Ta sieć społecznościowa do mikroblogowania jest świetna narzędzie do interakcji w czasie rzeczywistym z ludźmi i być w stanie utrzymać interkom podczas publikowania aktualizacji. Jego zakres i skuteczność jest tak duża, że aby móc przeanalizować przebieg kampanii, konieczne jest wykorzystanie statystyk, które pozwalają na docenienie wielu przetwarzanych danych, ponieważ jest ich bardzo dużo, aby przeanalizować je pojedynczo. jeden.
Aby dowiedzieć się, ile osób korzysta z Twojego konta za pomocą statystyk, mamy różne narzędzia, takie jak Socialbro i Twtrland. Pomagają nam one przeanalizować wszystkie dane związane z kampanią, aby określić, czy zmierzamy we właściwym kierunku, aby osiągnąć założone cele. W tym artykule przyjrzymy się, co możemy znaleźć na drodze analizy i co jest niezbędne do zaobserwowania w Twojej kampanii na Twitterze.
Co możesz znaleźć w statystykach swojego konta na Twitterze?
Co powinieneś analizować zgodnie z celem, z którym masz Twoje konto na Twitterze, niezależnie od tego, co to jest; czy to są podstawowe aspekty odwiedzasz swój profil, liczbę wzmianek o Twoim koncie, osoby obserwujące i rozmowy oparte na prowadzonej przez Ciebie kampanii. Biorąc pod uwagę te czynniki, poznasz szczegółowo wpływ, jaki masz na kampanię w takiej formie, w jakiej została zaakceptowana, jeśli jest to zrozumiałe, a przekaz jest jasny. Ponieważ statystyki pokazują nam codzienną ewolucję wszystkich tych interakcji.
Odwiedziny Twojego profilu i wskaźnik interakcji
Kiedy prowadzona jest kampania, na przykład udostępnienie wideo na Twitterze, ma na celu opublikowanie tweeta i można to zobaczyć. W przypadku, gdy po tweetowaniu wideo widzimy, że jest kilka wizyt na naszym profilu, możemy powiedzieć, że wideo w tweecie spodobało się i jesteśmy na dobrej drodze. Z drugiej strony interakcje to otrzymane z nich retweety i cytaty, które umieszczają na dole oryginalnego tweeta, wszystko to pozwala nam docenić wpływ kampanii.
Wzmianki o Twoim koncie i Polecane tweety
Kiedy jesteśmy w kampanii i udaje nam się mieć dobry margines interakcji, widzimy, że pojawiają się wzmianki, które są definiowane, gdy w tweecie inny użytkownik wspomniał o naszym koncie. W analizach statystycznych jest to jedna z interakcji, do których chcemy zwiększyć liczbę, ponieważ mówi nam to, że osiągany jest głębszy zasięg w przypadku innych kont na Twitterze, nawet biorąc pod uwagę inne kampanie.
Przypadki wybitnych tweetów to te, którym udaje się nawiązać szerszą interakcję, są one najbardziej trafne i popularne. Jeśli przeanalizujemy wykres, możemy wiedzieć, co to jest, a tym samym być w stanie poprawnie sformułować następujące elementy, które zostaną zrobione, to znaczy, że są one odniesieniem do większego zakresu.
Wzrost obserwujących i kontynuacja rozmów
Analiza przyrostu obserwujących podczas kampanii lub poprzednich kampanii, przeanalizowana statystycznie, daje nam informację, że nasze konto idzie w dobrym kierunku. W tym przypadku wzrost liczby obserwujących to coś decydujące o powodzeniu konta. Po prostu dlatego, że tutaj będziemy wiedzieć na pierwszym planie, ile osób wchodzi w interakcję w czasie rzeczywistym z naszymi tweetami i czy im się podobają, gdy tylko zrobimy tweet.
Jak mierzyć statystyki swojego konta na Twitterze za pomocą narzędzia „Socialbro”?
W tym bardzo przydatnym narzędziu możemy znaleźć wiele bardzo dobrych funkcji, które pozwalają nam ulepszyć nasz target oraz nisze, które musisz znać, aby ulepszyć swoją kampanię. Oferuje również istotne informacje o użytkownikach, takie jak staż pracy, najnowsze tweety, twórz tweety między innymi.
W tym przypadku, aby z tego skorzystać, wystarczy zsynchronizować Socialbro ze swoim kontem, aw nim możemy zobaczyć statystyki z ogólnych danych takich jak strefy czasowe, języki. Ponadto możesz nawet statystyki w czasie rzeczywistym, takie jak śledzenie tweeta, że społeczność tweetuje i wiesz, o czym się mówi, w skrócie ta strona jest bardzo pomocna
Jak zobaczyć statystyki swoich obserwujących i najczęściej publikowanych tweetów za pomocą narzędzia „Twtrland”?
Z tą opcją mamy szybki dostęp do dashboardu; który natychmiast pokazuje nam wykres, na którym możemy śledzić i wizualizować tweety, które tworzysz, oraz śledzenie ulubionych. Ma to szeroki wybór w kategorii, w której możesz zobaczyć liczbę obserwujących, popularnych obserwujących, częstotliwość RT, udostępnione linki, zdjęcia, więc to narzędzie jest bardzo pomocne.
Wpis Jak mierzyć statystyki Twittera, aby analizować kampanię swojego konta? po raz pierwszy została opublikowana w Look How It Is Made.