Skip to content

Jak tworzyć lub tworzyć reklamy lub reklamy za pomocą reklam TikTok — kompletny przewodnik

3 de styczeń de 2022

TikTok jest obecnie na granicy konsumpcji: coraz więcej jest znanych profili z dużą liczbą obserwujących. W porównaniu do innych sieci ma wyższy procent. Oznacza to, że większość ludzi oglądasz więcej filmów tego, co komunikują się z innymi.

Co to znaczy? Cóż, format wideo trwający od 15 do 60 sekund wygenerował większy efekt komunikacyjny niż posty czy wiadomości… Oznacza to, że odbiorcy uczą się, kupują lub rozumieją tematy poprzez wdzięk, humor i wyzwania.

Powyższe ze względu na fakt, że taki sposób przekazu pomaga tworzyć treści bardziej naturalne, o łatwym do zrozumienia łuku lub wspólnym wątku. Dodatkowo, inspiruje oryginalność oraz nieformalny język, który przywołuje wydarzenia lub sytuacje z życia codziennego.

Nie należy jednak zapominać, że marketing cyfrowy ma kilka podstawowych zasad, które należy przestudiować, zanim zdecydujesz się na kanał do komunikacji z odbiorcami. Jest też kilka triki i aspekty, które warto wziąć pod uwagę inwestując w reklamy TikTok, jeśli zdecydowałeś się wykorzystać go w swoich kampaniach… a wszystko poniżej dowiesz się!

Zalety i korzyści z reklamy w TikTok

Chociaż TikTok pozwala się zrelaksować i dobrze się bawić, gdy sprzedajesz, stając się wirusowym … Musimy przejrzeć zasady marketingu w celu zbadania skuteczności hasła reklamowego w tej sieci społecznościowej. Aby to zrobić, zwróć uwagę na następujące punkty i zastosuj je w swojej sprawie:

  1. Osoba kupującego: Jest to idealny nabywca, więc powinieneś stworzyć profil koncentrujący się na cechach tej osoby, aby ocenić jej zainteresowania, a tym samym mieć więcej informacji na ich temat; na przykład: wiedząc, jaki jest najlepszy czas na publikowanie w tej sieci społecznościowej, aby zwiększyć liczbę odbiorców i mieć większy zasięg.
  2. Formy lub kanały komunikacji: Musi być proporcjonalna do twoich odbiorców; Aby się tego dowiedzieć, zadaj sobie pytanie… Jakie filmy lubi moja Persona nabywcy? Czy konsumujesz memy i szkice z prawdziwego życia? Lub tańce i wyzwania?
  3. Opłacalność: Spójrz na statystyki w tej sieci społecznościowej i zadbaj o weryfikację, czy Twoja persona kupującego jest na TikTok, ponieważ w przeciwnym razie będziesz inwestować pieniądze na próżno. W zasadzie możemy powiedzieć, że 60% użytkowników ma od 16 do 25 lat i to głównie kobiety.
  4. Na koniec oceń Twój budżet: Wymaga inwestycji w wysokości około 20 euro dziennie, co może nie być zbyt opłacalne dla małych firm lub kont z mniejszą liczbą obserwujących na 1k lub 1 mln.

Co to są reklamy TikTok?

Jest to platforma reklamowa TikTok, która ma w swoich możliwościach tworzenie kompletnej kampanii, z zestawami reklam, segmentami i określonym wyborem odbiorców. Dodatkowo budżet jest podzielony na wybrane przez Ciebie grupy, przeznaczając więcej kapitału na szereg treści, zgodnie z Twoją prognozą.

Możesz także wybrać: geograficzny wybór transmisji, oraz inne szczegóły, które badają profil każdego użytkownika, któremu będą wyświetlane Twoje reklamy; Aby było to dla Ciebie korzystne, nie odrzucaj go i zwracaj uwagę na informacje, które chcesz mu przesłać.

jak nagrać film reklamowy z telefonu komórkowego dla tiktok

Jak stworzyć skuteczną kampanię z TikTok Ads?

  1. Uzyskaj dostęp do TikTok dla firm, klikając tutaj i natychmiast kliknij opcję „Rozpocznij”. Następujące będą wypełnić formę z najbardziej podstawowymi danymi Twojej kampanii, takimi jak lokalizacja; i sprecyzuj, czy jest to marka indywidualna, czy firma.
  2. Po wypełnieniu wszystkich pól i kliknięciu „Dalej” będziesz musiał zarejestruj się w Menedżerze reklam TikTok e-mailem; hasło; późniejsza weryfikacja e-maila; i akceptacja warunków TikTok Ads.
  3. Mając aktywne konto, musisz znajdź sekcję „Kampania”, następnie kliknij „Utwórz” i zacznij identyfikować hasło reklamowe według tego, jak go potrzebujesz: Nazwa, budżet dzienny, publikacje i wybór platform, na których ma się pojawiać.
  4. Więc musisz dodaj bardziej szczegółowe dane takie jak słowa kluczowe reklam, obrazy, a nawet kategoria grup (postaramy się być dokładnym, aby móc je podzielić wśród publiczności).
  5. Wreszcie będziesz potrzebować tylko wybierz daty w której Twoja reklama będzie aktywna, a klikając „Start” będziesz mógł uznać kampanię za pewnik w TikTok Ads.