Wielu użytkowników pyta, co to znaczy, gdy plik alert „połączenie zakończone 127”, co uniemożliwia dalsze komunikowanie się za pomocą połączeń telefonicznych lub wiadomości, ponieważ nie możesz również wysyłać ani odbierać wiadomości tekstowych.
Wielu użytkowników doświadczyło takich problemów, o których twierdzą podczas nawiązywania połączenia komunikacja zostaje przerwana pokazując tę wiadomość. Ten problem jest spowodowany kilkoma przyczynami, a jeden z nich dotyczy głównie firmy telefonicznej.
Jasne to dość denerwujące ponieważ może to być połączenie alarmowe lub konieczność natychmiastowej komunikacji i przeszkadza Ci ta sytuacja. Biorąc pod uwagę liczbę użytkowników, którzy wyrazili dyskomfort związany z tym problemem, wyjaśnimy im, jak zrobić w takich przypadkach, aby rozwiązać ten problem.
Co oznacza połączenie zakończone w 127?
Cóż, pierwszą rzeczą, którą musimy zobaczyć, jest to, że rozmowa kończy się na 127, poza tym, że jest nieznaną liczbą, jest to denerwujące które zwykle mają na celu oferowanie planów lub usług, o które nigdy nie prosiłeś, przerywają ci w trakcie komunikacji. Dzieje się tak również w przypadku nagłych zmian w firmie telefonicznej lub po prostu problemów z operatorem.
Rozwiązywanie problemów z połączeniem zakończonym w 127
Pierwszą rzeczą, którą musimy zrobić, jest sprawdzenie, czy alert jest wyświetlany na telefonie, po sprawdzeniu, czy przechodzimy do komunikować się z firmą, w tym przypadku Telcel, w obsłudze klienta. Muszą poświęcić się rozwiązaniu problemu.
Są przypadki, w których problem nadal występuje i nadal pojawia się ten sam błąd, a jeśli tak, musisz nalegać na firmę, aby problem nadal występował ponieważ muszą go rozwiązać, ponieważ są jego przyczyną i muszą zapewnić lepszą obsługę użytkownikowi.
Istnieje inny sposób rozwiązania problemu z telefonu komórkowego. Mogłoby to być otwarcie aplikacji konfiguracji lub ustawień (w zależności od typu lub modelu telefonu komórkowego), a następnie otwarcie trybu sieciowego i tam włączyć tylko opcję GSM. Jeśli to zadziała, musisz nadal naciskać na usługę roszczenia Telcel.
Inną metodą jest unikanie połączeń kończących się na 127
Powszechnie wiadomo, że czasami odbieramy telefony i nieprzyjemnym zaskoczeniem jest to, że telefon jest od firmy komunikacyjnej lub do jakiegoś rodzaju odbioru i często zdarza się w najbardziej nieodpowiednim momencie. Oczywiście są to nieznane telefony.
Musimy unikać tych połączeń, a tym samym być spokojnym, blokując połączenia, aby nie przychodziły i ten problem się powtórzy.
Pierwszą rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę, jest że blokowanie jest najlepszym wykonalnym rozwiązaniem, jeśli chcemy uniemożliwić nam odbieranie określonych połączeń. te połączenia, które są dla nas irytujące, niestety bardzo niewielu użytkowników jest w stanie sprawdzić, kto dzwoni, nawet bez znajomości numeru telefonu. Istnieją metody unikania lub blokowania połączeń za pośrednictwem smartfona.
Prosta blokada cyfr
Najpierw należy otworzyć aplikację telefonu, następnie nacisnąć opcję „więcej”, czyli punkty po jednej stronie (trzy punkty umieszczone pionowo jeden na drugim), następnie przejść do historii połączeń i wcisnąć dowolny numer chcesz zablokować, a następnie wybierz opcję, która mówi Zablokuj / oznacz jako spam. I rozwiązany, dzięki czemu możesz zablokować numer, który przeszkadza
Blokowanie połączeń przy użyciu aplikacji
Ta metoda jest również dość prosta, ale wymaga pobrania dla niej aplikacji. Jest to aplikacja do blokowania połączeń, dzięki której będzie można zapobiec wszelkim połączeniom telefonicznym docierającym do telefonu komórkowego, a ponieważ połączenie jest wykonywane bez numeru kierunkowego, wystarczy umieścić 127 lub -127-, w zależności od tego, jak kod pojawi się w błędzie, a tym samym komunikat o błędzie nie będzie już do Ciebie natychmiastowy.
Usuń mobilną baterię lub aktywuj tryb samolotowy
Innym sposobem rozwiązania problemu błędu przez połączenie zakończone w 127 byłoby wyjmij baterię z telefonu gdy jest włączone, jeśli na ekranie pojawia się błąd. Następnie włożyli baterię z powrotem i można z powodzeniem wykonywać połączenia. Zwykle dzieje się to regularnie na telefonie komórkowym Samsung.
Inną rzeczą jest przestawienie telefonu komórkowego w tryb samolotowy, co powoduje odłączenie anteny mobilnej, odczekanie kilku minut, a następnie wyłączenie trybu samolotowego i sprawdzenie, czy można normalnie dzwonić.