Skip to content

Jak pozycjonować wpisy Bloggera w Google, aby znaleźć się na pierwszych miejscach?

4 de grudzień de 2021

Ogólnie rzecz biorąc, pozycjonowanie wpisu jest powiązane z jak ma to związek z wyszukiwaniem osób?; Z tego powodu Twój blog może zawierać popularne wpisy i inne, które ledwo gromadzą odwiedziny. Aby pozycjonować wszystkie wpisy na swoim blogu, możesz skorzystać z szeregu porad i narzędzi przeznaczonych do tego celu.

Jakie czynniki bierze pod uwagę Google przy pozycjonowaniu posta w Bloggerze?

Wyszukiwarka Google pozycjonuje każdy wynik nawigacji w oparciu o różne aspekty SEO danego bloga i odnosi go do konkretnego wyszukiwania każdego użytkownika. Niektóre z najważniejszych aspektów sprawdzania postów na blogu to słowa kluczowe tytuł, adres linku wpisu i promocji na innych platformach.

Dodatkowo, kolejnym aspektem, który może wydawać się drobny, ale jest również brany pod uwagę w pozycjonowaniu przez Google, jest: treść postu. Jeśli umieścisz obrazy w swoim poście na blogu, oznacz je lub nazwij, odnosząc je do słowa kluczowego, które definiuje opublikowany post. Zwiększy to związek między wyszukiwarką Google użytkownika a opublikowanym przez Ciebie postem w Bloggerze.

W ten sam sposób autentyczność treści, która zawiera wpis, jest niezbędna do pozycjonowania tego samego. Podobnie jak opis wpisu na blogu jest narzędziem, które Google ocenia do pozycjonowania bloga w wyszukiwarce. Wreszcie kolejnym czynnikiem, który określa pozycję Twojego wpisu, jest wiarygodność domeny, w której się znajduje; aby będziesz musiał przyciągnąć publiczność do swojej witryny.

Jak możesz poprawić ranking swojego posta z Bloggera w Google?

Aby otrzymać każdy post na blogu pozycjonować się w pierwszych wynikach wyszukiwania Google, musisz uwzględnić każdy czynnik oceniany przez wyszukiwarkę. Chociaż istnieje wiele aspektów, niektóre z nich są bardziej istotne niż inne i dlatego należy na nie zwrócić większą uwagę; bez zaniedbywania reszty.

Wybierz swoje słowa kluczowe

Jest to czynnik, który w pierwszej kolejności determinuje pozycjonowanie Twojego posta w Bloggerze, ponieważ jest to bezpośredni związek między wyszukiwaniem określonego użytkownika a treścią, którą chce znaleźć. Dzięki temu publikowane przez Ciebie posty będą żądane treści, potencjalnie zwiększając liczbę wyświetleń strony.

W tym celu opracowano różne narzędzia, które umożliwiają wyszukiwanie słów kluczowych, które: uzupełniają najczęstsze wyszukiwania w Google. Niektóre z tych narzędzi do oceny potencjalnych słów kluczowych to Planer słów kluczowych, Trendy Google i Narzędzie do usuwania słów kluczowych.

Należy jednak pamiętać, że łatwiej jest generować odwiedziny tworząc treści z uwzględnieniem średnich słów kluczowych niż tych, które są liderami trendów. Ponadto musisz odpowiednio połączyć słowo kluczowe z tytułem, napisami i obrazami swojego posta na blogu.

narzędzia do SEO

Sprawdź dokładnie swoje adresy URL

Adres URL wpisu Bloggera jest kolejnym kluczowym czynnikiem w pozycjonowaniu go w Google, dlatego konieczne jest, aby nie pozostawiać go przypadkowi. Staraj się tworzyć krótkie adresy, na co możesz usuń łączniki między frazami i użyj bez wątpienia słowa kluczowego lub słowa kluczowego wpisu.

Upewnij się też, że w adresie URL Bloggera nie są wyświetlane żadne cyfry lub że zawarte w nim cyfry są wyłącznie cyframi słowa kluczowego, jeśli takie istnieje.

Udostępnij w swoich sieciach społecznościowych

To bardzo skuteczny sposób na przyciągnięcie nowych odbiorców do treści, które publikujesz na swoim blogu i zwiększenie liczby odwiedzin. Możesz korzystać z osobistych sieci społecznościowych, ale nie wahaj się tworzyć nowych kont dla swojego bloga na platformach Instagram, Facebook i Twitter. W ten sposób dodasz obserwatorów w każdej z preferowanych domen i skierujesz ich do swoich postów w Bloggerze.

Możesz użyć każdego konta, aby opublikuj kęs każdego ze swoich postów Blogger i zostaw link w opisie. Zwiększając liczbę odwiedzin w domenie Twojej witryny, zwiększysz szansę, że Twoja treść będzie pozycjonować się w wynikach wyszukiwania.

statystyki wyszukiwania

Co zrobić, jeśli Twój post z Bloggera nadal nie ma pozycji w Google?

Jeśli omówiłeś już każdy z wyżej wymienionych czynników, które Google wykorzystuje do pozycjonowania treści online, powinieneś wiedzieć, że proces może zająć trochę czasu, zanim pojawią się wyniki. Istnieją jednak inne narzędzia, które możesz zastosować, aby przyspieszyć ranking swoich treści w Bloggerze.

  • Użyj treści wizualnych: tekst, który zawiera post w Bloggerze, możesz uzupełnić treściami wizualnymi. Dzięki temu czytanie każdego wpisu będzie wygodniejsze dla odwiedzających i bardziej atrakcyjne wizualnie dla każdego. Pamiętaj, aby powiązać wizualną treść każdego obrazu ze słowami kluczowymi, w imieniu każdego z nich.
  • Dostosuj opis wpisu: Staraj się być precyzyjny i natychmiast zapraszaj do działania, ponieważ poprzedni opis w wynikach wyszukiwania Google może zwiększyć liczbę odwiedzin i pozycję każdego wpisu.
  • Połącz swoje posty: po utworzeniu treści, która jest w pewien sposób powiązana z opublikowanym przez Ciebie starym postem, możesz połączyć adres URL starego z nowym. W ten sposób dodasz nowe wizyty do swoich poprzednich postów w Bloggerze i zwiększysz ruch w swojej witrynie.
  • Zastosuj sugestie: Oprzyj się na komentarzach otrzymywanych przez Twoje posty, aby ulepszyć treść, którą planujesz opublikować. Ponadto niektórzy ludzie mogą nawet podsuwać Ci pomysły na nowe treści.
  • Twórz posty z dobrą treścią: Google ocenia, że ​​treść promująca wpis nie jest dokumentem, w którym powtarzają się tylko słowa kluczowe. Dlatego podaj odbiorcom to, czego spodziewają się znaleźć w treści wpisu, podając tytuł wpisu.