Jeśli szukasz pracy, która pozwala na pozostanie w domu lub w innym przypadku, potrzebujesz jej ze względu na sytuację, w jakiej znajduje się planeta. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest skorzystanie z LinkedIn. W tym celu musisz wiedzieć, jak korzystać z jednego z najpotężniejszych narzędzi i w pełni zrozumieć, jak eksportować i zarządzać swoimi kontaktami LinkedIn.
Aby pokazać się, poznać swoje umiejętności i pracę, zaleca się stworzenie banera na LinkedIn, można to zrobić dzięki stronom takim jak Canva.
LinkedIn jest największą siecią społecznościową dla pracowników, w której zbiegają się wszystkie rodzaje ofert związanych z dowolnym zawodem lub branżą. Jego niesamowita sieć kontaktów jest w stanie otworzyć nieskończone możliwości, dlatego jest jednym z najczęściej wykorzystywanych.
Dzięki swojej przepustowości połączeń dotrzeć do prawie wszystkich części świata, konieczne jest, aby wiedzieć, jak eksportować i zarządzać swoimi kontaktami LinkedIn.
Aby móc wygodniej pracować w sieci społecznościowej LinkedIn, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest utworzenie konta w języku hiszpańskim, jeśli jest to Twój język ojczysty.
Co to jest zarządzanie kontaktami?
Ta sieć jest oparta głównie na platformach wiedzieć, jak przenieść swoje kontakty i dowiedz się, które z nich prowadzą Cię do znalezienia wartościowych ofert pracy, które odpowiadają Twoim preferencjom. Jakość połączeń jest ważniejsza niż liczba połączeń, dlatego ważne jest, aby nauczyć się eksportować kontakty LinkedIn i zarządzać nimi.
Mówiąc o zarządzaniu kontaktami, odwołujemy się do tworzenia i budowanie nowych relacji które pomagają użytkownikowi wejść do firmy. Ważne jest, aby mieć nawet znajomości w miejscu, do którego chcesz dotrzeć. To bardzo pomoże w dostępie do konkurencji.
Ale jeśli tego nie zrobisz, z dużą starannością eksportuj i zarządzaj swoimi kontaktami na LinkedIn. możesz tworzyć bezpośrednie połączenia aby pomóc Ci dotrzeć tam, gdzie chcesz. Działa to w następujący sposób, ci ludzie, których spotkasz, mogą pozycjonować cię wśród innych wyższych rang i tym samym iść do przodu.
Dowiedz się, jak eksportować kontakty LinkedIn i zarządzać nimi
Istnieją różne sposoby przenoszenia połączeń, aby jak najlepiej je zoptymalizować. W rzeczywistości dzięki tej sieci społecznościowej możesz usuwać kontakty, klasyfikować je i edytować. Wykonaj poniższe czynności, aby usprawnić zarządzanie na LinkedIn.
Zarządzanie kontaktami i połączeniami
- Często korzystaj z synchronizacjiOznacza to, że za pomocą książki adresowej e-mail możesz za każdym razem dodawać nowe adresy. Ta czynność jest zwykle wykonywana podczas zakładania konta, ale jest to coś, co można zaniedbać. Najwygodniej jest być świadomym i aktualizować informacje.
- Najlepszym sposobem na nawiązanie specjalistycznych powiązań ze swoimi specjalnościami jest robić zaawansowane wyszukiwania w sieci społecznościowej. LinkedIn posiada specjalistyczną wyszukiwarkę, która bardzo uprości to zadanie.
- LinkedIn pozwala również innym osobom poznać Cię i zainteresować się Tobą na podstawie Twojego profilu, dlatego staraj się budować swojePokazuje również, że chcesz pracować i współpracować z innymi. Możesz przesyłać ciekawe artykuły i rekomendacje lub brać udział w czatach i debatach, to pozycjonuje Cię w oczach innych.
Wyeksportuj swoje kontakty z LinkedIn
Mogą istnieć różne powody, dla których chcesz wyeksportować kontakty, na przykład tworzenie kopii zapasowych. Możesz to zrobić, aby mieć do nich dostęp bez połączenia z Internetem lub zaimportować je do innej aplikacji, takiej jak poczta.
- Zaloguj się na stronie LinkedIn i przejdź do ikony „Moja sieć” to jest w górnym pasku.
- Następnie w sekcji po lewej stronie zobaczysz swoje kontakty. Kliknij je, aw następnym panelu okna, w prawym górnym rogu, znajdziesz opcję „Zarządzać zaimportowane i zsynchronizowane kontakty ”.
- Klikając na nią, zobaczysz listę swoich kontaktów na środku strony. dać „Zaznacz wszystko” a po prawej stronie zobaczysz opcję „Eksportuj kontakty”.
- Ta czynność pozostawi Cię na nowej stronie, na której możesz wskazać, czy chcesz zostawić kontakt na zewnątrz. Jeśli nie, wskaż, że dane kontaktowe znajdują się na Twojej liście. W „Pobierz swoje dane”, wybierać „Wybór” i pole obok „Łączność”.
- Pojawi się przycisk. „Poproś o plik” naciśnij go, aby zakończyć i wyeksportować. Po zakończeniu pobierania otrzymasz wiadomość e-mail.
Jeśli z drugiej strony nie chcesz już należeć do tej sieci społecznościowej i chcesz usunąć swoje konto, możesz to zrobić bez problemu i szybko.
Nie ograniczaj się tylko do korzystania z LinkedIn w celu znalezienia pracy, ponieważ w internecie można znaleźć wiele stron, które pomogą Ci w znalezieniu pracy.