Skip to content

Co to jest Lola Market i jak działa? – Kompletny przewodnik

10 de Maj de 2021

W ostatnich czasach handel elektroniczny rozwijał się wykładniczoW taki sposób, że rozprzestrzenił się i zglobalizował w prawie każdym kraju na świecie, dzięki temu, że oferuje klientowi końcowemu możliwość dokonywania transakcji zakupu bez konieczności wychodzenia z domu; gdzie oszczędzasz czas i pieniądze.

Dlatego w obecnych warunkach, w jakich się znajdujemy, liczba firm, które dostosowały się do tej modalności, była liczna i większa. Dlatego gdy wyszukujemy w internecie towary lub usługi, które chcemy nabyć, pojawiają się niekończące się oferty zgodnie z tym, czego obecnie szukamy.

Znajduje to również odzwierciedlenie w rzeczywistości, w której jest coraz więcej firm mają znaczną obecność w internecie i mediach społecznościowych W porównaniu z tymi, które istnieją w realny sposób lub które możemy fizycznie zwizualizować, wyraźnym przykładem jest Mercado libre i inne podobne biznesy.

W tym sensie widać, jak trend do świata cyfrowego ewoluował i uległ tak drastycznym zmianom ze względu na potencjał, jaki zawiera. poza tym towary i usługi są oferowanezmieniła się również forma płatności z tradycyjnego wykorzystania gotówki na korzystanie z kart debetowych lub kredytowych i rachunków bankowych lub innych wirtualnych środków płatniczych.

Czym jest Lola Market?

Jeśli chcesz zrobić zakupy w zaciszu własnego domu z supermarketów w Hiszpanii lub Europie, to właśnie tam znajduje się Lola Market, platforma cyfrowa który pozwala na zakup różnych przedmiotów z niektórych uznanych sieci na terenie kraju.

To jest firma, która rozpoczęła się w 2015 roku w Madrycie, Hiszpanii i stopniowo rozszerzał się poprzez główne hiszpańskie stolice prowincji, a później przez kilka krajów europejskich, w tym Rumunię i Węgry. Posiada na swojej stronie internetowej system zakupów oraz własną aplikację dostępną w Play Store i App Store.

W dodatku, jego usługi oferowane są łącznie dla kilku sieci supermarketów blisko regionu, takich jak: Carrefour, Lidl, Mercadona, Makro, Día, Tiendanimal, Usmarket, Torrijos Market, La Sirena, Al Campo, itp … wszystkie są powiązane z systemem dostaw, w ramach którego tworzona jest organizacja.

Korzyść

  1. Oszczędzaj czas i pieniądze
  2. Szybka i łatwa w użyciu strona i aplikacja
  3. Dokonaj zakupów za siebie
  4. Oferuje różnorodne przedmioty
  5. Umożliwia jednoczesne zakupy w kilku supermarketach
  6. Ma usługę dostawy
  7. Niedogodności

Niedogodności

  1. Opóźnienie w niektórych zamówieniach
  2. Nie masz dostępu do więcej niż centrum miasta
  3. Niektóre ceny są nieco wysokie
  4. Czasami nie otrzymasz zamówionego przedmiotu
  5. Drogie koszty wysyłki

Jak to działa?

Aby skorzystać z tej nowej platformy wystarczy wejść na jego oficjalną stronę internetową lub pobrać aplikację na kompatybilnym urządzeniu mobilnym. Będąc tam możesz zobaczyć obsługiwane kraje, stowarzyszone sieci supermarketów, metodę płatności itp.

Musisz zarejestrować swoje dane i możesz łatwo zacząć wybierać Najpierw supermarket, z którego chcesz dokonać zakupu, dodajesz produkty do koszyka, a na koniec decydujesz, kiedy i gdzie ma być dostawa tych produktów.

mobilny koszyk na zakupy

Gdzie to ma zastosowanie?

Lola Market na początku był dostępny tylko dla Madrytu i Barcelony, ponieważ marka była rozpoznawalna, rozprzestrzeniało się stopniowo przez główne miasta Hiszpanii i wreszcie poza jej granicami.

Pomiędzy miasta objęte w Hiszpanii Są to: Sewilla, A Coruña, Bilbao, Walencja, Saragossa, Pampeluna, Malaga, Murcia i Alicante; w Europie udało mu się skonsolidować dopiero w Rumunii (pierwszy zarejestrowany kraj), a następnie na Węgrzech.

Czy usługa oferowana przez Lola Market jest godna polecenia?

Obecnie dużą pomocą dla ludności jest to, że istnieją tego typu firmy, w których oferują one potencjalną i unikalną usługę, a także ułatwiają prowadzenie zakupy żywności i artykułów spożywczych bez wychodzenia z domu.

Z tego powodu zalecamy dokonywanie zakupów za pomocą tego użytecznego i łatwego w obsłudze narzędzia cyfrowego ze względu na jego potencjał, a także wygodę, satysfakcję, jaką dają swoim klientom i lojalność, którą generują.