W tym artykule pokażemy jak zmienić lub zmodyfikować zdjęcie na Facebooku i zachować pisemne komentarze. Ponadto, jeśli reklamujesz swoją markę w tej popularnej sieci społecznościowej, udzielimy Ci kilku wskazówek, abyś nie musiał modyfikować swoich publikacji w ostatniej chwili.
Jak zmienić lub zmodyfikować zdjęcie na Facebooku i zachować pisemne komentarze
Jeśli z jakiegoś powodu znajdziesz się w sytuacji, która daje tytuł temu samouczkowi, z przyjemnością dowiesz się, że istnieje metoda, która jest nieco ukryta przy okazji, dzięki której możesz naprawić tę sytuację. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki:
- Wejdź na swoje konto na Facebooku i znajdź post, który chcesz edytować.
- Kliknij trzy kropki w prawym górnym rogu posta. To jest menu sterowania.
- Wybierz opcję „Edytuj publikację”.
- Dodaj nowy obraz, który będzie ostatnim, i kliknij „Zapisz”. Na tym etapie jest to ważne nie usuwaj oryginalnego obrazu. Jeśli to zrobisz, aplikacja Facebook zawiesi się, a zmiana nie zostanie zapisana.
- Następnie powtórz kroki 2 i 3.
- A teraz tak, usuń niechciany obraz, klikając X (X), który pojawia się nad nim.
- Na koniec wybierz opcję „Trzymać”.
I tak łatwo możesz zmienić lub zmodyfikować zdjęcie na Facebooku, zachowując reakcje i pisemne komentarze. Ponadto w tej samej sekcji możesz również zmodyfikuj opis swojej publikacji a także opcje wyświetlania, dzięki czemu jest widoczny dla wszystkich, dla znajomych lub tylko dla określonych osób.
Na uwagę zasługuje fakt, że podczas edytowania posta obok daty pojawi się okienko z napisem „Edytowano”. Każdy, kto go kliknie, będzie mógł zobaczyć historię wszystkich wprowadzonych modyfikacji.
Facebook zaprojektował to w ten sposób, aby unikaj niewłaściwego użycia tej funkcjiktóre mogą obejmować spam, wprowadzające w błąd reklamy itp.
Z drugiej strony z przyjemnością dowiesz się, że ta funkcja nie dotyczy wyłącznie wersji komputerowej. Możliwe jest również wprowadzanie zmian w publikacji z poziomu telefonu komórkowego z systemem Android i iOS. Aby to zrobić, wykonaj następujące kroki na telefonie komórkowym:
- Znajdź wpis, którego zdjęcie chcesz zmienić.
- Naciśnij menu rozwijane w prawym rogu. To ikona w kształcie litery „V”.
- Wybierz opcję «Edytuj publikację».
- Powtórz ten sam proces opisany w pierwszej części, nie zapominając, aby najpierw nie usunąć zdjęcia, które chcesz usunąć.
Zoptymalizuj maksymalnie swoje posty reklamowane na Facebooku
Jeśli planujesz reklamować się na Facebooku bezpłatnie lub za opłatą, powinieneś wiedzieć, że obraz jest wszystkim. Dlatego teraz chcemy podać kilka wskazówek, które mogą Ci pomóc uzyskać najlepsze wyniki w Twoich ogłoszonych postach. W rzeczywistości poniżej przedstawiono jedną z wielu strategii marketingowych umożliwiających bezpłatne reklamowanie się w mediach społecznościowych.
Użyj prawidłowego współczynnika proporcji dla każdej lokalizacji
Zależy to od tego, gdzie będziesz reklamować swój produkt. Niezależnie od tego, czy jest to Twój kanał, artykuły czy aktualności, musisz upewnić się, że obrazy mają prawidłowy współczynnik proporcji.
W przeciwnym razie mogą nie wyglądać dobrze. Aby uzyskać jasny pomysł, zalecamy sprawdzenie współczynników proporcji obsługiwanych w każdej publikacji.
Wyraźnie pokaż swój produkt
Podczas tworzenia reklamy w Facebook Ads kluczem jest plik krótkie opisy. Kiedy ludzie przechodzą przez twoją ścianę, zwykle robią to szybko. Jeśli jasno wyjaśnisz, o czym jest Twój produkt, z łatwością zrozumieją przekaz. Oczywiście dobre zdjęcie w dużym stopniu przyciąga uwagę.
Nie nasycaj obrazów dużą ilością tekstu
Przed opublikowaniem reklamy Facebook ocenia, jak atrakcyjna może być dla użytkownika. Jeśli opublikowany obraz zawiera więcej niż 20% tekstu, najprawdopodobniej Facebook nie pokaże tegodobrze się rozważy nieprzyjemny. Aby dowiedzieć się więcej o tym aspekcie, zapoznaj się z sekcją pomocy sieci społecznościowej.
Przed publikacją zobacz podgląd
Jeśli się nie mylisz, nie będziesz musiał niczego poprawiać. Więc, skorzystaj z narzędzia podglądu na Facebooku przed opublikowaniem reklamy. Aby to zrobić, możesz użyć Creative Hub, aby je zobaczyć, ponieważ użytkownik końcowy zobaczy je zarówno na smartfonach, jak i na komputerach.
Dzięki tym wskazówkom uzyskasz jak najwięcej z reklam na Facebooku i nie będziesz musiał edytować swoich publikacji.