Instagram to jedna z najlepszych sieci społecznościowych na świecie. Dzięki milionom użytkowników, którzy żyją na swojej platformie, udało im się stworzyć opłacalny model biznesowy, który przynosi korzyści zarówno sieci społecznościowej, jak i zwykłym ludziom. Po to aby Dziś dowiesz się, jak szybko i łatwo stworzyć profil na Instagramie dla firm.
Profil na Instagramie w obecnych czasach jest uważany za kluczowy link do biznesu. Wiedza o tym, jak sobie z tym poradzić, pozwala nawet konwertować ustawienia Lightroom na filtry Instagrama, łącząc obie modalności i zapewniając lepszy wygląd.
Na tym świecie ten, kto zostaje w tyle, przegrywa i nikt nie chce być w tyle, więc dobrze jest szukać sposobów rozpocząć nowy biznes. Dlatego temat, którego dziś się nauczysz, a który jest dużo prostszy niż się wydaje, w przyszłości może generować zyski, które przekładają się na wiele dolarów i popularność.
Jaki profil na Instagramie jest używany przez firmy?
Przed rozpoczęciem procesu utwórz profil Instagram Dla firm, powinieneś wiedzieć, czym jest ten szczęśliwy profil. Zasadniczo jest to profil dla firm, z którego można zarządzać i mierzyć swoją obecność w sieci społecznościowej, a także wprowadzać na rynek i prowadzić kampanie dotyczące swoich produktów.
Główna różnica w stosunku do zwykłego profilu użytkownika polega na tym, że możesz dodać przyciski kontaktu, takie jak: zadzwoń, e-mail i jak się tam dostać. Pojawią się one bezpośrednio w Twoim profilu tuż pod opisem. Mówiąc o tym, także tutaj występują zmiany w porównaniu do normalnego profilu I to dlatego, że pozwala dodać kategorię swojej firmy, dzięki czemu będzie się jeszcze bardziej wyróżniać na tle innych.
Wreszcie jest też fakt, że możesz połącz go ze stroną swojej firmy Facebooka (jeśli go masz), dzięki czemu za każdym razem, gdy publikujesz na Instagramie, pojawia się on również w tej innej sieci społecznościowej.
Jak stworzyć profil na Instagramie dla firm?
Teraz pora porozmawiać o tym, jak można stworzyć ten profil. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest utworzenie osobistego profilu, aby zacząć zarabiać na koncie na Instagramie, nie będąc wpływowym. Zaznacz ostatnią ikonę w prawym dolnym rogu, naciśnij kółko, które pojawia się w lewym górnym rogu, aby otworzyć ustawienia.
Tutaj otrzymasz opcję o nazwie „Zmień profil firmy„Naciśnij go, a następnie połącz konto z kontem na Facebooku (nie jest to bezwzględnie konieczne, ale jest zalecane, jeśli je masz).
Jeśli zdecydujesz się to zrobić, przejdź do następnego kroku, czyli łącze do strony fanów I na koniec najważniejsze, aby dodać e-mail (jako drugie zalecenie e-mail powinien być firmowy, ale nie jest to obowiązkowe), z tym drugim będzie gotowy (jeśli zdecydujesz się tego nie robić, po prostu skonfiguruj e-mail ).
Ustawienia profilu na Instagramie
Jak zauważyłeś utwórz profil na Instagramie Dla firm nie jest to wcale trudne, prawdziwym wyzwaniem jest nadanie mu atrakcyjnego wyglądu. W tym celu należy wziąć pod uwagę następujące aspekty: nazwę użytkownika, zdjęcie profilowe, opis, kontakt, kanał i podświetlone historie.
Wszystkie te elementy zobaczą osoby odwiedzające profil, dlatego trzeba bacznie obserwować, jak są skonfigurowane. Przede wszystkim należy pamiętać, że możesz wykonać kopię zapasową zdjęć z Instagrama na wypadek, gdybyś już miał zamiar opublikować.
Także zawsze wyjaśniaj, co Cię różni od innych i użyj zdjęcia profilowego i Historii, aby pokazać swój główny produkt, a także swoją osobistą markę.
Jeśli masz stronę internetową, umieść link do niej, a także postaraj się, aby nazwa profilu była taka sama, jak ta, aby ludzie pokochali. Na koniec podaj swoje dane kontaktowe, dzięki czemu ludzie będą czuli się bezpiecznie, gdy przystępują do zakupu produktu lub pytają.
Dzięki temu ostatniemu wiesz, czego to wymaga stworzyć profil biznesowy na Instagramie Masz również podstawową wiedzę na temat konfiguracji, więc śmiało i zacznij zaznaczać w mediach społecznościowych.