
Nie ma nic złego w białym tle, ale Microsoft Word pozwala zmienić kolor tła dokumentu. Możesz nawet użyć obrazu, ale nie daj się ponieść emocjom. Większość dokumentów jest dość nudna, ten sam czarny tekst na białym tle. Dlatego nauczymy Cię, jak umieścić obraz lub tekst jako znak wodny w programie Word.
Jednak gdy dokument wymaga więcej, Word oferuje wiele możliwości wizualnych. Na przykład możliwe, że chcesz zmienić kolor tła lub nawet użyć obrazu jako tła dokumentu. Oba są łatwe do osiągnięcia, technicznie rzecz biorąc, iw tym artykule pokażę, jak to zrobić.
Pamiętaj, że dodanie koloru lub obrazu tła do dokumentu jest znacznie łatwiejsze niż zaprojektować efektowny wizualnie dokument. Podzielę się tylko procesem mechanicznym; Sposób wdrożenia funkcji zależy od Ciebie.
Jak dodać kolor jako znak wodny w programie Word?
Dodanie odrobiny koloru to prawdopodobnie najłatwiejszy sposób na ożywienie nudnego dokumentu. możesz zdecydować dodaj spokojny kolor do listu promocyjnego lub CV. Aby dodać kolor do tła dokumentu, będziesz pracować na karcie Projekt w następujący sposób.
- Kliknij opcję Kolor strony w grupie Tło strony.
- Wybierz kolor z galerii (palety).
- Możesz kliknąć Więcej kolorów, aby dostosować kolor galerii.
- Wybierz opcję Bez koloru, aby usunąć kolorowe tło.
Chociaż proste, możesz stworzyć okropne tła. Wprowadzając kolor do dokumentu, należy wziąć pod uwagę wiele kwestii. W Jeśli chodzi o kolor, jest kilka atrybutów, odcień, nasycenieitp.
Ich głównym czynnikiem powinna być czytelność. Będziemy więc musieli wybrać dobrą czcionkę, która kontrastuje. Im wyższy kontrast, tym bardziej czytelny będzie tekst. Jest również dodawany do warstw rozdzielających.
Przy wyższym kontraście, większa głębia, co poprawia czytelność. Nie sugeruję jednak, abyście stosowali się do swoich dokumentów z pudełkiem kredek. Ta ilustracja jest tylko ilustracją, a nie rekomendacją dla tych konkretnych kolorów.
Ograniczenie wyboru przyniesie najlepsze rezultaty. Ogranicz swoją paletę kolorów do dwóch lub trzech kolorów. Użyj różnych odcieni (barwa) i nasycenia (barwa), aby dodać zróżnicowanie. I pamiętaj, nawet w formie cyfrowej, nie ma nic złego w białym tle.
Jak dodać obrazek?
Proces dodawania obrazu do tła dokumentu jest podobny do wstawiania obrazu do Autokształtu: używasz opcji Efekty wypełnienia. Ten funkcja może dawać bardziej makabryczne wynikiwięc tylko dlatego, że możesz dodać obraz, nie oznacza, że powinieneś.
Użyjesz tej samej opcji Kolor strony na karcie Układ strony (w grupie Tło strony), aby dodać obraz w następujący sposób.
- Kliknij opcję Kolor strony i wybierz Efekty wypełnienia.
- Kliknij kartę Obraz.
- Kliknij Wybierz obraz.
- Znajdź obraz, który chcesz wstawić i kliknij Wstaw.
- Kliknij OK.

Jakiego koloru czcionki byś użył? Ile tekstu możesz dodać? Zrównoważenie wszystkich wymagań wymaga umiejętnościale większość z nas może nauczyć się tych umiejętności dzięki odpowiedniemu szkoleniu.
Jeśli zmienisz zdanie, jest łatwy do usunięcia, jeśli nie jest intuicyjny: nie wybieraj żadnego koloru z menu rozwijanego Kolor strony. Jak wspomniałem, dodanie koloru lub obrazu do tła dokumentu jest łatwe. Stworzenie efektywnego wizualnie dokumentu wymaga specjalistycznej wiedzy.
Jaki jest cel umieszczania znaku wodnego w programie Word?
Znaki wodne są używane głównie w przypadku praw autorskich. Ten to sposób, w jaki autorzy mogą chronić swoje dzieła i zapobiegać kradzieży lub nadużywanie jej treści.
Jest to szczególnie dobre dla osób, które wykorzystują cudzą pracę bez poszanowania autora. W ten sposób, jeśli ktoś użyje treści bez podania żadnego kredytu. To jak osobisty podpis na dokumencie i będzie odpowiedzialny za ustalenie, kto jest właścicielem. Gwarantuje to, że marka ma uznanie za treść.

