Z pewnością przy wielu okazjach zdarzyło ci się, że zabrakło ci sygnału, co jest normalne, jeśli na przykład wyprowadzasz się z miasta lub jesteś na wsi. Ponieważ nie ma dobrego zasięgu w tym obszarze, ponieważ anteny telefoniczne nie zasłaniają miejsca, dlatego sygnał jest zbyt słaby lub słaby.
Prawda jest taka, że istnieje wiele przyczyn, dla których telefon pozostaje w tym stanie, ale w ten sam sposób, jak już wyjaśniono przy pewnej okazji, istnieją również alternatywy rozwiązania tego nieprzewidzianego zdarzenia.
Teraz sytuacja zmienia się, gdy zaczynamy widzieć komunikat „Sieć niedostępna” lub urządzenie Brak sygnału (Brak serwisu) nawet gdy jesteśmy w domu, gdzie nie powinno być żadnego problemu.Chcesz dowiedzieć się, jak rozwiązać ten błąd? Następnie zobaczymy krok po kroku, jak w prosty sposób naprawić to w domu.
Ustawienia do naprawy sygnału mobilnego i wiadomości o połączeniu tylko w nagłych wypadkach
- Pierwszą rzeczą, którą możesz zrobić, to przejść do części Ustawienia lub Ustawienia.
- Następnie przechodzisz do opcji Więcej sieci.
- Będziesz naciskać tam, gdzie jest napisane Sieci komórkowe.
- I tutaj musisz przejść do operatora sieci.
Sieci wyszukiwania, powinieneś wyszukać naszego dostawcę usług, ta opcja może chwilę potrwać, gdy się pojawi, po prostu wybierz i to wszystko. Wybierz automatycznie, z tą opcją, którą próbujesz skonfiguruj wszystko automatycznie bez konieczności wybierania czegokolwiek, chociaż w wielu przypadkach nie działa to zbyt dobrze.
Pamiętaj, że innym problemem może być nieprawidłowe działanie karty SIM, być może została uszkodzona lub w jakiś sposób przeniesiona lub zdecydowanie nie jest rozpoznawana przez urządzenie. z wielu przyczyn, które będziesz musiał zidentyfikować. Najlepiej byłoby, gdybyś był w stanie go wyjąć, bardzo dokładnie wyczyścić gniazdo i ponownie włożyć w celu przetestowania.
W wielu przypadkach urządzenie jest pozostawione z anteną z innego obszaru, dlatego jest dobre natychmiast włącz tryb samolotowy na kilka minut, a następnie zdejmij go, aby zabrał antenę w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy i pozwalał komórce rozłączyć się ze wszystkimi połączeniami, pamiętaj, że ta funkcja służy nie tylko do podróżowania, ma wiele zalet, o których warto wiedzieć.
Również jako ostatnia opcja może być, że urządzenie jest zablokowane. Jeśli kupiłeś go z drugiej ręki, może tak być zgłaszają go jako skradziony lub zgubiony i dlatego został zablokowany przez firmę. W przypadku, gdy nie zapłaciłeś rachunku, mogą go również zablokować i oczywiście pozostaniesz bez sygnału.
Jeśli to możliwe, możesz zadzwonić do pomocy technicznej swojego operatora telefonii komórkowej, aby poinformować go, co się dzieje, a tym samym wykluczyć problemy związane z daną linią.
W wielu przypadkach do rozwiązania problemu można użyć ponownego uruchomienia telefonu komórkowego, ale pamiętaj, że robi to, usuń wszystkie ustawienia mobilne, zdjęcia, aplikacje itp. Opuszczenie tej samej fabryki, więc jeśli wybierzesz tę opcję, powinieneś zrobić kopię zapasową wszystkich swoich plików.
Alternatywa dla sieci komórkowej niedostępna problem
Jeśli próbowałeś wykonać powyższe ustawienia i nie byłeś w stanie naprawić sygnału, wypróbuj inne alternatywy. Sprawdź, czy telefon jest w trybie „Roaming” Jest to usługa, która jest ogólnie promowana przez lokalnych operatorów, gdy podróżujemy poza granice kraju, jeśli przypadkiem i nie zdając sobie z tego sprawy, aktywowaliśmy ją, byłby to problem dla urządzenia, ponieważ telefon komórkowy powodowałby zakłócenia.
Jak możemy to zweryfikować? Jeśli mamy Androida, przechodzimy do ustawień telefonu, potem do sekcji połączeń, sieci komórkowych i wreszcie roamingu danych.
Jeśli jest oznaczony, to już znaleźliśmy problem sieć komórkowa niedostępna; i jedyne, co musielibyśmy w takim przypadku zrobić, to odznaczyć, wyłączyć telefon i ponownie go włączyć.
Teraz jeśli podczas weryfikacji usługi Roaming od początku jest odznaczona, zobaczmy inną opcję. Możliwe problem z sygnałem radiowym, co uniemożliwia dotarcie do zasięgu i przedstawianie tego typu niedogodności. Aby rozwiązać ten problem, wybierz *#*#4636#*#* test ping i zakończ przyciskiem dezaktywuj.Wyłącz telefon i włącz go ponownie.