Jeśli nadal nie wiesz Google Search Console, tutaj pomożemy Ci go zrozumieć i wykorzystać. Jest to narzędzie opracowane przez firmę Google, które jest przeznaczone do żądania określonego sposobu dla programistów i projektanci stron internetowych.
Dzięki temu narzędziu możliwe jest przeprowadzanie różnych analiz Twojej witryny pod kątem pozycjonowania SEO, różnych błędów lub problemów, które mogą występować, analizy różnych słów kluczowych oraz tego, który wpis lub sekcja jest najlepiej pozycjonowana.
Oprócz wykonania tej analizy, za pomocą tego narzędzia można również wykonać różne czynności optymalizacyjne, dzięki którym można poprawić swoje pozycjonowanie w sieci.
Jednak ważne jest, aby wiedzieć, że aby wykonać wszystkie te opcje i kroki, istnieją różne instrukcje, które należy wykonać w Google Search Console po utworzeniu nowych witryn internetowych.
Jakie są wymagania dotyczące korzystania z Search Console?
Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić przed dodaniem swojej witryny do Search Console, jest spełnienie następujących wymagań:
- Aby rozpocząć, Twoja witryna musi zostać opublikowana za około serwery i musi być publicznie dostępna w internecie. Jeśli znajduje się w komputerze lub, jeśli to się nie uda, nadal znajduje się w fazie testowania, nie można tego zweryfikować.
- Jeśli jednak Twoja strona została właśnie opublikowana, jest całkiem możliwe, że to samo system wstrzymać połączenie przez 48 lub 72 godziny.
W ten sam sposób każdy użytkownik może uzyskać dostęp do Twojej witryny bez konieczności używania jakiegokolwiek rodzaju haseł. Dzieje się tak, ponieważ wszystkie te strony, które muszą się zalogować, aby uzyskać dostęp do swoich treści, nie mają możliwości istnienia indeksowane przez Google
Jak wygląda proces dodawania witryny do Search Console?
Jeśli chcesz rozpocząć proces dodawania usługi w Search Console, wykonaj następujące kroki:
Zacznij od kliknięcia rozwijanego menu, które znajdziesz po prawej stronie w selektorze właściwości, znajdującym się w górnym rogu po lewej stronie. Możesz to znaleźć w ten sposób na dowolnej stronie Konsoli Google:
- Tutaj musisz nacisnąć przycisk «+ Dodaj nieruchomość«
- W panelu opcji, który tam znajdziesz, wystarczy, że wybierzesz, jaki rodzaj nieruchomości chcesz dodać.
- Następnie musisz zweryfikować, czy jesteś właścicielem tej strony.
- Ważne jest, aby wiedzieć, że za każdym razem, gdy weryfikujesz nieruchomość, na Twój adres e-mail pojawi się wiadomość e-mail zawierająca szereg instrukcji, dzięki którym możesz zacząć poprawiać swoją obecność w stosunku do wyszukiwania w sieci.
Jakie są rodzaje usług w Search Console?
Jeśli chcesz zweryfikować usługę za pomocą swojego konta Google Search Consolei podobnie, jak szukasz, aby udowodnić, że jesteś właścicielem, możesz to zrobić za pomocą następujących opcji:
- Domena (która musi być kompletna)
- Przedrostek Url, to ta określona przez początek ścieżki Twojej strony.
- Po zweryfikowaniu całej domeny będziesz mieć możliwość wspólnego zarządzania wszystkimi subdomenami, które posiadasz w swojej witrynie, w taki sam sposób jak wszystkie te protokoły HTTP Y HTTPS
Jednak gdy sprawdzane są różne prefiksy adresów URL, rozszerzenie dane że zobaczą, zostaną policzone osobno i możesz je przeglądać w następujący sposób:
- https://example.com/
- http://example.com/
- http://m.example.com/
Jak zweryfikować domenę w Search Console?
Aby móc zrealizować powiedziane czek Ważne jest, aby wziąć pod uwagę następujące kroki:
- Wszystkie adresy URL subdomen muszą mieć odpowiednie protokoły, w tym http i http razem
- Weryfikacja DNS