Skip to content

Jak szybko naprawić błąd „Messenger przestał działać”?

23 de listopad de 2021

Wszystkie aplikacje zawodzą z różnych powodów, te awarie powodują, że aplikacja zatrzymuje się lub nie działa normalnie. Messenger nie jest wyjątkiem, ta aplikacja może również zawierać błędy, ale są one łatwe do usunięcia.

Co powinniśmy zrobić, gdy Messenger przestanie działać na naszych urządzeniach?

Po zatrzymaniu Messengera najlepiej jest rozwiązać możliwy błąd, który przerwał normalne procesy aplikacji, w przeciwnym razie błąd może się utrzymywać i wpływać na dane w aplikacji i Twoje konto Messenger.

Uruchom ponownie urządzenie

Jeśli znikąd Twoja aplikacja Messenger zatrzymała się i sparaliżowała Twój telefon komórkowy, najlepiej zrestartuj ją; W ten sposób umożliwisz telefonowi normalne działanie, a aplikacja przestanie wpływać na jego działanie, po ponownym uruchomieniu telefonu spróbuj ponownie wejść do Messengera, a jeśli błąd będzie się powtarzał, skorzystaj z napraw problem bezpośrednio w aplikacji.

Wyczyść pamięć podręczną

Pamięć podręczna to niewidoczny folder, który jest obecny w aplikacjach i zawiera pliki, które są zapisywane podczas korzystania z aplikacji; pamięć podręczna może mieć wpływ na działanie aplikacji i wydajność telefonu komórkowego, najlepiej usunąć tego typu pliki.

Aby usunąć pamięć podręczną Messengera, musisz wprowadzić informacje o aplikacji poprzez ustawienia lub naciskając i przytrzymując ikonę Messengera, aż uzyskasz dostęp do informacji; w sekcji 'storage’ zobaczysz opcję 'cache’ oraz 'delete cache’, poprawi to działanie aplikacji.

Pamięć podręczna zajmuje również miejsce w pamięci telefonu komórkowego, więc usunięcie tych plików jest również przydatne, aby zwolnić miejsce; za każdym razem, gdy wyczyścisz pamięć podręczną aplikacji, upewnij się, że są to pliki pamięci podręcznej, a nie informacje o aplikacji, ponieważ możesz usunąć ważne dane, takie jak dane konta.

Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację

Błędy w Messengerze mogą być również spowodowane problemem w aplikacji, możesz odinstalować i ponownie zainstalować aplikację aby działał ponownie, tym razem bez plików zapisanych podczas poprzedniej operacji.

Aby odinstalować Messengera możesz wprowadzić informacje o aplikacji poprzez ustawienia i wybrać opcję 'odinstaluj’, możesz to również zrobić przytrzymując ikonę aplikacji i wprowadzając jej informacje, aby móc ją odinstalować.

Chcąc ponownie zainstalować aplikację należy wejść do Sklepu Play i umieścić w wyszukiwarce „Messenger”, po znalezieniu aplikacji przystąpić do ponownej instalacji i przetestuj czy tym razem nie wykazuje błędów w działaniu.

Czasami aplikacja nie wymaga odinstalowania i ponownej instalacji; ale raczej aktualizacja w aplikacji do najnowszej wersji. Możesz zaktualizować Messengera, wyszukując go w Sklepie Play i naciskając opcję „aktualizuj” mieć najnowszą wersję i czy aplikacja działa bezproblemowo.

Jak zgłosić problem z działaniem Messengera?

Jeśli problem z Messengerem nie został rozwiązany pomimo wypróbowania kilku sposobów z aplikacji i z telefonu komórkowego, możesz przejść do zgłoszenia problemu, który przedstawiasz w aplikacji i poczekać na Serwery Messenger przedstawiają rozwiązanie.

zgłoś problem w komunikatorze

Z aplikacji

Możesz zgłosić problem poprzez aplikację Messenger wchodząc do aplikacji i naciskając ikonę w prawym górnym rogu, aby wejść do ustawień, przejdź do sekcji 'konto i pomoc’ aby wybrać opcję ’Zgłoś problem’.

Opcja 'zgłoś problem’ pozwoli Ci napisać wiadomość tam, gdzie powinieneś wyjaśnij błąd, który wystąpił w Twojej aplikacji Messenger, masz możliwość dodania obrazu przedstawionego przez Ciebie błędu, a następnie przesłania go poprzez naciśnięcie ikony w prawym górnym rogu w postaci strzałki.

Ze stroną internetową

Zgłoszenia można również dokonywać ze strony Messengera, jeśli jesteś w Messengerze z Facebooka na swoim komputerze, zaloguj się na swoje konto na Facebooku i otwórz swoje czaty; naciśnij trzy kropki znajdujące się w prawej górnej części okna czatu i na liście opcji wybierz ’Zgłoś problem„.

Musisz napisać wiadomość wyjaśniającą problem, który przedstawiasz w działaniu aplikacji, należy podkreślić, że ta usługa jest tylko dla zgłaszać błędy w działaniu Messengera, ponieważ jeśli chcesz zgłosić brak użytkownika, to nie jest sposób na to.

ze strony internetowej

Usługa pomocy Messenger oferuje również opcje rozwiązywania problemów, które mogą pojawić się w Twojej usłudze Messenger. Przesłane raporty są odczytywane i uwzględniane przyszłe ulepszenia aplikacji, nie zawsze otrzymujesz natychmiastową odpowiedź, więc najlepiej spróbować rozwiązać problem z telefonu komórkowego lub aplikacji.

dołącz do naszego kanału telegram