Skip to content

Jak łatwo zainstalować i skonfigurować funkcję zakupów na Instagramie na Instagramie? (Przykład)

16 de luty de 2021

Funkcja zakupów na Instagramie sprawiła, że ​​więcej niż jeden użytkownik zastanawiał się, jak skonfigurować funkcję zakupów na Instagramie? I to jest niezwykle przydatna funkcja dla wszystkich tych sklepów internetowych którzy odważą się użyć wszystkich dostępnych im narzędzi.

Jeśli chcesz uczestniczyć w najnowszych trendach i rozumieć, na czym polega ta funkcja i jak z niej korzystać, to dobrze trafiłeś.

Co to są zakupy na Instagramie i jak to działa?

Jest to narzędzie zaprojektowane przez Instagram w celu zapewnienia firmom wydajniejszej przestrzeni w sieci społecznościowej. Jakby to było zwykłe zdjęcie przy sprzedaży wystarczy wybrać zdjęcie i dodać etykiety z ceną.

On ci oferuje maksymalnie 5 etykiet na zdjęcie i 20 etykiet na karuzelę, dzięki czemu możesz skuteczniej promować swoje artykuły.

W tej chwili funkcji zakupów na Instagramie nie można skonfigurować tak, aby dalej rozszerzała ten limit tagów. Ponieważ wiesz trochę o tym, co to jest, teraz dowiesz się, jak skonfigurować swój Instagram.

Jak możesz zainstalować i skonfigurować funkcję zakupów na Instagramie?

Aktualizacja, która od 2016 roku była postrzegana w Stanach Zjednoczonych jako rodzaj testu adaptacyjnego, dotarła już do świata. W ten sposób możesz zaktualizować profil firmy, aby zamienić go w wizytówkę z oferowanymi produktami. Aby zainstalować tę funkcję będziesz musiał spełnić określone parametry, na przykład:

Zainstaluj najnowszą wersję Instagrama na swoim telefonie komórkowym i załóż profil firmy na Instagramie. Miej tę samą stronę firmową na Facebooku, a także katalog dostępny w sklepie Facebook. Produkty muszą być zintegrowane z platformami takimi jak BigCommerce czy Shopify. Wreszcie, na swoim profilu lub kanale na Instagramie musisz mieć co najmniej 9 publikacji.

Ważne jest, aby to wyjaśnić Możesz sprzedawać tylko produkty fizyczne, nic związanego z usługami cyfrowymi ani jakimkolwiek produktem cyfrowym. Jeśli spełniasz wszystkie te parametry, możesz teraz przystąpić do instalacji i konfiguracji funkcji zakupów na Instagramie.

Oprawa

Jest musisz przekonwertować swoje konto osobiste na konto już komercyjne lub twórca; Gdy masz już to konto, możesz dodać informacje o firmie. Ważne jest również, aby połączyć swoje konto biznesowe na Instagramie ze stroną na Facebooku.

Przejdź do profilu swojej firmy i wybierz „Edytuj profil”w sekcji „Informacje publiczne o firmie” ty wybierz „Strona”.

Zdecyduj, którą stronę na Facebooku chcesz połączyć, a link zostanie natychmiast umieszczony. Jeśli nie masz strony lub sklepu na Facebooku, utwórz taką. Nie jest konieczne posiadanie sklepu na Facebooku, wystarczy zwykła strona.

Katalog

Teraz musisz wejść do katalogu i są na to dwa sposoby. Po pierwsze, menedżer katalogu jest metodą menedżera biznesowego Facebooka zrób katalog samodzielnie. Drugi, korzystając z usług partnera platformy handlowej, takiego jak BigCommerce lub Shopify, certyfikowanych partnerów eCommerce.

Rewizja

Twoje konto musi przejść proces przeglądu, zaraz po przesłaniu katalogu. W niektórych przypadkach może to zająć ten proces, ale na końcu powiadomi Cię.

mężczyzna laptop online

Przejdź do swojego profilu i naciśnij ikonę trzech poziomych pasków, będąc tamwybierz „Ustawienia”. Zarejestruj się, aby móc nacisnąć przycisk „Kup” i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w recenzji.

Aktywacja zakupów

Tylko po zatwierdzeniu konta musisz aktywować funkcję „Zakupy”, funkcja, która, jeśli nie ma jej w sekcji konfiguracji, nie została jeszcze zatwierdzona. Niewiele pozostało do zakończenia konfiguracji funkcji zakupów na Instagramie.

Przejdź do profilu swojej firmy i kliknij ikonę z trzema poziomymi paskami, a następnie wybierz „Oprawa”. Naciśnij „Biznes”> „Zakupy” i wybierz katalog produktów, które chcesz połączyć ze swoim kontem. I gotowy.

dołącz do naszego kanału telegram