopniu opiera się na aspekcie wizualnym.

I chociaż w metafora Wszystko zależy od pracy, do której się ubiegamy, zasadę tę można zastosować w każdym obszarze, w którym chodzi o pieniądze. A jeśli w to nie wierzysz, możesz zapytać dowolnego publicystę.

Dlatego w pracy trzeba wyglądać jak najbardziej profesjonalnie. Wielu widzi ten profesjonalizm w obliczu rekrutera w postaci zgrabnego CV; lub po prostu elegancko się ubierać, kiedy tylko nadarzy się okazja.

Ale obecnie profile na stronach z ofertami pracy prawdopodobnie mają dużo wspólnego z tym, jak ludzie otrzymują pracę.

Profil na stronie kariery może być wszystkim, a jeśli w to nie wierzysz, zapytaj użytkowników LinkedIn. Ta strona opiera się na połączeniach, treści i bardzo profesjonalnym wyglądzie, gdy chodzi o znalezienie nowej pracy.

Znalezienie pracy na tej stronie może być dość skomplikowanym procesem, więc musisz wiedzieć, jak nie spieszyć się i wykorzystać każdą małą przewagę, którą masz. Dlatego wymyślenie fajnego banera do swojego profilu może nie być dobrym pomysłem. Zobacz poniżej, jak to zrobić.

Dlaczego warto korzystać z serwisu Canva?

Przesłanie banera na swój profil LinkedIn jest dość prostym procesem. Wszystko, co musisz zrobić, to mieć baner lub okładkę w formacie graficznym i przesłać go bezpośrednio do swojego profilu i to wszystko. Ale problem polega na tym, jak zrobić baner.

Wiele osób jest bardzo dobrych w tworzeniu wszelkiego rodzaju treści wizualnych Photoshop lub inny podobny program. Ale jeśli twój jest czymś innym, możesz wypróbować prostsze i bardziej wyspecjalizowane programy, takie jak Canva.

Canva to strona lub platforma online, która umożliwia korzystanie z jej zasobów do tworzenia wielu treści wizualnych. Możesz zrobić fajne infografiki, a nawet plakaty dla firma.

Wszystko jest zawsze profesjonalnie wyglądające i bardzo schludne, więc nie jest złym pomysłem, że masz konto w serwisie Canva, aby móc robić wszystko, czego potrzebujesz. Ponieważ, co najważniejsze, jest całkowicie bezpłatny. Ponadto możesz utworzyć plik transparent tam.

linkedin start niebieski

Tworzenie banera na LinkedIn w serwisie Canva

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, aby rozpocząć tworzenie nowego banera LinkedIn, jest otwarcie konta w serwisie Canva. Po zalogowaniu się przy użyciu nowego rachunekproces jest naprawdę bardzo różny. Wszystko, co musisz zrobić, to zacząć od wybrania kilku z setek dostępnych szablonów.

Możesz wybrać taki, który jest zaakcentowany, a następnie stopniowo go wypełniać. Zawsze dobrze jest przesłać kilka zdjęć przedstawiających siebie podczas pracy lub swojego miejsca pracy, a następnie dodać filtr z narzędzi i ładną czcionkę Nazwa i Twoją firmę, jeśli jej potrzebujesz.

Naprawdę nie ma wiele do wyjaśnienia, ponieważ proces jest dość prosty. Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, przeciągać potrzebne elementy do nowego banera i stopniowo go wypełniać. To prawie się zrobi, ale musisz pobrać niezbędne elementy z biblioteki obrazów lub innych elementów.

I poskładaj wszystko powoli, a za kilka minut otrzymasz baner, który możesz przesłać i wyglądać bardziej profesjonalnie w swoim profilu. LinkedIn.

dołącz do naszego kanału telegram