Skip to content

Reklamy na Facebooku – Reklama dla Twoich stron, koszty i korzyści: Przewodnik

19 de lipiec de 2021

Globalnie sieć społecznościowa Facebook jest jedną z najbardziej dodanych użytkowników. Dlatego ta sieć zaprojektowała platformę, w ramach której jej użytkownicy mogą: pokazać, co sprzedają i reklamują. W ten sposób, mając tak wielu użytkowników na platformie, jest duża szansa na osiągnięcie sprzedaży z reklamą lub promocją tego, co jest potrzebne wielu osobom.

W niektórych przypadkach, jeśli użytkownicy nie mają zaktualizowanej wersji Facebooka, mogą nie mieć platformy reklamowej, dlatego lepiej, aby starali się zaktualizować najnowszą wersję Facebooka.

W tym przypadku nie tylko Facebook ma najnowszą wersję, Messenger pokazał również różne aktualizacje, można nawet użyć trybu przezroczystego. Wszystko to sprawia, że ​​osoby mieszkające w sieci społecznościowej mają możliwość: umieść reklamę na Facebooku. Oto jak to zrobić.

Reklamy reklamowe na Facebooku

Aby mieć do niego dostęp, najważniejsze jest posiadanie konta na Facebooku, w tym przypadku, jeśli nie masz, pierwszym krokiem jest utworzenie konta. Posiadając konto jest to możliwe zobacz ogłoszenia które tam wychodzą. Są one promowane przez platformę społecznościową. W ostatnich latach wszystko to służyło jako część narzędzi marketingowych do sprzedaży cyfrowej.

Wszystko to w jakiś sposób ułatwiło wirtualną gospodarkę, która dziś znajduje się w czołówce. Każdy użytkownik Facebooka może tworzyć z tych reklam różne kampanie, które służą jako reklama tego, co sprzedają. Są tworzone z filmów lub obrazów. Niektórzy używają w kampaniach reklam tekstowych.

Jak widać, każdemu udaje się reklamować w taki sposób, w jaki czuje się najbardziej komfortowo i jak jest mu łatwiej. Niektórzy lubią robić sprzedaż z grup lub z kontaktami już dodanymi na Facebooku, ze ściany. W tym celu konieczne jest dodanie kogo znasz, sposobem dodawania kontaktów na Facebooku może być z ich numeru telefonu komórkowego, znalezienie kontaktu przez sam ich numer.

Reklama na Facebooku

Najważniejszym punktem Reklama na Facebooku jest to, że może stać się wirusowy w bardzo krótkim momencie. Z ogromnego zasięgu i ogromnej masy ludzi w tej sieci widać, że dociera ona do dużej liczby osób. Oprócz obserwujących, docierasz do ich znajomych i dzięki temu nadal się rozwijasz.

reklamy na Facebooku mogą być szczegółowe i podzielone na segmenty na profesjonalnym poziomie. Wszystko po to, aby znaleźć idealnego klienta dla tej realizowanej reklamy. Reklama ma również tę zaletę, że może być uruchamiana i docierać do wielu osób na dość tanim poziomie.

Uzyskane wyniki są w krótkim czasie zauważane przez masę ludzi. Możesz wchodzić w interakcje z klientami w wystarczająco zabawny sposób. Możesz umieszczać interaktywne gry, a także ankiety, aby przyciągnąć klientów do umieszczanej reklamy.

Kroki tworzenia reklamy

Przede wszystkim musisz dostęp do platformy sieciowej Facebook Facebook Dla firm. W tej sekcji musisz kliknąć przycisk reklamy. W reklamach wystarczy wprowadzić profil osobisty ze zwykłymi danymi. W tym momencie konieczne będzie wprowadzenie informacji rozliczeniowych i innych, o które poprosi Facebook.

3d logo na facebooku

Sieć poprosi sprzedawcę, aby zażądał dokładnie w kilku wyskakujących linijkach na ekranie, jakie treści zamierzasz reklamować. Jeśli najdokładniejsza forma reklamy zostanie starannie wybrana, będzie więcej okazji do wirusowego i daleko idącego.

W ten sposób można skutecznie stworzyć reklamę na Facebooku, która dotrze do wielu osób. Jeśli chodzi o płatność wymaganą do umieszczenia reklamy, będzie się ona różnić w zależności od celów sprzedawcy. Produkty prezentowane w katalogu sprzedaży różnią się również ceną reklamy.

Niektóre z tych reklam mogą być dziesięć dolarów, kolejne dwadzieścia pięć dolarów, a nawet konwersje w kampaniach reklamowych, które można osiągnąć za niewielką cenę dziesięciu dolarów. Wszystko to będzie zależało od zasięgu i produktów umieszczonych przez sprzedawcę na platformie społecznościowej Facebook.

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

W każdym razie powyższe informacje, choć prawdziwe, są nieco krótkie, ponieważ istnieje kilka metod płatności za reklamy na Facebooku. Na przykład on średnia cena za 1000 wyświetleń jest to około 7,19 USD. Jeśli nie wiesz, wyświetlenia odnoszą się do liczby wyświetleń reklam w profilach innych użytkowników.

Kiedy mówimy o dziesięciu, dwudziestu pięciu lub podobnych liczbach, mamy na myśli całkowity koszt przeciętnej kampanii reklamowej. Oceniając powyższe ceny, 25$ powinno wystarczyć na około 3400 wyświetleń, co jest przyzwoitym zasięgiem, jeśli chcesz, aby Twój produkt / post był widoczny.

Jak mogę zapłacić za reklamę?

Jedną z cech charakteryzujących platformę Facebook jest to, że obsługuje wiele metod płatności. Można płacić w klasyczny sposób, czyli kartami kredytowymi, w rzeczywistości niektóre podmioty zezwalają na płatność debetową. W niektórych krajach istnieją nawet biura, w których można dokonywać płatności lokalnie, a na koniec być może mamy wygodniejsza metoda, PayPal.

reklamy na Facebooku

Jakie cele marketingowe mogę osiągnąć dzięki reklamom na Facebooku?

Reklama to nie tylko poszerzanie zasięgu. W rzeczywistości zaleca się ustalenie celów marketingowych na: łatwiej osiągnąć sukces. Biorąc to pod uwagę, wskażemy najczęstsze propozycje lub cele z Facebook Ads.

Uznanie

Kampanie uznania są podstawą reklamy na Facebook Ads. Oznacza to, że są to te, które są szeroko wyświetlane wielu użytkownikom. Szczegółem tego celu jest to, że nie koncentruje się na przyciąganiu osób zainteresowanych Twoim produktem. Zamiast tego jest to najbardziej podstawowa reklama, po prostu mająca na celu poszerzenie zasięgu.

Wynagrodzenie

Dzięki Facebook Ads możesz tworzyć znaczące kampanie. Celem tej kampanii jest to, że ludzie zacznij patrzeć na siebie jak na ważną perspektywę. Tego typu kampania jest szczególnie przydatna, aby przyciągnąć uwagę osób, które już Cię znają lub szukają niszy lub podobnej do tej, którą oferujesz.

Konwersje

Celem kampanii konwersji jest: uzyskaj wartościowe interakcje dla swojej witryny. Z kolei możesz wybrać miejsce, w którym te konwersje będą dokonywane, czyli aplikację, taką jak WhatsApp, Messenger czy sam Facebook. Pozwala to na dobrą kontrolę podczas reklamy.

Jak zawiesić kampanię reklamową Facebook Ads

Pierwszą rzeczą jest podanie konta, na którym masz swoje reklamy na Facebooku. Następnie przejdź do sekcji „Zarządzanie reklamami na Facebooku”. Kliknij reklamę, którą chcesz usunąć. Wyświetli się ikona kosza, musisz tam nacisnąć. Po naciśnięciu kosza, potwierdź swoje działanie i skutecznie usuniesz reklamę.