Instagram jest jedną z najczęściej używanych sieci społecznościowych i znajduje się obecnie w pierwszej trójce najpopularniejszych sieci społecznościowych. Coś wspólnego, co można znaleźć w tej sieci społecznościowej, polega na tym, że zamiast umieszczać linki bezpośrednio w publikacjach. Linki znajdują się w profilach użytkowników i jest ku temu ważny powód.
Wszyscy użytkownicy Instagrama udostępniają linki na swoich profilach, a nie w samym poście i zostaw wiadomość stwierdzającą szukając linku w swoim biosie, ma to przede wszystkim na celu przeniesienie odbiorców do innej witryny.
Sposób, w jaki Instagram umożliwia udostępnianie profili innych użytkowników, odbywa się za pomocą tagów. W przypadku skorzystania z tej metody platforma umożliwia użytkownikom udostępnianie profili bez konieczności korzystania z linków. Tak więc linki w biografii mają inne cele.
Przekieruj na inną stronę
Instagram to sieć społecznościowa używana przez dużą liczbę firm i influencerów. To normalne, że używają platformy do przekierowywania swoich obserwujących do swoich sklepów, kanałów YouTube, stron internetowych itp. Byłoby znacznie bardziej skuteczne, gdyby te linki znalazły się w postach; Jednakże, jest powód, dla którego nikt tego nie robi.
Instagram uniemożliwia umieszczanie linków w postach
Platforma Instagram nie zezwala na linki w twoich postach. Jeśli chcesz przekierować obserwujących konto do miejsca poza siecią społecznościową, jest to możliwe tylko poprzez biografię.
Dlatego w postach na koncie nie ma linków, a zamiast tego przekierowują one do biografii profilu. Z powodu tego ograniczenia musisz mieć jasną strategię dotyczącą udostępniania linków.
Co oznacza „link w mojej biografii” użyty w relacjach na Instagramie?
Kiedy użytkownik napisz w poście 'link w mojej biografii’, „link w bio” lub coś podobnego. Prosi Cię o odwiedzenie ich profilu i poszukanie linku w jego biografii, ponieważ ten użytkownik nie może dodać go do swojego posta.
Jak korzystać z linku w moim biografii na Instagramie?
W rzeczywistości jest to niezwykle proste, ponieważ Instagram nie nakłada żadnych ograniczeń na zapraszanie użytkowników do odwiedzania linków na profilu. Nie ma ryzyka kary za pozostawianie linków na profilu i zapraszanie użytkowników do ich wprowadzania. Musisz pamiętać, że treści, do których prowadzą linki, muszą przestrzegać zasad Instagrama.
ten najważniejszym linkiem dla firmy jest „strona internetowa”. Dlatego osoby posiadające strony internetowe muszą wiedzieć, jak uwzględnić je w biografii. Nie jest to jednak jedyny link, z którego możesz skorzystać. W końcu umieszczanie linków na profilu to w zasadzie sposób na uzyskanie ruchu, przydatny głównie w marketingu, jak w poniższych przypadkach.
Promuj produkt na stronie
Kiedy sklep zamierza wprowadzić na rynek nowy produkt, musi uzyskać duży ruch, aby znaleźć potencjalnych nabywców. Wystarczy zamieścić jeden post (lub więcej w zależności od strategii marketingowej dla produktu). Możesz zaproś wszystkich widzów do odwiedzenia profilu poszukać linku w biogramie i poczekać, aż ruch dotrze na stronę.
Przekieruj moich obserwujących do moich innych sieci społecznościowych
Dla influencerów lub firm, przekierować ruch do pozostałych sieci społecznościowych to jest coś istotnego. Niepisaną zasadą jest, że profile na Instagramie zawierają wszystkie linki do pozostałych platform influencerów lub marek. Jest to jeden z najczęściej używanych sposobów kontaktu obserwatora z osobami odpowiedzialnymi z wybranej przez siebie platformy.
W podsumowaniu, Użytkownicy Instagrama udostępniają linki w swoim biosiegłównie dlatego, że Instagram nie pozwala na udostępnianie linków w postach.
Zatem korzystanie z „linku w bio” jest jedyną alternatywą do udostępniania zewnętrznych linków na Instagramie. Inne platformy Meta, takie jak Facebook, tak zezwól na linki a ponieważ oba są połączone, możesz dodać linki z Instagrama do Facebooka.