
Posiadanie wirtualnej firmy na Etsy to bardzo funkcjonalna opcja pracy z domu. W ten sposób możesz oferuj swoje ręcznie robione przedmioty wszystkim swoim klientom! za pośrednictwem Twojego urządzenia. Jeśli jednak Twój sklep będzie miał jakieś problemy, w łatwy i prosty sposób pokażemy Ci jak to naprawić.
Dlaczego Etsy nie działa na moim urządzeniu?
Wirtualna firma Etsy umożliwia dokonywanie zakupów i sprzedaży z telefonu komórkowego, w sposób podobny do tego, który oferuje Mercado Libre. Z tego powodu musisz upewnij się, że Twój sprzęt jest kompatybilny z aplikacją.
Ponadto bardzo ważne jest wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji i wyczyszczenie urządzenia ze szkodliwych programów. Ponieważ wszystkie te okoliczności wpływają na to, że aplikacja Etsy nie spełnia swojej funkcji.
Co mam zrobić, jeśli moje zamówienie Etsy nie dotarło?
Kiedy widzimy, że nasz wirtualny sklep nie działa poprawnie, nie odnosimy się do aplikacji tylko z cyfrowego punktu widzenia. Ponieważ również możliwe, że znajdziemy awarie praktyczny.
Cóż, wiemy, że za ekranem kryją się ludzie, którzy wykonują całą pracę, aby firma działała. W tym sensie może się zdarzyć, że doznasz opóźnień w realizacji zamówień, które będziesz w stanie rozwiązać w następujący sposób:
- Poprzez roszczenie na stronie Etsy.
- Zwiedzanie paczkomatu do sprawdź trasę Twojego pakietu.
- Rozmowa ze sprzedawcą.
- Nawiąż połączenie z linia wsparcia technicznego firmy.
Jak złożyć reklamację na platformie?
Bez wątpienia, jeśli Twój zakup nie dotarł lub otrzymałeś coś innego niż zamówiłeś, musisz złożyć reklamację na Etsy. W tym celu platforma w swojej zaktualizowanej aplikacji Etsy oferuje sekcję, w której masz możliwość zgłoszenia problemu.
Ważne jest jednak, aby przed otwarciem sprawy skontaktować się ze sprzedawcą. czekać 48 godzin tak, aby wygenerował odpowiedź na Twoje żądanie. Jeśli więc nie widzisz rozwiązania, zgłoś roszczenie w następujący sposób:
- Przejdź do swojego profilu Etsy i wybierz obszar Zakupy i recenzje.
- Następnie poszukaj sekcja zidentyfikowana jako pomoc z zamówieniem.
- Następnie musisz wybrać dokonany zakup, dla którego wygenerujesz roszczenie.
- Kliknij przycisk z napisem Potrzebujesz pomocy? I wybierz opcję, która wskazuje „Tak, chcę otworzyć sprawę”.
- Na koniec wypełnij formularz i określ szczegóły problemu, który chcesz zgłosić, i prześlij swoją prośbę.
O której godzinie powinienem udać się na pocztę?
Etsy oferuje dość szczegółowe zasady dotyczące wysyłki, ale to sprzedawca jest odpowiedzialny za wysłanie paczki. W ten sposób wybierasz wybraną firmę, chyba że kupujesz etykietę wysyłkową z platformy. Będziesz musiał śledzić przesyłkę przez pocztę.
Łańcuch jest dość prosty, ponieważ Etsy ustala regulamin, wówczas sprzedawca i kupujący uzgadniają sposób wysyłki. Następnie właściciel firmy wybiera firmę kurierską. Bycie odpowiedzialnym za pamiętaj, że paczka dotrze! do jego właściciela.
Zgodnie z przepisami Etsy produkt musi dotrzeć do miejsca przeznaczenia w ciągu najbliższych trzydziestu dni. Jednak odpowie na to, co stwierdza pokwitowanie na poczcie, w zależności od miejsce odbioru. Dlatego kupujący i sprzedający muszą zawsze zwracać uwagę na firmę kurierską, monitorując dostawę.
Jak mogę skontaktować się ze sprzedawcą?
Decydując się na stworzenie wirtualnego sklepu na tej platformie, musimy podaj nasze dane kontakt. W ten sposób w momencie dokonywania zakupu ważne jest, aby być w zgodzie ze sprzedawcą. Aby to osiągnąć, musisz wejść do obszaru wiadomości bezpośrednich.
Z tego powodu, jeśli masz jakiekolwiek problemy z dostawą zamówienia, ważne jest, aby skontaktuj się ze sprzedawcą za pośrednictwem czatu. To pierwsza droga, którą powinieneś obrać, aby rozwiązać problem. Następnie, po 48 godzinach bez odpowiedzi lub rozwiązania, przystępujesz do otwierania sprawy na platformie.
Co zrobić, aby uzyskać dostęp do linii wsparcia technicznego?
Aby zapewnić lepsze traktowanie swoich użytkowników, Etsy stworzyło obsługę klienta. W ten sposób możesz skontaktuj się z nimi, jeśli masz jakiś problem z Twoim kontem, awaria w działaniu Twojego sklepu lub sprzeczka z Twoim zakupem.
Aby to zrobić, będziesz musiał uzyskać dostęp tylko do obszaru, który mówi Skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej. W ten sposób możesz bezpośrednio podnieść swoje wymagania. Za pośrednictwem poczty e-mail lub numeru telefonu z aplikacji.
Jak działają podatki celne w przypadku zakupów na Etsy?
Nie mamy wątpliwości, Etsy pozwala nam zabrać nasze rękodzieło przez granice, z tego powodu musimy przestrzegać podatków celnych. W ten sposób może stać się globalną firmą, taką jak Walmart. W takich przypadkach możemy zaobserwować różne sytuacje celne:
- Istnieje możliwość, że podatek celny należy uiścić w momencie przybycia paczki do kraju przeznaczenia. W tym przypadku kupujący zapłaci wskazaną kwotę kiedy otrzymasz produkt.
- Może się również zdarzyć, że prowizję tę należy uiścić przed realizacją wysyłki. Wynika to z faktu, że są kraje, które wymagają Etsy pokryć podatek importowy od początku.
- W ten sam sposób odnajdziemy przypadki terytoriów, w których konieczne jest tylko wykonanie zapłata podatku VAT i innych podatków fiskalnych przed właściwymi organami w celu odbioru dokonanego zakupu.
Z tego powodu Etsy zapewnia narzędzia do: Twoja firma działa płynnie. Czy to z punktu widzenia awarii technicznych, czy też problemów związanych z przenoszeniem rzemiosła.