Skip to content

Jak zarządzać firmową lub firmową pocztą e-mail i konfigurować ją w Gmailu

27 de styczeń de 2021

Jeśli zaczynasz tworzyć firmę lub rozwijasz się, musisz utworzyć firmową pocztę e-mail w usłudze Gmail. Pozwoli to na większy kolejność procesów biznesowych że zabierają.

Niezależnie od rodzaju firmy, korzystanie z Gmaila staje się jednym z głównych narzędzi, do których powinieneś się zwrócić. Aktywacja za poczta korporacyjna różni się od posiadania wspólnego konta.

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, możesz czytać dalej i wziąć pod uwagę kroki, które należy wykonać, aby mieć plik efektywny wynik.

Zarządzanie firmową pocztą e-mail za pomocą Gmaila

Korzystanie z firmowych wiadomości e-mail w Gmailu odbywa się za pośrednictwem Google Workspace. Wchodząc na tę platformę i weryfikując własność firmy, możesz zacząć korzystać z adres e-mail.

Aby rozpocząć proces użytkowania korporacyjnego, należy wziąć pod uwagę następujące kroki obsługi i Ustawienia Gmaila:

Wszyscy użytkownicy firmowi korzystający z Gmaila muszą mieć konto pod adresem Google Workspace. Te konta zapewniają użytkownikom nazwę i hasło do logowania, a także firmowy adres e-mail.

  • Skonfiguruj rekordy MX

Ma to na celu przekierowanie poczty e-mail na serwery Google, przekierowanie rekordów firmy. Należy to zrobić po utworzeniu kont użytkowników tych, którzy używają Email firmowy Gmail.

W przypadku wdrażania Gmaila równolegle ze zwykłą usługą e-mail, zaleca się zapoznanie się z Zaawansowane opcje dostarczanie wiadomości e-mail.

  • Importuj e-maile do Google Workspace

Na tym etapie dowiesz się, jak zaimportować e-maile użytkowników ze starego systemu poczty e-mail do Google Workspace. W związku z tym nowe zmiany i niezbędne narzędzia do poczta biznesowa.

  • Autoryzuj nadawców za pomocą SPF

Rekordy muszą zostać dodane SPF do konfiguracji DNS aby upewnić się, że wiadomości nie zostaną sfałszowane. Te oparte są na wiadomościach firmowych, co pozwala uniknąć mylenia wiadomości firmowych ze spamem.

W przeciwnym razie wiadomości wysyłane przez użytkowników z Gmaila mogą na zawsze trafić do folderu spamu.

  • Unikaj podszywania się, phishingu i spamu

Oprócz dodania wcześniej ujawnionych rekordów zalecane są inne zabezpieczenia. Są one specyficzne dla Gmaila i można je wprowadzić jako zalecenie w procesie tworzenie poczty firmowej.

  • Dodaj inne nazwy firm

Jeśli masz wiele nazw firm, możesz je dodać do firmowego konta e-mail. W ten sposób użytkownicy mogą mieć adres e-mail w jednym lub różne wyznania.

  • Dostosuj adres internetowy Gmaila

Ten krok umożliwi użytkownikom dostęp do Twojej strony Gmaila bezpośrednio przy użyciu adresu e-mail firmy.

  • Skonfiguruj wbudowaną obsługę Gmaila w swojej organizacji

Pozwala to użytkownikom na dostęp do wiadomości z e-maile, czaty i rozmowy wideo z Gmaila. Nawet klienci firmy będą mogli wysyłać i odbierać wiadomości z innych kont, nawiązując komunikację korporacyjną.

wiele kont e-mail

  • Dostosuj więcej opcji firmy na kontach użytkowników

Te opcje mogą obejmować personalizację, dostęp offline, potwierdzenia odczytu lub ogólne delegowanie poczty. To samo można je ustawić jako preferowane.

Zalety firmowej poczty e-mail w Gmailu

Biorąc pod uwagę liczbę narzędzi, które ma Google, można ich używać z Konto firmowe Gmail. Interakcja może zachodzić między użytkownikami a pracownikami firmy, co stanowi wyłączną umowę korporacyjną.

Mając tę ​​konfigurację, można przyjąć różne alternatywy, które dają odpowiedzi na potrzeby firmy. Konsultacje z klientami będą zawsze odbywać się na czas, dzięki czemu unika się mieszania komunikatów, które nie mają związku z firmą.

Narzędzia takie jak autorespondery Gmaila mogą jasno przedstawiać żądania użytkowników. Na tej podstawie zaleca się posiadanie pliku kompletny zespół obsługi konta na różne sposoby.

Każdy klient zostanie potraktowany krótko i rozpocznie się tworzenie dobrej strategii zarządzania. informacje biznesowe. Tak więc firmowe wiadomości e-mail generują odpowiednie zmiany dla rozwój firmy.

dołącz do naszego kanału telegram