Skip to content

Jak sprawdzić saldo Claro w linii przedpłaconej — szybko i prosto

31 de lipiec de 2021

Claro jest międzynarodową firmą telekomunikacyjną z dużymi wpływami w Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych, obecną w 18 krajach w Ameryce, ma ponad 280 milionów abonentów swojej linii usług, wśród których mamy telefonię komórkową, internet satelitarny, telewizję, połączenia głosowe, muzyka i szeroka gama usług. Z tego powodu Bardzo prawdopodobne, że Ty lub ktoś, kogo znasz, korzysta z jednej z usług tej wspaniałej firmy. W tym samouczku pokażemy Ci różne istniejące sposoby, dzięki którym możesz sprawdzić saldo swojej linii prepaid Claro.

Sposoby na sprawdzenie równowagi linii Claro

Jest co najmniej 5 sposobów Za pomocą którego możesz sprawdzić stan swojej linii prepaid Claro, w tej sekcji pokrótce omówimy każdy z nich.

Z aplikacji

Firma Claro udostępnia swoim użytkownikom aplikację dostępną w App Store, a także w Play Store o nazwie „My Claro”, za pomocą którego możesz sprawdzić dostępne w danym momencie saldo. Wystarczy zainstalować aplikację i wprowadzić żądane dane, aby utworzyć swój profil, z którego można łatwo sprawdzić saldo.

Na stronie internetowej

Innym sposobem sprawdzenia salda Claro jest strona internetowa, ponieważ Claro jest obecny w wielu krajach musisz połączyć się ze stroną odpowiadającą Twojemu krajowiNa przykład, jeśli jesteś w Hiszpanii, strona, którą musisz odwiedzić to www.claro.com.es, jeśli łączysz się z Argentyny, stroną będzie www.claro.com.ar i tak dalej dla każdego kraju. Jeśli nie masz pewności, która strona odpowiada Twojemu krajowi, możesz odwiedzić oficjalną stronę Claro i wybrać swój kraj z lewego menu, gdzie możesz zobaczyć listę dostępnych krajów.

Gdy znajdziesz się na stronie odpowiadającej Twojemu krajowi, powinieneś przejść do prawej górnej sekcji i znaleźć pole o nazwie „My Clear”, a następnie otworzy się nowa strona, na której musisz założyć konto osobiste w swoim kanale samozarządzania, kliknij przycisk „Utwórz swoją nazwę użytkownika” i wypełnij formularz wszystkimi informacjami, o które prosi strona. Jeśli masz już utworzonego użytkownika, w takim przypadku musisz zalogować się za pomocą adresu e-mail i hasła skonfigurowanego podczas tworzenia konta osobistego.

Gdy jesteś już w swoim profilu, przejdź do wyboru rodzaju linii, z którą chcesz się skontaktować, czy jest to linia prepaid czy postpaid, a następnie przejdź do opcji w menu „Zapytania o saldo”, i voila, system pokaże Ci dostępne saldo i ostatnią czynność wykonaną przez usługę, którą zakontraktowałeś z tą firmą.

Za rozmowę

Zapytanie o saldo Claro przez telefon to jeden z najszybszych i najbardziej praktycznych sposobów na toPowinieneś jednak wiedzieć, że w zależności od kraju, w którym się znajdujesz, musisz zadzwonić pod ten lub inny numer telefonu. Dlatego udostępniamy Ci listę.

sprawdź saldo za połączenie

Sprawdź saldo Claro w Argentynie i Kolumbii: Wybierz numer z telefonu komórkowego * 611 # + Przycisk połączenia. Wybierz opcję odpowiadającą saldzie i zużyciu, system wyśle ​​Ci wiadomość ze szczegółami Twojego dostępnego salda

Sprawdź saldo Claro w Peru: Wejdź do menu połączeń na telefonie komórkowym, wybierz numer * 777 i wybierz opcję 1, poczekaj kilka sekund i będziesz mógł odsłuchać połączenie, ponieważ operator poda Ci dostępne w danym momencie saldo.

Sprawdź saldo Claro w Chile i Ekwadorze: W przypadku tych dwóch krajów numer, pod który należy zadzwonić, jest taki sam, należy zadzwonić do * 123 # a po rozpoczęciu połączenia wybierz opcję 1, w której zostaniesz powiadomiony głosowo o dostępnym saldzie.

Sprawdź saldo Claro w Kostaryce: W przypadku tego kraju numer, pod który należy zadzwonić to * 30 Z telefonu komórkowego, po wykonaniu połączenia, będziesz mógł odsłuchać wiadomość na swoim saldzie.

Sprawdź saldo Claro w Gwatemali: W Gwatemali musisz zadzwonić na numer *5, ale powinieneś o tym wiedzieć Ta rozmowa kosztuje 1,00 Q aby mieć dostęp do informacji o saldzie.

Sprawdź saldo Claro w Salwadorze: W przypadku tego kraju Ameryki Środkowej należy zadzwonić pod numer * 222 # i wybierz opcję 4, natychmiast uzyskasz informację o stanie salda Twojej linii.

Kodem

Aby sprawdzić saldo według kodu w Peru: Sposobem na sprawdzenie salda i sprawdzenie, co jest dostępne na ekranie telefonu komórkowego, jest wybranie numeru * 777 # a na ekranie pojawi się powiadomienie z dostępnym saldem.

Sprawdź swoje saldo Claro w Hondurasie: W Hondurasie sprawdzanie salda polega na wykonaniu połączenia na numer * 5 + Wyślij lub klawisz połączenia, możesz to również zrobić, dzwoniąc pod numer * 55 lub * 120 # i będziesz mógł zobaczyć na ekranie saldo, które masz w tej chwili dostępne.

Oczywiście zapytanie o saldo według krajów

Z SMS-em

Zapytanie o saldo za pośrednictwem wiadomości tekstowych jest również dostępne w niektórych krajach, jak w przypadku Argentyny, kraj w którym należy wysłać SMS na numer 611 ze słowem „BALANSOWAĆ„bez notowań i za chwilę otrzymasz wiadomość z informacją o Twoim dostępnym saldzie. Kraj Zbawiciel Posiada również możliwość sprawdzenia salda poprzez sms, w tym przypadku numer do wysłania wiadomości to 72536 ze słowem BALANSOWAĆ a otrzymasz wiadomość ze szczegółami Twojego dostępnego salda.

Jak długo wystarczają wkłady bezbarwne?

Czas trwania doładowań Claro różni się w zależności od kraju, w którym się znajdujesz, ale średnio jeśli kupisz pakiet 3 Giga + nielimitowane rozmowy do Claro Mobile ten plan będzie ważny przez 3 dni. Plan 2 Gig plus 100 minut połączeń do wszystkich operatorów będzie ważny przez 15 dni.

Plan 7 Giga zawiera 1 Gig z Facebooka + 1 Gig z TikTok i Instagram będzie ważny przez 30 dni, ale Giga dostępna na Facebooku i Instagramie będzie dostępna tylko przez 7 dni.

Gdzie mogę doładować moje saldo?

Każdy kraj ma własne metody doładowania kredytu, aby dowiedzieć się o szczegółach każdego z nich, możesz odwiedzić stronę internetową Claro odpowiadającą Twojemu krajowi, ale chcemy z Tobą porozmawiać o kilku metodach, których możesz użyć do doładowania salda z dowolnego kraju kartą kredytową.

Pierwszym z nich jest dostęp do strony doładowań Claro, adres URL oficjalnej strony internetowej to www.clarorecargas.com/enter-number gdzie zobaczysz rozwijane menu, aby wybrać kraj odpowiadający numerowi, który chcesz doładować, a następnie wprowadź pełny numer, sprawdź, czy nie ma błędów, naciśnij czerwony przycisk, aby kontynuować proces i wprowadź informacje o płatności, które żądania systemu. Ta platforma jest bardzo bezpieczna i łatwa w użyciu.

skąd ładować oczywiście

Drugim sposobem na uzupełnienie salda jest poprzez oficjalną aplikację Claro do doładowania, nazywa się Claro Recargas i jest dostępny dla systemów iOS i Android, po pobraniu aplikacji wystarczy ją otworzyć, wybrać miejsce docelowe doładowania, które chcesz wykonać, lub też wpisać pełny numer z kodem kraju, a następnie wybrać kwotę, którą chcesz doładować na ten numer lub jeśli wolisz, wybierz jeden z pakietów połączeń lub gigas nawigacji i na koniec wprowadź informacje o płatności, o które prosi system. Za kilka minut będziesz mieć dostępne saldo na wprowadzonym właśnie numerze do doładowania.

Co można zrobić, jeśli doładowanie nie dotrze?

Jeśli po kilku godzinach nadal nie otrzymasz salda wysłanego przez żadną platformę płatniczą, to musisz skontaktować się z obsługą klienta tej samej platformy, której użyłeś do wysłania doładowania lub za pośrednictwem wsparcia zapewnianego przez stronę internetową odpowiadającą każdemu krajowi w Twoim regionie.