YouTube jest obecnie jedną z najbardziej znanych platform, na której można znaleźć nieskończoność filmów z ponad milionem różnych tematów, ale czy wiesz, że dzięki YouTube możesz cieszyć się prywatnym czatem?
Tak, czytając, za pomocą telefonu komórkowego możesz wchodzić w interakcje ze swoimi subskrybentami lub idolami z YouTube. Aby pokazać trochę więcej o tym, jak to zrobić wysyłać prywatne wiadomości na YouTube, stworzyliśmy ten artykuł, w którym pokażemy Ci, jak to zrobić krok po kroku.
Jak wysyłać prywatne wiadomości na YouTube?
Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tej modalności, jaką oferuje YouTube, jeśli jesteś jednym z nich i nadal nie wiesz, jak z niej korzystać, nie martw się, bo nauczymy Cię, jak to zrobić.
Do zacznij czatować na YouTube Niezbędne jest otrzymanie e-maila, korzystając z tej metody YouTube może zaoferować kontakt ze swoimi użytkownikami. Aby wysyłać wiadomości, wykonaj następujące kroki:
- Najpierw musisz uzyskać dostęp do aplikacji YouTube z tabletu lub Androida, zlokalizować pasek wyszukiwania i tam umieścić kanał, z którym chcesz nawiązać kontakt.
- Następnie zaloguj się.
- Po zlokalizowaniu kanału kliknij na niego, a wyświetli się główne okno kanału, a następnie wyświetlą się opcje „Wideo”, „Strona główna” i „Lista odtwarzania”.
- Znajdź ikonę „Informacja”, Tam zobaczysz kolejne okno z opisem kanału.
- Wybierz opcję „Szczegóły”. Po naciśnięciu tej opcji pojawi się „Do zapytań handlowych”.
- Wybierz „Wyświetl adres e-mail„Kiedy go wybierzesz, pojawi się przycisk„ Nie jestem robotem ”. Rozwiąż mały test.
- Po zakończeniu testu naciśnij „Weryfikuj”, „Wyślij”, a pojawi się wiadomość e-mail, w której możesz pozostać w kontakcie.
Odbieraj wiadomości z YouTube
Niezwykle ważne jest, aby dodać e-mail do swojego kanału, ponieważ jest to jedyny sposób, w jaki Twoi subskrybenci będą mogli wysyłać Ci prywatne wiadomości i komentarze (nawet pogrubione, kursywą i przekreśleniem) na kanale YouTube.
Jak wiesz, utrzymywanie kontaktu z subskrybentami jest ważne, ponieważ pozwala poznać ich opinie na temat Twoich treści, a tym samym poprawić interakcje. Dla otrzymywać wiadomości na YouTube musisz zmodyfikować niektóre szczegóły, a my Ci je pokażemy.
- Po rozpoczęciu sesji na YouTube kliknij opcję „Mój kanał”.
- Naciśnij „Dostosuj kanał”, a następnie „Detale”.
- Tam zobaczysz opcję umieszczenia wiadomości e-mail, umieszczenia jej i to wszystko. Możesz teraz odbierać wiadomości.
Znaczenie wysyłania i odbierania wiadomości
Utrzymanie dobrej komunikacji z subskrybentami to ważny aspekt prowadzić kanał YouTube. Jednym z najlepszych sposobów, aby to zrobić, jest przejście Grupy czatu YouTube. Dzięki wysyłaniu i odbieraniu wiadomości w serwisie YouTube będziesz w kontakcie z ulubionymi kanałami i na bieżąco z każdym opublikowanym postem.
Ponadto pozwala na swobodne komentowanie tego, czy podoba Ci się wyświetlana treść. Dzięki temu dowiesz się, czego chcą Twoi widzowie, pomagając Ci w coraz lepszym ulepszaniu oferowanych przez Ciebie treści.
Znajomość odbiorców zapewnia lepsze połączenie z kanałem, ale aktywacja opcji wysyłania i odbierania wiadomości nie zawsze daje dobre rezultaty. Aby trochę lepiej wyjaśnić, pokażemy Ci plik zalety i wady wysyłania i odbierania wiadomości na YouTube.
Zalety aktywacji opcji „Wysyłaj i odbieraj wiadomości” na YouTube
- Główną zaletą jest możliwość pozostawania w kontakcie ze swoją społecznością i dzielenia się z nią treściami.
- Możesz dodawać komentarze za pomocą Androida lub dowolnego urządzenia, do którego masz dostęp do swojego konta YouTube.
- Komentarze, które dodasz w YouTube, nie mogą być blokowane.
Wady aktywacji „Wysyłaj i odbieraj wiadomości” na YouTube
Zauważyłeś już ogromne korzyści płynące z aktywacji opcji „Wysyłaj i odbieraj wiadomości” w YouTube. Nie można zaprzeczyć, że pozostawanie w kontakcie z odbiorcami daje lepsze pomysły podczas tworzenia treści, ale podobnie jak korzyści, są też wady, w tym:
- Twoje komentarze nie mogą być blokowane ani usuwane, dlatego niezwykle ważne jest, aby zadbać o każdy publikowany komentarz, ponieważ nie można go usunąć.
- Otrzymujesz wiadomości i komentarze niezwiązane z aplikacją i zawartością.