Jeśli masz linię Movilnet, wiedz jak na bieżąco anulować czynsz lub przekazanie salda rodzinie i przyjaciołom to informacje, które mogą być dla Ciebie bardzo przydatne.
Movilnet oferuje kilka opcji, dzięki którym możesz cieszyć się jego usługami, bądź na bieżąco z płatnościami czynszu lub doładuj saldo. Dlatego w tym artykule dowiesz się, jak przeprowadzić procedury konsultacji, doładowań i płatności usług na tym telefonie.
Czy moje saldo telefonu może być dzielone z innym Movilnetem?
Jeśli subskrybujesz usługi Movilnet, możesz przenieść saldo z jednego telefonu Movilnet na inny, w stylu Entel. Możesz łatwo udostępnij saldo przez SMS lub doładowania Przechodzę do linii Movilnet przez 3 opcje, które teraz skomentujemy.
Wszystko po to, abyś mógł mieć kilka metod udostępniania lub doładowywania swojego salda i tak, abyś zawsze mógł ciesz się usługami oferowanymi przez Movilnettakich jak wiadomości tekstowe, rozmowy telefoniczne i wiele innych.
Zrzeszone banki
Możesz podzielić się saldem doładowania z banków zrzeszonych z telefonią komórkową Movilnet. Wystarczy wejść na platformę banku i postępować zgodnie z krokami wskazanymi dla płatności usług.
Jeśli chcesz wiedzieć które banki są zrzeszoneMożesz wejść na stronę Movilnet, aby sprawdzić, czy możesz przeprowadzić procedurę w swoim banku.
Strona internetowa
Aby przenieść saldo ze strony Movilnet, musisz wejść na stronę, wybierz opcję doładowania i płatności, wybierz usługę, którą chcesz doładować, wprowadź numer telefonu, kod i kliknij „Doładuj”.
bankomaty
W zależności od banków zrzeszonych możliwe jest doładowanie z bankomatu. Musisz tylko udać się do bankomatu z kartą debetową, wejść na konto, przejść do sekcja wkładów i wprowadź dane, o które prosi bank (numer telefonu).
Jak sprawdzić saldo w Movilnet?
Powinieneś wiedzieć, że kiedy chcesz sprawdzić saldo, masz na to trzy sposoby, bardzo podobne do tych z Digitel. Możesz sprawdź saldo za pomocą aplikacji Movilnet, zadzwoń lub SMS, a te bezpłatne metody dotyczą zarówno linii postpaid, jak i prepaid.
Przez aplikację mobilną
Pobierając aplikację ze swojego urządzenia, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to otwórz aplikację, zaloguj się i wybierz opcję „Saldo” które wskaże dostępne saldo Twojej linii, wygaśnięcie czynszu i inne opcje, ponieważ saldo jest sprawdzane za pośrednictwem aplikacji Movistar.
Telefonicznie
Aby sprawdzić saldo należy zadzwonić pod numer 611, poczekać na wizytę operatora i wybrać numer w celu sprawdzenia salda, a w ten sposób operator wskaże aktualne saldo.
SMS-em
Aby sprawdzić saldo SMS-em, pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to wyślij sms na numer 611 ze słowem SALDO. Następnie musisz poczekać na SMS z informacją o aktualnym saldzie i nie martwić się o sms, ponieważ nie ma to żadnych kosztów.
Jak doładować saldo z telefonu w Movilnet?
Jeśli chcesz doładować swoje saldo, firma Movilnet oferuje dwie bardzo proste opcje, dzięki czemu możesz to zrobić sam. Możesz wybrać między doładuj saldo wysyłając SMS-a lub z platformy Movilnet online.
SMS-em
Doładowania za pośrednictwem wiadomości tekstowych musisz wysłać SMS pod numer 2661 lub 2662, obie opcje są prawidłowe. Następnie musisz dodać usługę, Movilnet, numer telefonu i kwotę. Wystarczy wykonać te kroki, aby zakończyć proces ładowania.
Movilnet online
Aby doładować saldo, musisz wejść do Movilnet online w przeglądarce i wybrać opcję „Doładowanie i płatność”. Następnie musisz wybrać usługę, którą chcesz doładować, wypełnić pola żądanymi danymi i kliknąć „Doładuj”.
Gdzie mogę złożyć skargę, jeśli saldo mojego konta jest nieprawidłowe?
Roszczenia dotyczące nieprawidłowego salda należy składać z wykorzystaniem metody obsługi klienta. Numery kontaktowe lub e-mail można znaleźć na stronie Movilnet, dzięki czemu można przedstawić swoje skargi i rozwiązać problemy z firmą.