Kiedy masz konto YouTube, umieszczenie filmu początkowego lub zwiastuna na moim kanale YouTube staje się prawie obowiązkowe, aby subskrybenci mogli zorientować się, jakie treści tam znajdą.
To trochę tak, jak proces umieszczania niestandardowych miniatur do filmów na YouTube lub tworzenia i umieszczania końcowego ekranu. Tylko zamiast wprowadzenia są używane w zakończeniu filmu.
Ta metoda reklamowa, by to nazwać, sprawdza się w przypadku nowych „Obserwujący„To właśnie weszło na kanał użytkownika.
Podczas oglądania wideo startowego zobaczysz podgląd lub plik fragment, aby zorientować się, o czym jest kanał i jakie treści udostępnia.
To łatwy sposób na złapanie użytkowników bez konieczności przeglądania wszystkich opublikowanych filmów. To jest coś prostego i oto jak to zrobić.
Kroki, aby umieścić film rozruchowy lub zwiastun na moim kanale YouTube
Zanim umieścisz początkowy film lub zwiastun na kanale, może być konieczne włączenie tej opcji w celu dostosowania kanału.
Czasami nie jest domyślnie aktywny, a plik właściciel kanału, w jego ustawieniach, musisz to zaznaczyć, aby było to możliwe.
Aby to zrobić, musisz się zalogować, a następnie wejść na kanał YouTube, do którego można wejść ze strony tej samej platformy wideo.
Wchodząc na zakładkę „Strona głównaNa kanale powinna pojawić się sekcja, w której możesz edytować, przycinać filmy startowe dla nowych użytkowników, na przykład tych, którzy już subskrybowali, i ponownie wejść.
Jeśli tak nie jest, musisz przejść do koła zębatego, które znajduje się po prawej stronie, tuż obok przycisku subskrypcji i liczby subskrybowanych osób.
Po wybraniu pojawi się małe wyskakujące okienko, w którym dostępne będą niezauważalne opcje personalizacji i prywatności.
Pierwsza sekcja będzie pochodzić z drugiej wspomnianej, a poniżej będzie opcja, która mówi „Dostosuj układ kanału”. Jeśli jest szara, należy ją aktywować.
Umieść film początkowy dla nowych subskrybentów
W czasie włączyć dostosowywanie kanałuPo wyjściu z ustawień u góry pojawi się sekcja składająca się z dwóch zakładek.
Ten segment służy do wstawiania wejściowego filmu wideo lub zwiastuna, które użytkownicy zobaczą wchodząc na kanał.
Aby umieścić film początkowy skierowany do nowych subskrybentów, należy wybrać drugą zakładkę tej sekcji, będącą kolejnością od prawej do lewej.
W nim pojawi się pole, do którego ma trafić wideo, a po jednej stronie komunikat o treści „Powitaj osoby, które nie subskrybują, na swoim kanale”.
W wyżej wymienionym polu będzie przycisk z napisem „Kanał do przodu„Z symbolem dodawania lub dodawania, musisz nacisnąć, aby kontynuować.
Następnie zostanie wyświetlone wyskakujące okienko, które będzie zawierało serię filmów, które zostały niedawno przesłane.
W tym samym oknie sugeruje wybranie produktu audiowizualnego w kanale, który go reprezentuje lub doskonale opisuje.
Możesz wyszukać potrzebny plik wideo, przeglądając go kółkiem myszy lub umieszczając jego nazwę. Po ustaleniu, który to będzie, wybiera się go wskaźnikiem i w dolnej części okna opcją „Trzymać”.
Umieść film wejściowy dla odwiedzających, którzy już zasubskrybowali
Procedura umieszczania filmu początkowego dla subskrybentów kto ponownie odwiedza kanał, jest dokładnie taki sam jak poprzedni.
Tylko tym razem w sekcji, w której jest umieszczona, zostanie wybrana pierwsza zakładka zamiast drugiej, która mówi „Dla powracających subskrybentów”.
Stamtąd wystarczy wykonać tę samą procedurę, należy pamiętać, że w tym przypadku nie obowiązują takie same warunki, jak w przypadku nowych użytkowników.
Powinieneś używać treści, które zachęcają subskrybenta do pozostania na kanale lub dalszego oglądania treści, a także oceniania i udostępniania.