Skip to content

Jak wspomnieć o innych kanałach w tytule lub opisie YouTube (przykład)

27 de styczeń de 2021

YouTube umożliwia swoim użytkownikom oznaczanie innych twórców lub kanałów w tytułach i opisach filmów; Jeśli chcesz skorzystać z tej funkcji na swoim kanale, ale nie wiesz, jak to zrobić, ten samouczek Cię nauczy jak wspomnieć o innych kanałach w tytule lub opisie YouTube.

Jak wspomnieć o innych kanałach w tytule lub opisie YouTube

Gdy wspomnisz o innym twórcy w tytule lub opisie filmów, które przesyłasz do YouTube, jego nazwa będzie zawierać link do jego kanału; Ma to na celu podkreślenie ich współpracy i wyrażenie wdzięczności, a ponadto obserwujący Twój kanał będą mogli odwiedzić i poznać kanał osoby, którą oznaczyłeś.

Twórca, który został oznaczony tagiem w tytule lub opisie filmu otrzymasz powiadomienie wskazując, że wspomniano o nim na kanale; Podobnie, jeśli Twój kanał został wymieniony znakiem @ w relacjach na YouTube, w tytułach i opisach filmu lub w publikacjach społeczności, otrzymasz powiadomienie.

Wzmianka o innym twórcy w tytule lub opisie filmu jest bardzo prosta, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest napisz symbol @, po którym bezpośrednio następuje nazwa kanału (bez spacji między symbolem @ a nazwą kanału),

Na przykład najzabawniejsze zwierzęta na świecie z @Victork lub @criticosebas przedstawiającym swoją opinię o serialu niepokonany. Ważne jest, aby umieścić znak @ przed nazwą, w przeciwnym razie wzmianka nie będzie ważna.

Po drugie po wpisaniu @ i nazwy kanału, YouTube pokaże Ci listę z kilkoma nazwami lub tylko nazwą twórcy, wybierz nazwę kanału, który chcesz oznaczyć.

Jeśli nazwa poszukiwanego kanału nie pojawia się, możliwe, że nie ma on 1000 subskrybentów, ponieważ ta funkcja jest dostępna tylko dla tych użytkowników, którzy mieć co najmniej 1000 subskrybentów na swoim kanale w przeciwnym razie nie będziesz mógł wymieniać ani otrzymywać wzmianek.

Aby móc korzystać z tej funkcji YouTube, należy pamiętać o dwóch fundamentalnych aspektach, po pierwsze tylko dostępne w wersji Studia twórców; nie możesz go używać w klasycznej wersji YouTube Studio; po drugie, Twój kanał i twórca muszą mieć 1000 subskrybentów (możesz zobaczyć liczbę subskrybentów, których ma Twój kanał).

Niektórzy pomijają korzystanie z tej funkcji, ponieważ nie uważają jej za przydatną, ale jest to naprawdę świetne narzędzie marketingowe, ponieważ pomaga zwiększyć liczbę odwiedzin na kanałach i zwiększyć liczbę subskrypcji, pozwala przyciągnąć więcej użytkowników YouTube.

Wskazówki dotyczące tworzenia doskonałych tytułów i opisów w YouTube

Nie wystarczy tylko stworzyć udane filmy, atrakcyjny tytuł i opis zmotywować użytkowników do odtworzenia wideoMożesz nawet zachęcić do subskrybowania i przeglądania większej ilości treści; pomoże Ci również osiągnąć lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania YouTube. Oto kilka wskazówek, które powinieneś zastosować:

  1. Określ, do jakiego typu użytkowników chcesz skierować wideo, jest to ważne, ponieważ tytuł musi zawierać słowa kluczowe które pozwalają YouTube na ich klasyfikację i pozycjonowanie, dzięki czemu użytkownicy zainteresowani tym tematem mogą łatwo znaleźć Twój film.
  2. Otaguj współpracowników wideo, co pomoże Ci zwiększyć liczbę odwiedzin i subskrypcji Twojego kanału, a także Twojego współpracownika.
  3. Nigdy nie pisz tytułów słowami takimi jak ja, my, my.
  4. Tytuł musi mieć maksymalnie 60 znaków.
  5. Pisz tytuły, które wzywają do działania.
  1. Napisz kilka słów kluczowych; Umożliwi to klasyfikację treści Twoich filmów.
  2. Nie pisz zbyt krótkich opisów, możesz napisz od 200 do 300 słowa, które wskazują użytkownikowi, co znajdzie w tym filmie.

    szkło powiększające skupiające się na logo youtube

  3. Używaj słów kluczowych na początku tekstu, nie dygresuj.
  4. Opis musi być 100% oryginalny, nigdy nie popełnij błędu kopiowania siebie od innych użytkowników.
  5. Unikaj umieszczania linków lub wzmianek na początku tekstu, wskazane jest używanie tych narzędzi w środku lub na końcu tekstu. Jeśli chcesz, możesz zmienić tytuły i opisy swoich poprzednich filmów.

Kiedy używasz @wzmianka na YouTube nie trzeba już wstawiać linków w opisie, wystarczy kliknąć na wspomnianą wzmiankę, użytkownicy zostaną szybko przekierowani na kanał twórcy; To bardzo proste, śmiało używaj tego narzędzia od dziś.