Instagram to platforma, która nie tylko odpowiada za oferowanie kont osobistych i rozrywkowych, ale także generuje wiele narzędzi dla firm, marek i przedsiębiorców, takich jak umożliwienie ludziom wymienienia Twojej firmy. Ponadto pozwoliło to sieci społecznościowej stać się jednym z faworytów do wzrostu interakcje z potencjalnymi klientami i prowadzić bardzo udane kampanie marketingowe.
Jedną z jego najbardziej wyróżniających się opcji komercyjnych jest Zakupy na Instagramie, funkcja, która jest zgodna z wirtualny cel wyświetlania, gdzie mogą być przechowywane produkty marki, z danymi takimi jak ich cena czy kolor dostępności. Odbywa się to w celu lepszego scharakteryzowania artykułów i zapewnienia użytkownikowi łatwego sposobu na poznanie tego, co musi wiedzieć o tym, co go interesuje.
Zwiniętych zasobników wiadomości można uniknąć, odpowiadając na temat dostępności lub ceny; pomieszanie produktów; linki w biografii, które mogą być trudne do zarządzania; i kłopotliwej komunikacji, która czasami może powstać między użytkownikami a firmami: Proponuje: praktyczny i szybki sposób na sprzedaż, oprócz zwiększenia ruchu marki poprzez zwiększenie widoczności.
Zapewnia, że użytkownicy mogą zidentyfikować produkty znalezione w niektórych Twoich postach; Wystarczy przesłać obraz, na którym widoczny jest jeden lub kilka artykułów, a dla każdego z nich wstawisz adres URL, który będzie prowadzić do Twojej strony internetowej. Ten post będzie oznaczony ikoną torby na zakupy w prawym górnym rogu postu w Feed; i zejdzie do lewego dolnego rogu po otwarciu obrazu.
Pozwala umieścić kilka linków na tym samym zdjęciu, identyfikując każdy z punktem w obszarze, w którym zaznaczyłeś; w tym samym czasie ikona worka zmienia się na frazę „zobacz produkty”: To informuje klienta, że w obrazie są załadowane elementy. Po naciśnięciu będą mogli zobaczyć inną stronę Instagrama o nazwie „Sklep”; tutaj jest bardziej szczegółowa próbka, pozostawiając widoczne inne zdjęcia, opis, cenę i opcję „Zobacz na stronie”.
Na końcu strony „Sklep” zostaną odzwierciedlone inne produkty, które zostały przesłane na wirtualny wyświetlacz Instagrama, dzięki czemu będzie można uzyskać dostęp do innych ofert marek, które zostały opublikowane w poprzednich postach. Ponadto jest naprawdę łatwy w użyciu, zrozumieniu i generuje wszystkie niezbędne kroki, dzięki czemu: zakup za pośrednictwem Twojego portalu internetowego… Zobaczysz, jak podnoszą się wyniki sprzedaży! dzięki reklamie za pośrednictwem reklam w tej sieci społecznościowej.
Funkcję można aktywować w ustawieniach profilu, klikając opcję „Zakupy” i potwierdzając swoją prośbę w „Kontynuuj”. Aby jednak ten przycisk był dla Ciebie możliwy, musisz spełnić pewne wymagania a następnie zatwierdzenie na Instagramie.
Wymagania do aktywacji Zakupów na Instagramie
- Oferowane produkty musi być fizyczny i istnieć na stronie internetowej. Ta opcja nie jest jeszcze dostępna w przypadku marketingu afiliacyjnego ani sprzedaży produktów cyfrowych.
- Musisz zaakceptować warunki korzystania z Instagrama, i poprawnie używaj swojego konta jako sprzedawca. Na szczęście sieć społecznościowa umożliwia zarządzanie dwoma lub więcej kontami, dzięki czemu możesz mieć konto osobiste i ten, który wybrałeś dla swojej firmy.
- Zsynchronizuj swoje konto z Facebookiem; ponieważ to tutaj zarządza się reklamą i monetyzacją profili.
- Powiąż listę produktów bezpośrednio przez Facebooka lub dowolną inną stronę internetową, na której utworzyłeś i przesłałeś swój katalog (musi być kompatybilny z tą ostatnią siecią społecznościową, ponieważ wszystkie kampanie są przez nią kierowane).
Gdy wszystko będzie w porządku i żaden szczegół Ci nie umknął, przejdziesz do konfiguracji, aby nacisnąć przycisk „Zarejestruj się, aby skorzystać z funkcji zakupów.” Reszta będzie procedurą, którą platforma wykona za pomocą swojego algorytmu, aby spełnić wszystkie kroki. W ten sposób Instagram Shopping będzie działał na rzecz sprzedaży Twojej marki i oczywiście Twoich produktów.