
Jakie są zalety i wady posiadania konta na Instagramie?
Korzyść
- Instagram jest druga najczęściej używana sieć społecznościowa na świecie, który oddaje do Twojej dyspozycji wszechświat ludzi, którzy mogą cieszyć się Twoimi treściami.
- Jeśli jesteś właścicielem marki osobistej, możesz zaprojektować swoją markę na tej platformie poprzez swoje kampanie reklamowe, aby promować Twój produkt lub usługę wirtualnie wśród milionów użytkowników na całym świecie.
- Instagram to całkowicie darmowa sieć społecznościowaZ pewnością istnieje płatna sekcja reklamowa, która zwiększa widoczność Twoich treści, ale wszystkie funkcje przeglądania i publikowania treści są całkowicie bezpłatne dla wszystkich użytkowników, niezależnie od tego, czy inwestują w płatną reklamę, czy nie.
Niedogodności
- Liczba znaków, które możesz wpisać W „Podpisie” lub poście na Instagramie jest to 2000 znaków, więc jeśli chcesz dodać zbyt długie opisy do swoich postów, znajdziesz to ograniczenie.
- Konkurencja jest ogromnaPonieważ jest to tak duża sieć społecznościowa, należy sobie wyobrazić, że podobnie jak Ty, istnieją tysiące ludzi tworzących strategie rozwoju w ramach tej platformy, co stanowi wyzwanie dla marek osobistych, jednak nie posiadanie konta na Instagramie dla Ciebie branding osobisty byłby bardziej szkodliwy niż konkurowanie w tej przestrzeni.
- Jeśli chcesz, aby dwa konta były aktywne, a Twoi obserwatorzy nie odchodzą, to będziesz musiał produkować więcej treści, co oznacza dwa razy więcej czasu i wysiłku zainwestowanego w Instagram.
Jakie są korzyści z posiadania więcej niż jednego profilu na Instagramie?
- Możesz oddzielić swój osobisty profil od osobistej markiW przypadku, gdy jesteś osobą, która opracowała markę osobistą, jest to jedna z najważniejszych zalet, która sprawia, że wiele osób tworzy dodatkowe konto, aby dzielić się swoim życiem osobistym bez wpływu na treść i strategię, którą stosują, aby rozwijać swoją marka osobista.
- Możesz mieć konto dla każdego zainteresowania. Jeśli masz różne i bardzo różne zainteresowania, na przykład lubisz łowić ryby, a także pasjonujesz się samochodami wyścigowymi, możesz mieć dwa konta na Instagramie i poświęcić każdemu z nich osobne zainteresowania i tematy, aby treści, które udostępnianie nie jest tak zróżnicowane, a Twoi obserwatorzy mogą skupić się na treściach, które ich interesują.
- Za kampanie reklamowe możesz płacić z konta firmowego. Wracając do tematu marek osobistych, będziesz mieć dostęp do bardzo przydatnych narzędzi, takich jak metryki odbiorców i dostęp do kampanii reklamowych na Instagramie, czego nie możesz zrobić z konta osobistego.
- Możesz skonfigurować prywatność swoich kont według własnych upodobań. Możesz mieć konto prywatne, na którym udostępniasz tylko bardzo osobiste treści i wybierasz, kto z Twoich kontaktów może Cię obserwować. W profilu wtórnym możesz udostępniać treści, które Cię interesują i utrzymywać ten profil publicznie, aby każdy, kto chce, mógł Cię obserwować.
Procedura dodawania nowego konta na Instagramie
Jak mogę przełączyć się z jednego konta na drugie na Instagramie?
Jak się wylogować
- Wybierz profil gdzie chcesz się wylogować.
- Naciśnij menu w prawym górnym rogu, które ma ikona z trzema liniami.
- Uzyskaj dostęp do opcji „Ustawienie”.
- Przewiń w dół i wybierz opcję „Wyloguj się (nazwa Twojego konta)”.